Το brand ESSEX, ακολουθώντας τις νέες τάσεις, παρουσιάζει την 1η ΑΙ (Artificial Intelligence) digital καμπάνια στην κατηγορία των απορρυπαντικών.
Η πρωτοποριακή φύση της νέας καμπάνιας του ESSEX, το οποίο ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της ROLCO, συνδέεται άρρηκτα με τη φιλοσοφία της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία.
Στη νέα, εντελώς διαφορετική από τις συνηθισμένες καμπάνια που έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ψηφιακά, κάνοντας χρήση τελευταίας τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης "πρωταγωνιστεί" η σύγχρονη ντουλάπα, που είναι μοναδική, όπως ακριβώς και η προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου. "Η ντουλάπα μας και οι στιλιστικές μας επιλογές αποκαλύπτουν πολλά για τον καθένα μας, καθώς αντικατοπτρίζουν τους στόχους που θέτoυμε, τα όνειρα που κυνηγάμε, τον τρόπο που επιλέγουμε να παρουσιαστούμε στον κόσμο. Η κάθε ντουλάπα είναι ξεχωριστή, όπως ακριβώς και η κάθε προσωπικότητα", υποστηρίζει το ESSEX.
Η νέα καμπάνια του ESSEX βρίσκεται ήδη on air εδώ.
Σχόλια