Δύο βραβεία για τη SCL Mellon στα Content Marketing Awards για τη σειρά “The Admiral Football Heritage”
Η SCL Mellon διακρίθηκε στα Content Marketing Awards 2024 για τη μίνι σειρά 5 επεισοδίων με τίτλο "The Admiral Football Heritage" που αναδεικνύει τη συνεισφορά του βρετανικού brand στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Η σειρά κερδισε το GOLD βραβείο στην ενότητα Best Content Marketing Program - Sports, και το SILVER βραβείο στην ενότητα Best Multi-Channel Content Strategy.
Με αφηγητή τον Ντέμη Νικολαΐδη, έντονα στοιχεία ντοκιμαντέρ και γυρίσματα στην Αθήνα και το Μάντσεστερ, η σειρά φέρνει στο φως για πρώτη φορά στην Ελλάδα την ιστορία της Admiral: της πρώτης εταιρείας στον κόσμο που δημιούργησε δίχρωμες φανέλες, της πρώτης που έθεσε τα kits προς πώληση για τους ποδοσφαιρόφιλους, της πρώτης που τοποθέτησε το λογότυπό της πάνω σε μια φανέλα δίπλα στο σήμα της ομάδας.
Μέσα από τη δύναμη του storytelling, τη δύναμη των διαφορετικών μέσων της διαφήμισης, και τη βαθιά αγάπη μας για τον αθλητισμό, το “The Admiral Football Heritage” ανέδειξε την κληρονομιά, τις αξίες και την παράδοση της Admiral, συστήνοντας εκ νέου τη θρυλική αθλητική μάρκα στο κοινό.
Σενάριο, Σκηνοθεσία, Παραγωγή: Digital Minds
Concept, σχεδιασμός, επιμέλεια: SCL Mellon, Touchpoint Strategies
Σχόλια