NEWSFLASH...
Coaching & Training | Business Coaching
ανάγνωση

Manifestation: η μάστιγα του ελαφρολαϊκού business coaching

Manifestation: η μάστιγα του ελαφρολαϊκού business coaching

Ίσως, ο πολύ οραματισμός και τα ευχολόγια να μην φέρνουν τα αποτελέσματα που υπόσχονται, καθώς περιμένουμε το σύμπαν να συνωμοτήσει και να γίνει η δουλειά από μόνη της.

Ας τα πάρουμε από την αρχή

Manifestation, οραματισμός, Law of Attraction και όλα τα συναφή στηρίζονται στο να βάζεις όλη την ‘’ενέργειά’’ σου σε κάτι που θες να πετύχεις και αυτό θα γίνει. Το ίδιο έχει γίνει και με την ‘’Θετική Ψυχολογία’’. Πολλοί πιστεύουν ότι αν μιλάνε μόνο θετικά, θετικά πράγματα θα συμβούν στη ζωή τους.

Δυστυχώς δεν είναι έτσι. Σκεφτείτε, η θετική σκέψη & το manifestation να είναι σε κόντρα στη δική σου, ποιος θα κερδίσει; Σίγουρα όχι αυτός με το καλύτερο ξόρκι ή το καλύτερο κάρμα. Ίσως αυτός που κάνει και κάτι, εκτός από το να σκέφτεται και να λέει ρίμες (είτε μπροστά σε καθρέπτες είτε όχι).

Συν Αθηνά και χείρα κίνει

Αρχαίο αλλά τόσο επίκαιρο. Αυτό το λέμε ακόμα και σήμερα. Παραινετικά σε όσους τα περιμένουν όλα από το θεό, την τύχη, το σύμπαν, χωρίς να κάνουν τίποτα. Πηγή του, τα Ομηρικά χρόνια, καθώς η Θεά Αθηνά ήταν η μόνιμη συμπαραστάτρια του Οδυσσέα.

Ωστόσο και ο ίδιος ο Οδυσσέας έκανε ό,τι του αναλογούσε, για να πετύχει τον στόχο του, δε βασιζόταν μόνο στη θεά.

Εμείς, χιλιάδες χρόνια μετά, ακόμα δεν έχουμε μάθει. Περιμένουμε ακόμα από το σύμπαν να κάνει θαύματα, όπως αναφέρει και ο Κοέλιο.

Στοχοθεσία και manifestation

Δεν αμφισβητείτε ότι όταν θέτουμε στόχους στην εταιρεία και όταν κάνουμε όνειρα για την προσωπική μας ζωή ή την οικογένειά μας, θα βάλουμε κάτι όμορφο, ιδανικό ίσως και ονειροπόλο.

Άλλοι βάζουν 20% αύξηση στο μερίδιο της αγοράς, μείωση των ρύπων κατά 7%, ή ένα παραθαλάσσιο εξοχικό, μια χαρούμενη οικογένεια με τρία παιδία.

Όλα αυτά, κάποιος θα μπορούσε να τα χαρακτηρίσει αδύνατους στόχους ή όνειρα απατηλά ή ακόμα και manifestation.

Η διαφορά όμως είναι ότι δε σταματάμε εδώ, απλά στο ευχολόγιο.

Disney Strategy

Ναι, σωστά ο γνωστός Walt Disney, ναι αυτός με τον Mike Mouse & τον Donald & τον Goofy. Αυτός είχε ένα συγκεκριμένο τρόπο να κάνει manifestation για κάθε του εγχείρημα και για αυτό ξεχώρισε, έμεινε στην ιστορία με τις επιχειρήσεις του και το manifestation του, να είναι ακόμα εδώ. Και εδώ καταλαβαίνουμε γιατί μόνο το manifestation δε μπορεί να λειτουργήσει και πολλές φορές μα κάνει να φαινόμαστε γραφικοί.

φάση 1ο : ο DREAMER

Εδώ, ο Disney και η ομάδα του, ήταν στο απόλυτο manifestation. Τους επιτρέπονταν και ήταν αναγκαίο στην διαδικασία το να ονειρευτούν και να ονειρευτούν όπως κανείς ποτέ ξανά. Όσο πιο ‘’τρελό‘’ και πιο μεγάλο το όνειρό τόσο το καλύτερο. Όποιος έμπαινε στο γραφείο κατά αυτή τη φάση, θα έβλεπε τον Disney με τους συνεργάτες τους και χιλιάδες σχέδια & έγγραφα παντού, καμία πειθαρχεία μόνο όνειρά μεγάλα. Ένα brain-storm που κατέληγε σε μια ιδέα, ένα όνειρο ένα νέο εγχείρημα.

φάση 2η : o REALIST

Εδώ τα σχέδια και τα έγγραφα έμπαιναν σε σειρά. Υπήρχε οργάνωση και σχεδιασμός. Ο μόνο προβληματισμός τους ήταν πώς θα υλοποιηθεί το όνειρο από την προηγούμενη φάση. Στο σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον, είναι αυτό που λέμε project management. Τι θα γίνει και με ποια σειρά, που βρεθούν τα resources και τι μας λείπει, πώς θα οργανώσουμε την παραγωγή και θα συντονίσουμε τους προμηθευτές μας. Όλα αυτά με ένα στόχο, πώς θα γίνει πραγματικότητα το εγχείρημα από την dreamer φάση.

φάση 3η : ο CRITIC

Εδώ η ομάδα κατακεραυνώνει το project όλο. Ψάχνει να προλάβει το τι μπορεί να πάει στραβά και κάνει challenge όλα τα σχέδια και τα δεδομένα. Όποιος έμπαινε στο γραφείο κατά αυτή τη φάση θα νόμιζε ότι τόσο ο Disney όσο και η ομάδα, δε θέλουν το project και ότι κάνουν οτιδήποτε για να το καταστρέψουν. Στόχος τους σε αυτή τη φάση όμως, δεν ήταν άλλος από το να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα και να βεβαιώσουν ότι το project θα έχει επιτυχία.

Την επόμενη φορά

Με τον Business Coach σας, που θα σας αναφέρει το manifestation, συμβουλή μου είναι να συνεχίσετε με τις επόμενες φάσεις του Disney. Σχεδιάστε το πρόγραμμα υλοποίησης του manifestation, συντονίστε & επικοινωνήστε όλα τα τμήματα που θα χρειαστούν, βεβαιωθείτε ότι έχετε προβλέψει σημεία που μπορούν να σαμποτάρουν το project σας, ορίστε σημεία αναφοράς και ελέγχου με μετρήσιμα αποτελέσματα. Και το πιο βασικό να είστε ευέλικτοι και ετοιμοπόλεμοι.

Προσωπική μαρτυρία

Εγώ θεωρώ ότι το σύμπαν θα συνωμοτήσει εναντίων μου και προετοιμάζομαι για όσα μπορώ περισσότερα ώστε να βεβαιώσω την επιτυχία του Project που αναλαμβάνω.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr