Η Almi Foods επεκτείνεται στην ελληνική αγορά - Ξεπερνάει τα 1.500 σημεία διανομής
H Almi Foods, ελληνική εξαγωγική εταιρεία τροφίμων, προχωράει στην επέκτασή της στην εγχώρια αγορά, ξεπερνώντας τα 1.500 σημεία διανομής πανελλαδικά, ως μέρος της στρατηγικής της να καταστεί leader στην κατηγορία της στην Ελλάδα.
Από το 1996, όταν και ιδρύθηκε η Almi Foods στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, όπου διατηρεί μέχρι και σήμερα το σύνολο της παραγωγής της, οι εξαγωγές αποτελούσαν βασικό προσανατολισμό της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας το 97% των πωλήσεών της. Από τις αρχές του έτους, η εταιρεία υλοποιεί μια νέα στρατηγική, με στόχο το 20% των πωλήσεών της να αφορά την ελληνική αγορά, διατηρώντας παράλληλα και επεκτείνοντας τις συνεργασίες της στο εξωτερικό.
Η υλοποίηση της νέας της στρατηγικής πραγματοποιείται σε τρεις πυλώνες: σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market, τοποθέτηση των προϊόντων Almito πανελλαδικά μέσω Δικτύων Διανομής/Χονδρεμπόριο στα τελικά σημεία ενδιαφέροντος, και αναγνωρισιμότητα των Almito από τον καταναλωτή, όχι μόνο ως deli antipasti, αλλά ως καθημερινή γευστική εμπειρία.
Επέκταση στις αλυσίδες super market και πανελλαδική κάλυψη
Η Almi Foods έχει ήδη προχωρήσει στη σύναψη συνεργασιών με τα super market ΑΒ Βασιλόπουλος, στα οποία βρίσκεται στα ράφια 450 καταστημάτων πανελλαδικά, με την αλυσίδα Μασούτης με 300 σημεία πώλησης, ΜΕΤΡΟ / My Market με 250 σημεία, με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός με περισσότερα από 100 σημεία, με τα καταστήματα του Θανόπουλου καθώς και με το e-fresh. Παράλληλα, συνεχίζει τη συνεργασία της με τα Κονταράτος Super Market Flora, και ξεκίνησε με τον όμιλο Ελληνική Διατροφή Super Market Κεντρικής Ελλάδας, τις υπεραγορές Κρεάτων Ανδριόπουλος, τα super market Πάππου στην Ρόδο, καθώς και τα καταστήματα Μπαλάσκας,
Επιπλέον, τα προϊόντα Almito τοποθετήθηκαν και σε όλα τα καταστήματα ΟΚ MARKETS πανελλαδικά, την leading αλυσίδα Convenience Stores, στην οποία ο καταναλωτής πραγματοποιεί τις αγορές καθημερινών αναγκαίων προϊόντων.
Παράλληλα, υλοποιείται οργανωμένο προωθητικό πλάνο tailor made προωθητικών ενεργειών (φυλλάδια και instore) σε όλα τα σημεία Retail, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων εντός των καταστημάτων συνεργασίας και την δοκιμή/αναγνωρισιμότητα των προϊόντων Almito από τον καταναλωτή.
Το επόμενο διάστημα, και εντός του πρώτου τρίμηνου του 2025, στοχεύει να προχωρήσει σε νέες συμφωνίες, για την τοποθέτηση των προϊόντων της στο σύνολο της Ελληνικής Retail αγοράς με Πανελλαδική διανομή. Αυτό θα αποτελέσει βάση και για περαιτέρω επενδύσεις.
Αναφορικά με τη στρατηγική διανομής σε μεμονωμένα σημεία πώλησης, η Almi Foods, έχει ξεκινήσει συνεργασίες με Δίκτυα διανομής/χονδρεμπόριο. Η Almi Foods μαζί με τους συνεργάτες της ,προχωράει σε τοποθετήσεις των προιόντων Almito στα τελικά σημεία που είναι σημαντικά για την κατηγορία, δηλαδή παντοπωλεία, μανάβικα, κρεοπωλεία και delicatessen έχοντας ξεπεράσει τα 200 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια.
Η Almi Foods, η οποία εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε πάνω από 30 χώρες, με βασικές αγορές την Γερμανία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, τη Νότιο Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Ουκρανία, ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες τη σημαντική ενδυνάμωση των οικονομικών της στοιχείων, με αύξηση κατά 11% του κύκλου εργασιών της το 2023 (38,42 εκατ. ευρώ, έναντι 34,35 εκατ. ευρώ το 2022) και κατά 78% της μεικτής της κερδοφορίας (5,97 εκατ. ευρώ έναντι 3,34 εκατ. ευρώ το 2022).
Η στροφή της εταιρείας και προς την ελληνική αγορά στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση του τζίρου (κύκλου εργασιών), η οποία θα αποτυπωθεί ήδη στα οικονομικά στοιχεία του 2024, τα οποία θα καταγράψουν την περαιτέρω ενδυνάμωσή της.
Σχόλια