NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how | Success stories
ανάγνωση

Ιωνική Σφολιάτα: Οι εκλεπτυσμένες γαστρονομικές εμπειρίες... και οι προοπτικές σε νέες αγορές

Ιωνική Σφολιάτα: Οι εκλεπτυσμένες γαστρονομικές εμπειρίες... και οι προοπτικές σε νέες αγορές

​Τζίρος που αγγίζει τα 30 εκατ. ευρώ, σύγχρονες εγκαταστάσεις, νέες επενδύσεις, πλούσιες δράσεις ΕΚΕ... και φυσικά εκλεπτυσμένες γαστρονομικές εμπειρίες με βάση την παράδοση και την καινοτομία. Ο λόγος για την Ιωνική Σφολιάτα (Ioniki) η οποία με εμπειρία 33 ετών, πάνω από 500 εκλεκτά προϊόντα, και παρουσία σε κορυφαίες αγορές του κόσμου πρωταγωνιστεί στον τομέα του Food Service.

Ιστορική αναδρομή

Η Ioniki, ιδρυθείσα το 1991 στην Ιωνία Θεσσαλονίκης, δημιουργεί εκλεπτυσμένες γαστρονομικές εμπειρίες με βάση την παράδοση και την καινοτομία. Από μια μικρή μονάδα 7 ατόμων, έχει εξελιχθεί σε κορυφαία εταιρεία κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη, που εκτείνονται σε 25.000 τ.μ., και στα υποκαταστήματά της σε Αθήνα και Κρήτη, η Ioniki απασχολεί πάνω από 250 άτομα, προσφέροντας μοναδικά προϊόντα που τιμούν τη γεύση της κληρονομιάς της.

Προϊόντα, αναφορά σε private label, brand Σπιτική Ζύμη, brand Filosophy στο εξωτερικό

Η Ioniki είναι μια κορυφαία εταιρεία στον τομέα του Food Service, προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα, όπως σφολιάτες, πίτες και πίτσες, για πελάτες σε διάφορους κλάδους, από αρτοποιεία έως αεροπορικές εταιρείες. Από το 2003, ειδικεύεται στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες αλυσίδες super market στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χρησιμοποιώντας πρώτες ύλες από επιλεγμένους παραγωγούς.

Το 2014, η Ioniki λάνσαρε τη σειρά Σπιτική Ζύμη, που περιλαμβάνει 27 γεύσεις, και σήμερα βρίσκεται διαθέσιμη προς τους καταναλωτές σε μεγάλες αλυσίδες supermarket. Παράλληλα, το brand Filosophy διαθέτει 30 προϊόντα σε περισσότερες από 40 χώρες, συνεργαζόμενο με μεγάλες αλυσίδες, όπως Lidl, ALDI και EDEKA. Στις χώρες των ΗΑΕ, το Filosophy ξεχωρίζει για τα vegan προϊόντα του με τους best seller co-branded κωδικούς Beyond Meat.

Μια επιτυχημένη εταιρεία αντιλαμβάνεται τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της αγοράς της. Προσδιορίζει τον στόχο της, τον τομέα της αγοράς που θέλει να εξυπηρετήσει και κατανοεί τους πελάτες της. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία αυτό το διάστημα λανσάρει νέα προϊόντα στον κλάδο του Food Service με στόχο να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά.

1200χ1200.jpg?mtime=20241108143533#asset:510878


Οικονομικά στοιχεία 2023

Η οικονομική πορεία της Ioniki στον κλάδο των κατεψυγμένων ζυμών είναι αξιοσημείωτη. Ειδικότερα, η εταιρεία σημείωσε μικρή αύξηση το 2023, της τάξεως του 5%, ενώ ο κύκλος εργασιών έκλεισε λίγο κάτω από τα 30 εκατ. €. Αρχικά, έχει επιτύχει σταθερή αύξηση των εσόδων της, γεγονός που αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της. Η αύξηση των εσόδων της προέρχεται κυρίως από τις ισχυρές συνεργασίες με πελάτες του εξωτερικού σε όλο τον κόσμο αλλά αξίζει να αναφερθούν, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γερμανία που αποφέρουν σημαντικό μερίδιο εσόδων, πιο συγκεκριμένα στην αγορά των ΗΠΑ με νέα σειρά προϊόντων που περιλαμβάνει 9 κωδικούς και στην αγορά της Γερμανίας με προσθήκες νέων κωδικών τόσο στο δικό της brand Filosophy όσο και στα PL προϊόντα. Επίσης, δεδομένης της προσθήκης της Ioniki στην Switz Group έχει ανοίξει η αγορά της Αραβίας με βάση την Σαουδική Αραβία όπου διανέμονται τα προϊόντα της σε 40.000 σημεία πώλησης.

Επιπρόσθετα, παρουσιάζει οικονομική σταθερότητα με υγιείς δείκτες κερδοφορίας και ρευστότητας, επιτρέποντάς της να επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και να υλοποιεί τα στρατηγικά της σχέδια χωρίς να αντιμετωπίζει σημαντικούς χρηματοοικονομικούς κινδύνους.

Επενδύσεις – μέλλον

Στα μελλοντικά σχέδια της Ioniki είναι και η δημιουργία μιας νέας υπερσύγχρονης μονάδας, που προϋπολογίζεται να αγγίξει τα 30.000.000€ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία στην βιομηχανική περιοχή της Σίνδου με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της.

ΕΚΕ δράσεις

Στην Ioniki, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί κίνητρο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο των εργαζομένων της, όσο και της ευρύτερης κοινωνίας στοχεύοντας στο να παραμείνει «πράσινη». Με την επένδυση του φωτοβολταϊκού συστήματος με ισχύ 500kw, η Ioniki κατάφερε να έχει ετήσια εκτιμώμενη παραγωγή του συστήματος περίπου 620.000kWh/ετησίως που ισοδυναμεί με 618,14 τόνους αποφυγής έκλυσης διοξειδίου του άνθρακα ετησίως, ή με 250,48 τόνους εξοικονόμησης ορυκτών καυσίμων ή με 33.480 φυτεμένα δέντρα ετησίως.

Παράλληλα, η αλληλεγγύη και η στήριξη προς τους συνανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη αποτελούν θεμελιώδεις αξίες που συνδέουν την κοινότητα. Η εταιρεία συνεργάζεται με κοινωνικά παντοπωλεία, φιλανθρωπικούς οργανισμούς και κυβερνητικούς φορείς προκειμένου να αναγνωρίσει τις ανάγκες και να διασφαλίσει την ομοιογενή διανομή των βοηθειών. Μάλιστα, σε μηνιαία βάση ενισχύει φιλανθρωπικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, όπως το Χαμόγελο του Παιδιού, την Φλόγα, τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, την UNICEF, καθώς και Κέντρα Προστασίας του Περιβάλλοντος, Κοινωνικά Παντοπωλεία, κ.α. Φέτος βρίσκεται στο πλευρό του συλλόγου «Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης», στηρίζοντας έμπρακτα στο έργο τους για την πρόληψη του Καρκίνου του Μαστού.

Employee oriented workplace

Η Ioniki απασχολεί 250 εργαζόμενους και παρατηρείται σταθερή αύξηση του αριθμού των εργαζομένων κάθε χρόνο. Η Ioniki καλλιεργεί ένα employee-oriented περιβάλλον εργασίας, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη και την ευημερία των ανθρώπων της. Προσφέρει συνεχή εκπαιδευτικά σεμινάρια και προγράμματα κατάρτισης, ενισχύοντας τις δεξιότητες και τις προοπτικές των εργαζομένων της. Μέσα από εταιρικές εκδηλώσεις, προωθεί την ομαδικότητα και τη συνεργασία, ενώ προσφέρει μια σειρά από benefits, όπως παροχή προϊόντων, για την καθημερινή στήριξη των υπαλλήλων της. Η Ioniki στέκεται δίπλα στους ανθρώπους της, παρέχοντας βοήθεια και ευελιξία προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους, ενδυναμώνοντας έτσι την αφοσίωση και την ικανοποίησή τους.

ΠΑΡΑΓΩΓΗ.png?mtime=20241108143637#asset:510879


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr