Το χρυσό βραβείο απέσπασε η Ogilvy στα IPRA Awards 2024 για καμπάνια της Eurobank
Συνεχίζονται οι διακρίσεις και οι βραβεύσεις για την Ogilvy με ένα ακόμα χρυσό βραβείο, αυτή τη φορά στον διεθνή θεσμό IPRA Golden World Awards 2024, και συγκεκριμένα στην κατηγορία της εσωτερικής επικοινωνίας. Το βραβείο απονεμήθηκε στην Ogilvy στο πλαίσιο της τελετής βράβευσης που πραγματοποιήθηκε προ ολίγων ημερών στο Βελιγράδι.
Η διεθνής αυτή διάκριση αφορά την καμπάνια της Eurobank με τίτλο "Σκεφτόμαστε πρωτοποριακά. Δουλεύουμε διαφορετικά". Πρόκειται για μια διαφορετική και πρωτοποριακή καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας που βασίστηκε στο χιούμορ και την ανατροπή και στόχο είχε την εδραίωση μιας νέας εργασιακής κουλτούρας για το σύνολο των 6.500 εργαζομένων της τράπεζας.
Η καμπάνια ξεχώρισε για τη δημιουργικότητα, αλλά κυρίως για την αποτελεσματικότητά της, καθώς συνέβαλε καθοριστικά στην υιοθέτηση και τη συστηματική/ καθημερινή εφαρμογή της νέας εργασιακής κουλτούρας.
Σχόλια