"15 Χρόνια Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών: Θεσμός με σημαντική συνεισφορά στον επιχειρηματικό κόσμο"
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, που φέτος γιορτάζουν 15 χρόνια επιτυχημένης πορείας, επιβραβεύουν και αναδεικνύουν καινοτόμες πρακτικές οι οποίες χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και συμβάλουν στην καλύτερη εμπειρία του.
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και ο μεγαλύτερος customer relationship partner στην ελληνική αγορά, στηρίζει ενεργά το θεσμό από την πρώτη του χρονιά, παραμένοντας σταθερά δίπλα στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η Τάνια Πανταζή, μέλος Δ.Σ. ΕΙΕΠ & Commercial and International Business Development Director, COSMOTE eValue, συνομίλησε με το epixeiro.gr κάνοντας αναφορά, μεταξύ άλλων, στη σημασία του εν λόγω θεσμού για τις επιχειρήσεις, στο όφελος που αυτές έχουν συμμετέχοντας στα Βραβεία αλλά και στις κατηγορίες βράβευσης για το 2024.
Πόσο σημαντικός είναι για τις επιχειρήσεις αυτός ο θεσμός;
Η αξία των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πολλαπλή. Αρχικά, αναδεικνύουν τις επιχειρήσεις και τους ανθρώπους που βάζουν τον πελάτη στο επίκεντρο. Κάθε υποψηφιότητα, κάθε βράβευση, αποτελεί απόδειξη του τι μπορεί να επιτευχθεί όταν ολόκληρες ομάδες εργάζονται με πάθος, όραμα και αφοσίωση. Παράλληλα, τα βραβεία αυτά είναι ένας μοχλός ενίσχυσης της επιχειρηματικής κουλτούρας. Στη δική μας περίπτωση, μας δίνουν το κίνητρο να συνεχίζουμε να καινοτομούμε, να επενδύουμε στους ανθρώπους μας και να επιδιώκουμε τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών μας.
Ποιο είναι το όφελος των επιχειρήσεων από τη συμμετοχή και τι άλλαξε αυτά τα 15 χρόνια;
Τα τελευταία 15 χρόνια, ο θεσμός των βραβείων έχει εξελιχθεί παράλληλα με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών. Η συμμετοχή σε αυτά προσφέρει στις επιχειρήσεις πολύτιμη αναγνώριση, αλλά και έναν σημαντικό δείκτη για την πρόοδο και την ανταγωνιστικότητά τους. Στην COSMOTE eValue είδαμε την εξυπηρέτηση πελατών να μετασχηματίζεται από μια παραδοσιακή διαδικασία σε μια εμπειρία που αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, και ταυτόχρονα παραμένει ανθρώπινη και προσωποποιημένη, αλλά κυρίως πελατοκεντρική.
Τα βραβεία συμβάλλουν στη διάδοση αυτών των πρακτικών, ενισχύοντας τη σημασία της ποιότητας και της καινοτομίας. Επιπλέον, λειτουργούν ως καταλύτης για τη δέσμευση των εργαζομένων. Όταν οι άνθρωποί μας βλέπουν τις προσπάθειές τους να αναγνωρίζονται, αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο να ξεπεράσουν τις προσδοκίες.
Ποιες είναι οι κατηγορίες βράβευσης για το 2024;
Για το 2024, οι 13 κατηγορίες βράβευσης καλύπτουν κάθε πτυχή της εξυπηρέτησης πελατών, από την ομαδική προσπάθεια μέχρι τις ατομικές διακρίσεις. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται:
- Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training
- H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer Experience
- Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer
- Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the year
- Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year
- Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience
- Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Best Outsourcing Partnership
- Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη – Best Mobile App in User Experience
- Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα – Best Online Customer Service (e-shop)
- Καλύτερη Εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Artificial Intelligence in Customer Experience
- Καλύτερος Οργανισμός για ESG Παράγοντες & Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών – Best Organisation ESG factors & practices in Customer Service
Συνολικά, θα απονεμηθούν 1 CS Excellence Award και 2 CS Distinction Awards ανά κατηγορία βράβευσης.
Αυτές οι κατηγορίες δεν είναι μόνο διακρίσεις. Είναι ευκαιρίες για κάθε επιχείρηση να δει πού βρίσκεται και πώς μπορεί να εξελιχθεί.
Σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς, ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών παραμένει σταθερός, προάγοντας την καινοτομία, την ποιότητα και την ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Στην COSMOTE eValue, είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέρος αυτής της πορείας, επενδύοντας στους ανθρώπους, την τεχνολογία και τις αξίες μας.
Το μήνυμα είναι σαφές: Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι απλώς ένας στόχος – είναι μια διαρκής δέσμευση για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
Πότε και πού θα ανακοινωθούν οι μεγάλοι νικητές;
Η κορύφωση του θεσμού είναι η βραδιά της απονομής, που θα πραγματοποιηθεί σε μια λαμπερή τελετή στις 10 Δεκεμβρίου 2024 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η εκδήλωση είναι μια γιορτή γεμάτη ενέργεια, έμπνευση και συνεργασία, όπου οι μεγάλοι νικητές μοιράζονται τη σκηνή με κορυφαίες προσωπικότητες του κλάδου. Ειδικά για εμάς στην COSMOTE eValue, κάθε συμμετοχή είναι μια στιγμή περηφάνειας, καθώς μας δίνει την ευκαιρία να γιορτάσουμε τις προσπάθειες της ομάδας μας και να αντλήσουμε έμπνευση για το μέλλον.
Η βραδιά απονομής δεν είναι μόνο για τους νικητές· είναι για όλους όσοι συμμετέχουν, αναγνωρίζοντας ότι ο δρόμος προς την αριστεία ξεκινά από την πίστη στο σκοπό μας: να βάζουμε τον πελάτη στο επίκεντρο.
Κάτι τέτοιο, βέβαια, δε θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς την ενεργή συμμετοχή, το πάθος και τον ενθουσιασμό των συμμετεχόντων, που εκφράζονται μέσα από τις πολυπληθείς (κι εντυπωσιακές!) υποβολές υποψηφιοτήτων, εδώ και 15 χρόνια.
Τι να περιμένουμε τη βραδιά της απονομής;
Η 15η τελετή απονομής θα είναι λαμπερή και θα κρύβει πολλές εκπλήξεις. Είμαστε σίγουροι ότι θα σηματοδοτήσει την επόμενη μέρα για τα Βραβεία του ΕΙΕΠ.
Την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2024, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών θα είμαστε όλοι εκεί, να χειροκροτήσουμε όλους και όλες που προσπαθούν καθημερινά να πάνε την εξυπηρέτηση ψηλά.
Σας περιμένουμε!
Περισσότερα για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών εδώ.
Σχόλια