NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (A.I.) να αντικαταστήσει τους επαγγελματίες της ψηφιακής επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις;

Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (A.I.) να αντικαταστήσει τους επαγγελματίες της ψηφιακής επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις;

Είναι άραγε οι άνθρωποι έτοιμοι να παραδώσουν τα κλειδιά και τα password της επιχείρησής τους σε έναν “σκεπτόμενο” αλγόριθμο που θα αποφασίζει αντί για εκείνους την επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας τους;

Είναι αλήθεια ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μονοπωλεί το ενδιαφέρον στις συζητήσεις της διεθνούς κοινότητας, όχι πάντα με ευχάριστο τρόπο. Επιστήμονες, αλλά και ανώτατα στελέχη παγκόσμιων οργανισμών, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την υπέρμετρη ανάπτυξή της πριν δημιουργηθεί ένα κανονιστικό πλαίσιο για τις ηθικές, οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις που μπορεί να προκαλέσει η εφαρμογή της.

Στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας, η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ένα καινούριο “trend” που δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες για την αποτελεσματικότητά της. Ανταποκρίνονται άραγε αυτές οι προσδοκίες στην πραγματικότητα;

Πράγματι, η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, που έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί από απλές έως σύνθετες διαδικασίες με μεγάλη ταχύτητα. Μπορεί να συνδυάσει στοιχεία, ανάλογα με την ακρίβεια των στοιχείων με τα οποία της τροφοδοτούμε, να εκπαιδεύεται με τα δεδομένα που διαθέτει και να μαθαίνει από την εμπειρία της. Όλα αυτά είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την εκτέλεση μίας σειράς ενεργειών που μπορεί να εξοικονομήσουν χρόνο και πόρους σε μία επιχείρηση.

Έχει τη δυνατότητα, όμως, να υποκαταστήσει την ανθρώπινη επικοινωνία;

Η Ανθρώπινη Νοημοσύνη δεν είναι απλά ένα άθροισμα ποσοτικών στοιχείων. Περιλαμβάνει τα σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά που αποτελούν τα αναντικατάστατα και απαραίτητα συστατικά για μια ουσιαστική και αποτελεσματική επικοινωνία:

  • τη δημιουργικότητα και την καινοτομία
  • το συναίσθημα
  • την ενσυναίσθηση και την κατανόηση
  • την εμπιστοσύνη και την ηθική ευθύνη
  • την προσαρμοστικότητα και τη διαίσθηση
  • τη δημιουργία αυθεντικών σχέσεων, που βασίζονται στις κοινές εμπειρίες και στους συναισθηματικούς δεσμούς.

Η Onbyte "πιστεύει ότι η επικοινωνία, για να έχει ουσία οφείλει να έχει ανθρώπινο πρόσωπο", όπως αναφέρουν οι άνθρωποί της.

Η αποτελεσματική επικοινωνία εξαρτάται από την ικανότητα οικοδόμησης αυθεντικών, αξιόπιστων σχέσεων. Η Ανθρώπινη Νοημοσύνη υπερέχει σε αυτόν τον τομέα, καθώς έχει τη δυνατότητα να καλλιεργεί συνδέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη, τις κοινές εμπειρίες και να δημιουργεί συναισθηματικούς δεσμούς.

"Απευθυνόμαστε στο μυαλό αλλά και στην καρδιά κάθε ανθρώπου και οφείλουμε, εμείς πρώτα από όλους, να αξιοποιήσουμε στο έπακρο όλα τα στοιχεία που μας κάνουν ανθρώπους. Με το μήνυμα “Ανθρώπινη Νοημοσύνη σε ένα ψηφιακό κόσμο”, επιδιώκουμε να βάλουμε ξανά στον επίκεντρο τον άνθρωπο, γιατί αυτός είναι ο αποδέκτης κάθε επικοινωνίας, είτε παραδοσιακής, είτε ψηφιακής", ολοκληρώνουν οι άνθρωποι της Onbyte.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr