NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

​Retailer of the Year για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Lidl Ελλάς

​Retailer of the Year για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Lidl Ελλάς

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται Retailer of the Year στα Supermarket Awards 2024 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κατακτώντας την κορυφή του λιανεμπορίου στην Ελλάδα.

Με 26 βραβεία η εταιρεία συνεχίζει την αδιαμφισβήτητη ηγετική της πορεία συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των υποψηφιοτήτων για τις καινοτόμες και πολυεπίπεδες δράσεις της.

Η Lidl Ελλάς, στην επετειακή χρονιά εορτασμού των 25 χρόνων παρουσίας της στην ελληνική αγορά, διακρίθηκε θριαμβευτικά Retailer of the Υear 2024 στα ετήσια Supermarket Awards, αποσπώντας συνολικά 26 βραβεία, επιβεβαιώνοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την ηγετική θέση της εταιρείας στο χώρο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Ανάμεσα στις σημαντικότερες διακρίσεις, η Lidl Ελλάς απέσπασε τη διάκριση Top Rated Project στην κατηγορία Λιανεμπόριο/Σούπερ Μάρκετ, για το καινοτόμο σύστημα Auto Dispo, ένα σύστημα σχεδιασμένο για τη βελτιστοποίηση της ροής εμπορευμάτων σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, το οποίο διασφαλίζει την υψηλή διαθεσιμότητα προϊόντων σε κάθε κατάστημα και την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών.

Η φετινή χρονιά-ορόσημο για τη Lidl Ελλάς, σφραγίζεται από αυτή την πολλαπλή βράβευση, επιβεβαιώνοντας την αδιαμφισβήτητη προσήλωση της εταιρείας στην καινοτομία, την ποιότητα και την κοινωνική υπευθυνότητα. Συνολικά, η εταιρεία απέσπασε 7 Golden, 9 Silver και 8 Bronze βραβεία, τα οποία αναδεικνύουν τις κορυφαίες επιδόσεις της και την πρωτοποριακή της δράση που εστιάζει στους καταναλωτές, στους ανθρώπους της, στο περιβάλλον αλλά και στην κοινωνία, εδραιώνοντας έτσι την ηγετική της πορεία στο λιανεμπόριο

Αναλυτικά οι πολλαπλές Gold διακρίσεις της εταιρείας:

1. Social Hackathon - Κατηγορία CSR – Άνθρωπος: Το Social Hackathon της Lidl Ελλάς κέρδισε το Golden βραβείο που είχε ως στόχο τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών για την κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy.

2. Στρατηγική συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Κατηγορία CSR – Περιβάλλον: Με το Golden βραβείο τιμήθηκε η στρατηγική συνεργασία μας με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και την αποκατάσταση πληγέντων περιοχών από καταστροφές, αποδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρείας για ένα καλύτερο περιβαλλοντικό μέλλον.

3. Auto Dispo - Κατηγορία Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery: Το σύστημα Auto Dispo απέσπασε το Golden βραβείο καθώς και τη δεύτερη ειδική διάκριση Top Rated Project, αναγνωρίζοντας τη μοναδική του προσέγγιση στην αυτοματοποίηση των παραγγελιών αποθήκης, εξασφαλίζοντας ταχύτητα, ακρίβεια και βελτίωση της αποδοτικότητας, με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας των καταναλωτών.

4. Bake-Off - Κατηγορία Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL): Η σειρά Bake-Off απέσπασε το Golden βραβείο, αναδεικνύοντας τη δέσμευση της Lidl Ελλάς στην ποιότητα και την καινοτομία στα αρτοσκευάσματα. Οι φούρνοι προσφέρουν καθημερινά φρεσκοψημένα ποιοτικά προϊόντα, ενώ η γκάμα τους ανανεώνεται συνεχώς για να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της.

5. 25 Χρόνια Lidl – Κατηγορία Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty: Ο επετειακός διαγωνισμός για τα 25 χρόνια της εταιρείας μέσω του Lidl Plus απέσπασε το Golden βραβείο, επιβεβαιώνοντας έτσι την ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης της Lidl Ελλάς με τους πελάτες της.

6. Lidl Plus - Κατηγορία Τεχνολογίες Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης: Το ψηφιακό και καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus απέσπασε το Golden βραβείο για την τεχνολογική του υπεροχή, με κύριο μέλημα την παροχή της βέλτιστης αγοραστικής εμπειρίας των πελατών της εταιρείας, προσφέροντας ευκολία, εξοικονόμηση και επιβραβεύσεις.

7. Bake-Off - Κατηγορία Πρότυπο Κατάστημα Convenience Τροφίμων: Μετά από 13 χρόνια επιτυχημένης πορείας, το Bake-Off της Lidl Ελλάς κατέκτησε ένα ακόμα Golden βραβείο, αναγνωρίζοντας την καινοτομία του έργου και τη δυνατότητά του να προσφέρει στους καταναλωτές μια πλούσια ποικιλία φρέσκων αρτοσκευασμάτων υψηλής ποιότητας, άμεσα διαθέσιμα στα 231 καταστήματα της εταιρείας.

Ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, δήλωσε: «Η ανάδειξή μας ως Retailer of the Year 2024 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αποτελεί μια μεγάλη τιμή και αντανάκλαση της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν οι καταναλωτές. Μια εμπιστοσύνη που συνεχώς ενδυναμώνεται, χάρη στο πάθος και την αφοσίωση των πάνω από 6.700 εργαζομένων μας στα καταστήματα, στα κέντρα logistics και στα γραφεία μας. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για όλες τις διακρίσεις μας που επιβεβαιώνουν τη δυναμική μας, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μας, οι οποίες είναι σχεδιασμένες με γνώμονα όχι μόνο τις ανάγκες των καταναλωτών αλλά και το καλό της κοινωνίας και του πλανήτη μας.»

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να ηγείται με όραμα, καινοτομία και υπευθυνότητα, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις στους πελάτες της και συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr