NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Οι μισές επιχειρήσεις διεύρυναν την Black Friday - οι πωλήσεις και η εικόνα της αγοράς

Οι μισές επιχειρήσεις διεύρυναν την Black Friday - οι πωλήσεις και η εικόνα της αγοράς

Χωρίς τη θετική έκπληξη για την αγορά η “Black Friday 2024”, σύμφωνα με στοιχεία του ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ που για ένατη χρονιά, διερεύνησε τη συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στη “Black Friday” και αξιολόγησε τα κυριότερα χαρακτηριστικά της, πραγματοποιώντας έρευνα σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού που πραγματοποιούν εκπτώσεις. Αναλυτικά:

  • Στην φετινή περίοδο της “Black Friday” συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές (Διάγραμμα1).
  • Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους (Διάγραμμα 2).
  • Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023 (Διάγραμμα 3).
  • Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες (Διάγραμμα 4), παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία “Bora”).
  • Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη “Black Friday” σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12) (Διάγραμμα 5).
  • Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής (Διάγραμμα 6).
  • Κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της (Διάγραμμα 7).
  • Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά (Διάγραμμα 8).
  • Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων (Διάγραμμα 9).


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

AD_4nXcY-mWBKLQTv2NmYSTYVM2LFRKqLJkNXmNNbTXXX-02B6EujcemunqLCfjTTfC3arM3LEKqydZbNxRVCdCPjS-iZIJHCTKC-iJIecSQqAlo2fiMTlrNvsKyqq6M7zRwVnU8GfPdOadpQVfajffx4Xs?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXfJhw-zSbA8FM_2BMF0C3XFuG0HrBbfNqzO5xPvniQGUrIku8JFOvVU1SN4efNP7c_KeIew5CkWyaOuMkrFFSY8XXmMyCYh5-s_Ng_hdJAb_4S87-8YRkYap-JY2gLNMqixapGyN6ktZzGBYeMTcs4?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXdLU-1NFpIo0rqQWRlI8YI8KXnH7ADkFcLQOyjyu8muV7d9COM7eLcVahhmO0SzBdPBZ39_PcV6JhG_id_cH4Mptij_feoO6m6bks6Ra5ybsVGNKmNAK4oP5jUxthDyyj9BhFV3rxRex_nttVFqAm4?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXdLn7fhpyDjYTNRE8vGHVYFjySJAyDwUyzxGwjZ2thw2a9guQOYNNcB6wEKTu5TisPS1UaBmR1dM_DHGt_PaZUtRD2Nu83WXaTK3pML9iMgigWh60bgy3k9XQRCPXotsSsVNIAH8s0ch5YuK_bxt68?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXdiQFiQiOROTpyQd9vS72VYHeX7OAfg61CiESQbDcCT2CFzDyMvAu_ObGyM0QnvxyJXVjiDTZIinyPT62zMw0Do30mYR5N5AJUCmn-Iqh1hqjnUKkmEEbav-jreoYL9rqBLxVrhPPd855yhrYz6jus?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXffRWkBPr5j7nWOvqIE-TvhTsWQbXKhWkaLMue_3_8NpxczQdbG9zLSthzVzvGpS57LzXRoXzZ1CD4GvWOrz1HDwtqtfspKRpMaxPeilKKpLhBaj1xsz1xLCJuVvTVsPz7eIkWSXyhW2Ric7D__8SY?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXe33bgp3W2kuhANK09gZCqD_h8SgJmpleCxPqGglOGurwBUwOG5mKW4TiPPTMLdcU1m5kpNoizqHdyX8AvaDGh85iOuaN0r6Oy9v8nHjyoCIbTJNAwt4v36kEFvLuWqzK0N-LGqvEUHMCPxnA_dLoY?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXeG7wRRLWw380VxNr1MM_3TDpW3e8ckYK5tsPTAY8U-EwGaMsvHbJPFrZ3Hdmt9Y3VyZ8qmZp5SYtbwUoBRVOwiam3YKRLhEqqODBy7hzm9Kj4QH9-cJs2euw0iBCzr3VP6jHygxKj9CiRhKHPN5Q?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_



AD_4nXfGMcjLZ6eL4yjyaLrys5cOYnxl6BN8ZgDywHt3kjfdm5b8CrsNkAKeeJ4b_lMnRrswKiHc04MJwg-Z4oKBUCQ0EUTtFpslK9-p22_PCxUZe8A67jqEzCt1TRuZaZwOgu-o23O-9lk-Zvchzp5aiyA?key=0OzU3OhoOUF7F0MUmNfapdh_


Η ταυτότητα της έρευνας: Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων με κύρια δραστηριότητα το λιανικό εμπόριο σε επιμέρους κλάδους που συμμετέχουν σε εκπτωτικές ενέργειες (είδη οικιακού εξοπλισμού, ψυχαγωγικά-επιμορφωτικά-αθλητικά είδη, ένδυση-υπόδηση και εμπορία Η/Υ και τηλεπικοινωνιακού υλικού, καλλυντικά-κοσμήματα). Το δείγμα καθορίστηκε σύμφωνα με τη δραστηριότητα και τη μεγάλη γεωγραφική περιοχή.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr