SOFTONE: Εκδηλώσεις για την ψηφιακή κάρτα εργασίας σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη
Με δυναμική συμμετοχή εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα οι ειδικές ημερίδες που διοργάνωσε η SOFTONE σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με θέμα την υποχρεωτική εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Περισσότερα από 300 στελέχη συνολικά ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της εταιρείας, έχοντας την ευκαιρία να ενημερωθούν εκτενώς για τις προκλήσεις που εγείρει η ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας στην καθημερινότητα επιχειρήσεων και εργαζόμενων.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, έγκριτοι εισηγητές ανέλυσαν όλες τις κανονιστικές απαιτήσειςκαι τα κρίσιμα σημεία συμμόρφωσης των επιχειρήσεων με τη νομοθεσία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, παραθέτοντας όλες τις τελευταίες εξελίξεις για τη σταδιακή επέκτασή της σε νέους κλάδους, όπως αυτοί του τουρισμού και της εστίασης. Παράλληλα, εξειδικευμένα στελέχη της SOFΤΟΝΕ παρουσίασαν τη δυνατότητα μηχανογραφικής υποστήριξης της Ψηφιακής Κάρτας με την εξειδικευμένη λύση SOFTONEmyErganiLIVE, μοιραζόμενοι την εμπειρία των επιτυχημένων υλοποιήσεων της λύσης σε κορυφαίους οργανισμούς όπως ενδεικτικά τα Public, η Sunlight, η Optimabank, η Vitex, οι εταιρείες G4S καιMegaGroupSecurity, ο Φούρνος Βενέτη κ.ά.
Λειτουργώντας ανεξάρτητα από οποιοδήποτε σύστημα HR και Μισθοδοσίας, η πρωτοποριακή λύση SOFTONE myErgani LIVE αυτοματοποιεί τον τρόπο λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, επιτρέποντας τη συλλογή και διαβίβαση των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ. Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται σε πραγματικό χρόνο και μέσα από πολλαπλούς, εναλλακτικούς τρόπους, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες κάθε επιχείρησης (μέσω mobileapp για σάρωση του QR code του εργαζόμενου, online checkin- checkout ή ακόμη και διασύνδεσης με φυσικά συστήματα ωρομέτρησης). Η λύση της SOFTONE διενεργεί αυτόματους προληπτικούς ελέγχους κατά τη συλλογή των δεδομένων και πριν τη διαβίβασή τους στο ΕΡΓΑΝΗ, αποτρέποντας λάθη και παραλείψεις που επιφέρουν κυρώσεις. Ταυτόχρονα, ενημερώνεται και υποστηρίζει άμεσα τυχόν αλλαγές και νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας, όπως η εισαγωγή της «Απολογιστικής Δήλωσης Ωραρίου».
Ο Στέφανος Χανιωτάκης, Head of HR & Payroll BU τηςSOFTONE, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που πλήθος επιχειρήσεων από ένα ευρύ φάσμα κλάδων τίμησαν με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις μας, δείχνοντας την εμπιστοσύνη τους στην ισχυρή τεχνογνωσία της SOFTONE και στις σύγχρονες λύσεις που προσφέρει. Με το ολοκληρωμένο εργαλείο SOFTONE myErgani LIVE,κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους ή εργασιακού μοντέλου, μπορεί να απλοποιήσει αποτελεσματικά τη διαδικασία διαχείρισης της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, διασφαλίζοντας την πλήρη συμμόρφωσή της με την ισχύουσα νομοθεσία».
Περισσότερες πληροφορίες για την προηγμένη λύση SOFTONE myErgani LIVE στην ιστοσελίδα εδώ.
Σχόλια