NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Hellenic Technologies: Οι 4 Στρατηγικοί Στόχοι του Πάτρικ Αμπεντίν και η Νέα Εποχή στο Server Side Tracking για το Διαδίκτυο

Hellenic Technologies: Οι 4 Στρατηγικοί Στόχοι του Πάτρικ Αμπεντίν και η Νέα Εποχή στο Server Side Tracking για το Διαδίκτυο
Ο Πάτρικ Αμπεντίν, Managing Director και συνιδρυτής της Hellenic Technologies

Πόσα έχουν αλλάξει άραγε στο διαδίκτυο τα τελευταία 20 χρόνια; Πόσο έχει διαφοροποιηθεί η ζωή των ανθρώπων, των επαγγελματιών κάθε κλάδου, πελατών - καταναλωτών λόγω των νέων τεχνολογιών; Πόσο έχει αλλάξει μάλιστα… και η φύση της δουλειάς ανθρώπων όπως οι τεχνικοί Η/Υ;

Οι άνθρωποι της Hellenic Technologies πάντως έχουν σίγουρα την εμπειρία ν' απαντήσουν για όλες αυτές τις μεγάλες αλλαγές καθώς από το μακρινό - πλέον - 2005 ειδικεύονται στον τομέα της κατασκευής ιστοσελίδων, προσφέροντας υψηλής ποιότητας λύσεις για επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.

Οι εξειδικευμένες υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία εκτείνονται επίσης σε ανάγκες όπως διαχείριση social media, SEO, digital marketing κ.α έχοντας τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, με σημαντικές συνεργασίες σε διεθνές επίπεδο.

Ο Πάτρικ Αμπεντίν, Managing Director και συνιδρυτής της Hellenic Technologies μιλά στο epixeiro.gr για τα πρώτα βήματα της εταιρείας και την ανάπτυξη της όλα αυτά τα χρόνια και αναλύει τις εξειδικευμένες - προσωποποιημένες λύσεις που προσφέρει η εταιρεία βάσει των ξεχωριστών αναγκών ανά περίπτωση.

Σχολιάζει επίσης τα τεκταινόμενα στον κλάδο, εξηγώντας πως στο επίκεντρο βρίσκονται η υιοθέτηση λύσεων όπως το Server Side Tracking (SST), όχι μόνο για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς, αλλά και για την καλύτερη ακρίβεια στα δεδομένα.

Από την κουβέντα μας δε λείπει φυσικά η αναφορά στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τις αλματώδεις αλλαγές που συντελούνται, ενώ όπως τονίζει η έλλειψη ταλέντων και εξειδικευμένων στελεχών - ειδικά στον τομέα της πληροφορικής - αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά εργασίας.

Την ίδια ώρα υπογραμμίζει πως έχουν πράγματι γίνει σημαντικά βήματα σε επίπεδο ψηφιακό μετασχηματισμού, τονίζοντας ωστόσο πως απαιτούνται έξτρα κίνητρα και χρηματοδοτικά εργαλεία για ψηφιακές υποδομές με στόχο την ενίσχυση των ΜμΕ, κάνοντας λόγο επίσης για ανάγκη μείωση της γραφειοκρατίας.

Τέλος, περιγράφει το όραμα και τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας για την «επόμενη μέρα» ώστε η Hellenic Technologies να συνεχίσει ν' αποτελεί έναν ολοκληρωμένο πάροχο ψηφιακών λύσεων, που θα πρωτοπορεί στους τομείς της τεχνολογίας και του digital marketing.

Πείτε μας δυο λόγια για τα πρώτα βήματα της εταιρείας. Ποια θεωρείται τα βασικά milestones έως σήμερα; Πώς ξεκινήσατε και πού βρίσκεστε σήμερα; (εργαζόμενοι, γραφεία κλπ)

Η εταιρεία ξεκίνησε το 2005 με τους Πάτρικ Αμπεντίν, Γιώργο Τσαρούχα και Γιάννη Καμπά, που εργαζόμασταν ως τεχνικοί υπολογιστών. Λόγω ανάγκης ενός πελάτη μας, που ήθελε ιστοσελίδα, προέκυψε να ασχοληθούμε με την κατασκευή ιστοσελίδων, που λατρέψαμε σαν αντικείμενο εργασίας και μετά αφιερωθήκαμε μόνο σε αυτό. Να τονίσω ότι εκείνη την εποχή η κατασκευή ιστοσελίδων ήταν στα πολύ πρώιμα στάδια της και δεν είχε σχεδόν καμία επιχείρηση επαγγελματική σελίδα. Μόλις είχε αρχίσει να γίνεται γνωστή η μηχανή αναζήτησης της Google.

Μετά από αυτή την αρχική μεταστροφή, η εταιρεία μας αναπτύχθηκε γρήγορα στον τομέα της κατασκευής ιστοσελίδων, προσφέροντας υψηλής ποιότητας λύσεις για επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα. Η ομάδα μας μεγάλωσε σταδιακά και σήμερα απασχολούμε πάνω από 100 ταλέντα on-site και remote σε διάφορους τομείς, από προγραμματιστές, designers, digital marketers και data engineers.

Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ισχυρές συνεργασίες και αυτή τη στιγμή είμαστε πιστοποιημένοι από τους ηγέτες στον τομέα μας.

Η συνεργασία μας με την Google ως Premier Partners μας κατατάσσει στους κορυφαίους στη διαχείριση των καμπανιών Google Ads, εξασφαλίζοντας βέλτιστα αποτελέσματα για τους πελάτες μας.

Ως Google CSS Partners προσφέρουμε πιο αποδοτικές λύσεις διαφήμισης για τους eCommerce πελάτες μας, εξοικονομώντας έως και 20% στα κλικ μέσω του Google Shopping.

Ως Google DV360 Partners, έχουμε πρόσβαση σε προηγμένες λύσεις programmatic διαφήμισης μέσω του Display & Video 360, παρέχοντας στοχευμένες και αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Παράλληλα, ως META Business Partners εξειδικευόμαστε στη βέλτιστη διαχείριση καμπανιών σε Facebook και Instagram, προσφέροντας αυξημένη απόδοση για τους πελάτες μας στις πλατφόρμες της META.

Η συνεργασία μας με την Iubenda ως Gold Partners επιβεβαιώνει την εξειδίκευσή μας στη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις για ιστοσελίδες, όπως πολιτικές απορρήτου και cookie banners, εξασφαλίζοντας ότι οι πελάτες μας είναι πλήρως προστατευμένοι.

Ως Userway Partners, προσφέρουμε κορυφαίες λύσεις προσβασιμότητας ιστοσελίδων, βοηθώντας τους πελάτες μας να διασφαλίσουν ότι οι ιστότοποί τους είναι προσβάσιμοι σε όλους.

Ως Typeform Agency Gold Partners, παρέχουμε καινοτόμα εργαλεία δημιουργίας φορμών που βελτιώνουν την αλληλεπίδραση με τους χρήστες και την εμπειρία τους.


patrick_abedin2.jpg?mtime=20241013182132#asset:505928


Είμαστε οι επίσημοι πρεσβευτές της Ringier στην Ελλάδα, προσφέροντας στους εκδότες (publishers) ιστοσελίδων τη δυνατότητα να αυξήσουν τα έσοδά τους από διαφημίσεις μέσω programmatic ads.

Ως συνεργάτες επίσης της DHL στην Ελλαδα, προσφέρουμε πολύ χαμηλά έξοδα αποστολής για τους eCommerce πελάτες μας, κάνοντας τις διαδικασίες αποστολής πιο οικονομικές και αποδοτικές.

Τέλος, ως Trustpilot Partners, ενισχύουμε την αξιοπιστία των πελατών μας μέσω αξιόπιστων κριτικών, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη των τελικών καταναλωτών.

Πρόσφατα, η eBay μας επέλεξε ως επίσημο συνεργάτη της για την υλοποίηση των integrations στο marketplace της, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, επιβεβαιώνοντας την ηγετική μας θέση στον τομέα των τεχνολογικών λύσεων.

Πείτε μας λίγο για τις βασικές σας υπηρεσίες; Τι είδους πελατολόγιο εξυπηρετεί η εταιρεία; Πείτε μας δυο παραδείγματα και τι λύσεις προσφέρατε;

Η Hellenic Technologies έχει διαχωρίσει και ξεχωρίσει τις υπηρεσίες της με μοναδικό branding για κάθε υπηρεσία, ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμες και κατανοητές. Οι υπηρεσίες μας χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:

  • Design as you GO: Apache, μια ιδανική λύση για επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν εσωτερικό designer, καλύπτοντας τις καθημερινές τους σχεδιαστικές ανάγκες.
  • Site as you GO: Falcon, που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ιστοσελίδων με εμπορικά WordPress θέματα, προσφέροντας οικονομικές λύσεις με γρήγορη παράδοση για μικρές επιχειρήσεις.
  • Site as you GO: Lynx, βασισμένο σε signature templates σχεδιασμένα από τους μηχανικούς μας, προσφέροντας μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα και ευελιξία στις WordPress ιστοσελίδες.
  • Site as you GO: Mammoth, μια λύση για μεγαλύτερες επιχειρήσεις που χρειάζονται σύνθετες ιστοσελίδες με υψηλή κίνηση.
  • Social as you GO: Knight, το οποίο εστιάζει στη διαχείριση καμπανιών στα κοινωνικά δίκτυα για την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας των πελατών μας.
  • SEO as you GO: Viking, μια υπηρεσία που επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση SEO για την αύξηση της ορατότητας των ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης.
  • Digital as you GO: Samurai, που εξειδικεύεται στις διαφημιστικές καμπάνιες Google και Meta Ads, και περιλαμβάνει προηγμένες λύσεις όπως το DV360 και τα CSS shopping ads για eCommerce πελάτες. Στην υπηρεσία αυτή ενσωματώνουμε την εξειδίκευσή μας στα web analytics, επιτρέποντας στους πελάτες μας να αναλύσουν σε βάθος τη συμπεριφορά των χρηστών και να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές τους για μέγιστη απόδοση.

Με αυτό το μοντέλο, κάθε υπηρεσία μας έχει τη δική της ταυτότητα, καθιστώντας την εύκολα αναγνωρίσιμη και κατανοητή στους πελάτες μας. Έτσι παρέχουμε σαφείς και αποτελεσματικές λύσεις.

Τι έχει αλλάξει σήμερα, το 2024 σε σχέση με το παρελθόν, σε τομείς όπως κατασκευή ιστοσελίδων (υποστήριξη), digital marketing κλπ; Είναι πιο σύνθετες οι διαδικασίες ή όχι;

Το 2024, οι διαδικασίες στην κατασκευή ιστοσελίδων και το digital marketing έχουν εξελιχθεί σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν, καθιστώντας τες πιο σύνθετες αλλά και πιο αποτελεσματικές. Οι τεχνολογίες έχουν βελτιωθεί, οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων έχουν αυξηθεί και η ανάγκη για άμεση ανταπόκριση στις απαιτήσεις των χρηστών είναι επιτακτική, κάτι που επηρεάζει τους δύο αυτούς τομείς.

Στην κατασκευή ιστοσελίδων, η υποστήριξη είναι πλέον πιο σύνθετη, καθώς οι ιστοσελίδες δεν είναι απλώς ψηφιακές "βιτρίνες" αλλά πλήρως λειτουργικά εργαλεία που πρέπει να είναι γρήγορα, ασφαλή και βελτιστοποιημένα για όλες τις συσκευές. Η ενσωμάτωση τεχνολογιών όπως το headless CMS και η χρήση custom frameworks έχουν κάνει τη διαδικασία πιο περίπλοκη, αλλά επιτρέπουν μεγαλύτερη προσαρμογή και ευελιξία. Επιπλέον η ασφάλεια και η συμμόρφωση με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων, όπως το GDPR, έχουν προσθέσει νέες υποχρεώσεις, που οι εταιρείες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους.

Στο digital marketing οι διαδικασίες έχουν γίνει πολυεπίπεδες και στρατηγικές. Το κοινό είναι πλέον πιο εξοικειωμένο με την τεχνολογία, κάτι που σημαίνει ότι οι παραδοσιακές τακτικές δεν αρκούν. Οι πλατφόρμες όπως το Google Ads, το Meta (Facebook/Instagram) Ads, αλλά και προχωρημένα εργαλεία όπως το DV360, απαιτούν βαθιά γνώση των δεδομένων, προσαρμογή στρατηγικών σε πραγματικό χρόνο και λεπτομερή στόχευση. Επιπλέον, η ανάλυση δεδομένων (web analytics) έχει γίνει ουσιώδης για την επιτυχία, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν σε βάθος τη συμπεριφορά των χρηστών και να βελτιώσουν τις καμπάνιες τους.

Εν κατακλείδι, οι διαδικασίες είναι σίγουρα πιο σύνθετες σήμερα, αλλά η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να πετύχουμε πιο στοχευμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα, προσφέροντας στους πελάτες πιο αποτελεσματικές και αποδοτικές λύσεις.


patrick_abedin3.jpg?mtime=20241013182157#asset:505929


Απαιτείται εξειδίκευση ανά κλάδο; πιο tailor - made διαδικασίες συναρτήσει του εκάστοτε πελάτη - συνεργάτη;

Η εξειδίκευση ανά κλάδο είναι πλέον απαραίτητη και οι tailor-made διαδικασίες αποτελούν βασικό παράγοντα επιτυχίας για τις επιχειρήσεις. Κάθε κλάδος έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και απαιτεί συγκεκριμένες προσεγγίσεις τόσο στην κατασκευή ιστοσελίδων όσο και στο digital marketing. Έτσι, οι λύσεις που προσφέρονται πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τους στόχους του εκάστοτε πελάτη.

Στην κατασκευή ιστοσελίδων, για παράδειγμα, μια εταιρεία eCommerce χρειάζεται μια εντελώς διαφορετική δομή και δυνατότητες σε σχέση με μια B2B επιχείρηση. Οι ιστότοποι eCommerce πρέπει να εστιάζουν στην εμπειρία χρήστη, την ταχύτητα, τις ασφαλείς συναλλαγές και την ολοκληρωμένη ενσωμάτωση με συστήματα logistics. Από την άλλη πλευρά, οι ιστότοποι B2B μπορεί να απαιτούν εξειδικευμένες φόρμες συλλογής δεδομένων και ενσωμάτωση με CRM συστήματα.

Στο digital marketing, η εξειδίκευση ανά κλάδο είναι εξίσου σημαντική. Για παράδειγμα, οι καμπάνιες για τον κλάδο των ακινήτων πρέπει να στοχεύουν συγκεκριμένα δημογραφικά και γεωγραφικά κοινά, ενώ για τον κλάδο της μόδας, οι στρατηγικές πρέπει να εστιάζουν στην οπτική προβολή, τη χρήση social media, και το influencer marketing. Η επιτυχία εξαρτάται από την κατανόηση των τάσεων του κάθε κλάδου, της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των συγκεκριμένων KPI που πρέπει να επιτευχθούν.

Η προσαρμοστικότητα λοιπόν είναι το κλειδί. Για να επιτύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τους πελάτες μας, δημιουργούμε στρατηγικές που είναι tailor-made και βασίζονται στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη και συνεργάτη, λαμβάνοντας υπόψη τον κλάδο του, τους στόχους του και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς του. Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε αποδοτικές και στοχευμένες λύσεις, οι οποίες έχουν πραγματικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους.

Πολύς λόγος γίνεται για το τέλος εποχής των cookies στο διαδίκτυο και την μετάβαση σε Server Side Tracking (SST). Πού βρισκόμαστε σήμερα, ποια η άποψη σας και τι είδους λύσεις παρέχει η Hellenic Technologies;

Η μετάβαση από τα cookies σε νέες τεχνολογίες όπως το Server Side Tracking (SST) αποτελεί κρίσιμο σημείο στην εξέλιξη του ψηφιακού οικοσυστήματος. Τα third-party cookies σταδιακά καταργούνται, καθώς οι πλατφόρμες και οι κανονισμοί προστασίας προσωπικών δεδομένων, όπως το GDPR, προωθούν μεγαλύτερη διαφάνεια και προστασία των χρηστών. Αυτό οδηγεί τις επιχειρήσεις να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για την παρακολούθηση και ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών.

Το SST προσφέρει μια πιο αξιόπιστη και ασφαλή μέθοδο συλλογής δεδομένων, αφού η παρακολούθηση γίνεται από τον διακομιστή της επιχείρησης και όχι από το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη. Αυτό μειώνει τα προβλήματα απόκρυψης δεδομένων λόγω ad-blockers και παρέχει πιο ακριβή στοιχεία για την απόδοση των καμπανιών, καθώς δεν εξαρτάται από τις περιορισμένες πληροφορίες των third-party cookies.

Από το 2022, η Hellenic Technologies εφαρμόζει Server Side Tracking, προσφέροντας στους πελάτες της σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Έχουμε αναπτύξει τη δική μας εξελιγμένη υποδομή SST, η οποία εξαλείφει όλα τα πιθανά προβλήματα και έχει βελτιστοποιηθεί στο μέγιστο βαθμό. Η δημιουργία αυτής της υποδομής ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία, που αποτέλεσε τεράστια πρόκληση και απαίτησε σημαντικούς πόρους σε χρόνο, κόστος και έρευνα και ανάπτυξη (R&D).

Σήμερα, η αγορά κατευθύνεται γρήγορα προς την υιοθέτηση λύσεων όπως το Server Side Tracking, όχι μόνο για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς, αλλά και για την καλύτερη ακρίβεια στα δεδομένα. Η Hellenic Technologies προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης του SST για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, εξασφαλίζοντας ότι η συλλογή δεδομένων γίνεται με ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο. Παράλληλα, μέσω της εξειδίκευσής μας στα web analytics, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν πλήρως τα δεδομένα τους, δημιουργώντας στρατηγικές που βασίζονται σε ακριβή insights, χωρίς να παραβιάζονται οι κανονισμοί για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Η άποψή μας είναι ότι το Server Side Tracking αποτελεί το μέλλον του tracking στο διαδίκτυο, προσφέροντας μια πιο σταθερή βάση για τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων σε ένα περιβάλλον όπου η προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών γίνεται όλο και πιο σημαντική.


patrick_abedin4.jpg?mtime=20241013182224#asset:505930


Επίσης, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημοσίως βρίσκεται η Τεχνητή Νοημοσύνη. Πείτε μας τη δική σας οπτική και αν χρησιμοποιείτε σχετικά εργαλεία ΑΙ στην εταιρεία.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) βρίσκεται πράγματι στο επίκεντρο της προσοχής και αλλάζει ριζικά τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Από την αυτοματοποίηση καθημερινών διαδικασιών έως την ανάλυση μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων, η AI προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες για την αύξηση της αποδοτικότητας και της ακρίβειας σε πολλούς τομείς.

Στην Hellenic Technologies, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και χρησιμοποιούμε AI εργαλεία για να ενισχύσουμε τις υπηρεσίες μας. Ειδικά στον τομέα του digital marketing και των web analytics, η AI μας επιτρέπει να επεξεργαζόμαστε και να αναλύουμε δεδομένα πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια, επιτρέποντας στους πελάτες μας να λαμβάνουν πιο στοχευμένες αποφάσεις.

Για παράδειγμα, χρησιμοποιούμε AI για να βελτιστοποιούμε τις διαφημιστικές καμπάνιες, αναλύοντας τη συμπεριφορά των χρηστών και προσαρμόζοντας τη στόχευση σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα, η AI βοηθάει στην αυτοματοποίηση δημιουργικών διαδικασιών, όπως στη δημιουργία περιεχομένου, αλλά και στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη στις ιστοσελίδες.

Η προσέγγισή μας στην Τεχνητή Νοημοσύνη βασίζεται στην προσαρμοστικότητα και τη διαφάνεια, καθώς θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα εργαλεία AI που χρησιμοποιούμε είναι αξιόπιστα και συμμορφωμένα με τα ηθικά και νομικά πρότυπα. Η AI είναι ένα εργαλείο που εξελίσσεται συνεχώς και εμείς, ως εταιρεία, προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητές της για το όφελος των πελατών μας, ενσωματώνοντάς την στις στρατηγικές μας.

Μεγάλη είναι η κουβέντα για τον λεγόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό στη χώρα. Υπάρχει πρόοδος; Τι εκτιμάτε; Απαιτούνται έξτρα κονδύλια, θεσμικές παρεμβάσεις από την Πολιτεία; Είναι κάτι που πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις παραπάνω (αλλαγή κουλτούρας, διαδικασιών κλπ);

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί κρίσιμο σημείο για την εξέλιξη της οικονομίας στην Ελλάδα, και ενώ έχει σημειωθεί πρόοδος τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν ακόμα αρκετά βήματα που πρέπει να γίνουν. Η χώρα έχει κάνει σημαντικές κινήσεις προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού, ειδικά με τη βοήθεια ευρωπαϊκών κονδυλίων και πρωτοβουλιών, όπως το Ταμείο Ανάκαμψης, που προωθούν τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και την ψηφιοποίηση του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Σε αυτό το πλαίσιο, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την εξέλιξη της πλατφόρμας GOV, που αποτελεί ένα τεράστιο ορόσημο για την Ελλάδα. Η ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών μέσω του GOV έχει βελτιώσει σημαντικά την πρόσβαση των πολιτών και των επιχειρήσεων σε κρίσιμες υπηρεσίες, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και επιταχύνοντας πολλές διαδικασίες. Ανεξάρτητα από τις πολιτικές πεποιθήσεις, οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από αυτήν την προσπάθεια αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο για το έργο τους.

Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Πρώτον, απαιτούνται επιπλέον κονδύλια για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που συχνά αδυνατούν να επενδύσουν σε ψηφιακές υποδομές. Η Πολιτεία μπορεί να βοηθήσει παρέχοντας κίνητρα και χρηματοδοτικά εργαλεία για την υιοθέτηση τεχνολογιών όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, το Cloud και το Server Side Tracking (SST).

Δεύτερον, απαιτούνται θεσμικές παρεμβάσεις, όπως η απλούστευση της γραφειοκρατίας και η δημιουργία σαφούς ρυθμιστικού πλαισίου για τις ψηφιακές δραστηριότητες. Αλλά ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο την τεχνολογία. Η αλλαγή κουλτούρας στις επιχειρήσεις είναι εξίσου σημαντική. Οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν την ψηφιακή σκέψη στον πυρήνα τους, αναβαθμίζοντας διαδικασίες και δεξιότητες για να προσαρμοστούν στη νέα εποχή.

Συνολικά, ενώ έχει γίνει πρόοδος, ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί μια συντονισμένη προσπάθεια από την Πολιτεία και τις επιχειρήσεις, τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε πολιτισμικό επίπεδο, για να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της ψηφιακής εποχής.


patrick_abedin5.jpg?mtime=20241013182251#asset:505931


Μεγάλη είναι η έλλειψη σε ταλέντα - στελέχη (ειδικά στην Πληροφορική) σύμφωνα με τις έρευνες και ανθρώπους της αγοράς. Τι skills έχουν οι εργαζόμενοι - συνεργάτες σας; Τι απαιτείται γενικότερα;

Η έλλειψη ταλέντων και εξειδικευμένων στελεχών, ειδικά στον τομέα της πληροφορικής, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά εργασίας. Οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία, και η ζήτηση για εξειδικευμένες δεξιότητες αυξάνεται συνεχώς. Στην Hellenic Technologies, οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες μας διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής οικονομίας.

Οι βασικές δεξιότητες που κατέχουν οι εργαζόμενοί μας περιλαμβάνουν:

  • Τεχνολογικές Δεξιότητες: Εξειδίκευση σε τεχνολογίες όπως WordPress, Headless CMS, Server Side Tracking (SST), API consumption, και τεχνολογίες ανάπτυξης όπως Laravel, καθώς και σε cloud, data analytics, και AI.
  • Digital Marketing & Analytics: Εξειδίκευση σε πλατφόρμες όπως το Google Ads, Meta Ads, και το DV360, σε συνδυασμό με βαθιά γνώση στα web analytics, επιτρέποντας τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα.
  • SEO Specialists & Social Media Specialists: Εξειδίκευση στη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης και στη διαχείριση καμπανιών στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Senior Creative Art Directors & UI/UX Designers: Δημιουργικές λύσεις και οπτικές στρατηγικές που υποστηρίζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε project, με έμφαση στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των χρηστών μέσω σύγχρονου και λειτουργικού σχεδιασμού.
  • Διαχείριση Έργων & Στρατηγική: Οι project managers και οι στρατηγικοί μας σύμβουλοι διαχειρίζονται σύνθετα έργα ανάπτυξης ιστοσελίδων και ψηφιακού μάρκετινγκ, ενώ σχεδιάζουν tailor-made στρατηγικές για κάθε πελάτη.
  • Business Development: Έχουμε ένα ισχυρό τμήμα ανάπτυξης επιχειρήσεων που εστιάζει στην ανάπτυξη και διεύρυνση των συνεργασιών μας.

Συνολικά, αυτό που απαιτείται στην αγορά είναι συνεχής εκπαίδευση και προσαρμοστικότητα στις νέες τεχνολογίες. Οι εργαζόμενοι πρέπει να επενδύουν στη διά βίου μάθηση, να αναπτύσσουν δεξιότητες όπως η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργική σκέψη, και η συνεργασία σε διατμηματικές ομάδες. Η κατανόηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και η εξοικείωση με εργαλεία όπως η AI και τα data analytics θα είναι κρίσιμες δεξιότητες στο μέλλον.

Ως Hellenic Technologies, έχουμε επιλέξει να εμπιστευόμαστε έμπειρους recruiters για την εύρεση ταλέντων. Συνεργαζόμαστε με τη Randstad εδώ και πολλά χρόνια, και μέσω αυτής της συνεργασίας έχουμε αποκτήσει την πλειονότητα των ταλέντων μας. Η προσέγγισή μας είναι πλέον αποκεντρωμένη, με ταλέντα από όλο τον κόσμο—κάποιοι βρίσκονται στη μισθοδοσία μας, άλλοι εργάζονται ανά project, ενώ κάποιοι αναλαμβάνουν ad-hoc tasks. Συνολικά, απασχολούμε πάνω από 100 άτομα για να φέρουμε σε πέρας τα έργα μας με την υψηλότερη ποιότητα και αποδοτικότητα.

Αυτό το μοντέλο προστατεύει τόσο την εταιρεία όσο και τους πελάτες μας. Σε περίπτωση που ένα ταλέντο αποχωρήσει, έχουμε θεσπίσει πρωτόκολλα που διασφαλίζουν την άμεση αντικατάσταση με ισοδύναμο ή καλύτερο ταλέντο, εξασφαλίζοντας τη συνέχεια και την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Για να αντιμετωπιστεί η έλλειψη ταλέντων στην αγορά, χρειάζεται μεγαλύτερη επένδυση σε προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, ενώ οι επιχειρήσεις πρέπει να καλλιεργούν ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει την καινοτομία και τη συνεχή εκπαίδευση.

Ένα σχόλιο για την επόμενη μέρα: Πώς βλέπετε την εταιρεία στο μέλλον; Ποιοι είναι οι στρατηγικοί σας στόχοι;

Εάν δε μας αντικαταστήσει όλους το AI (πλάκα κάνω) η επόμενη μέρα για την Hellenic Technologies περιλαμβάνει μια σαφή στρατηγική για συνεχή ανάπτυξη, καινοτομία και ενίσχυση της παρουσίας μας σε διεθνές επίπεδο. Οραματιζόμαστε την εταιρεία ως έναν ολοκληρωμένο πάροχο ψηφιακών λύσεων, που θα συνεχίσει να πρωτοπορεί στους τομείς της τεχνολογίας και του digital marketing.

Στρατηγικοί στόχοι μας είναι:

  1. Διεύρυνση των υπηρεσιών και τεχνολογικών λύσεων: Σκοπεύουμε να επενδύσουμε περαιτέρω σε καινοτόμες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), το Machine Learning και τα cloud solutions, καθώς και να ενισχύσουμε τις υπηρεσίες μας στον τομέα του data analytics. Θέλουμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε state-of-the-art λύσεις που καλύπτουν τις μελλοντικές ανάγκες των πελατών μας.
  2. Ενίσχυση διεθνούς παρουσίας: Έχοντας ήδη χτίσει ισχυρές συνεργασίες, στόχος μας είναι η περαιτέρω επέκταση σε νέες αγορές. Θέλουμε να ενισχύσουμε τη θέση μας ως αξιόπιστος συνεργάτης για εταιρείες που αναζητούν εξειδικευμένες και αποδοτικές λύσεις, ανεξαρτήτως γεωγραφικών ορίων.
  3. Ανάπτυξη ταλέντων και ανθρώπινου δυναμικού: Η ομάδα μας αποτελεί τη βάση της επιτυχίας μας. Θέλουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας, εμπλουτίζοντας τις δεξιότητες των συνεργατών μας και προσελκύοντας ταλαντούχους επαγγελματίες από όλο τον κόσμο, διασφαλίζοντας ότι παραμένουμε ανταγωνιστικοί σε παγκόσμιο επίπεδο.
  4. Πελατοκεντρική καινοτομία: Η προσέγγισή μας θα συνεχίσει να εστιάζει στις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών μας. Στόχος μας είναι η συνεχιζόμενη παροχή προσαρμοσμένων λύσεων που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης, με την καλύτερη δυνατή τεχνογνωσία και υποστήριξη.

Η Hellenic Technologies θα συνεχίσει να πρωτοπορεί, προσφέροντας κορυφαίες υπηρεσίες και λύσεις, που προσαρμόζονται στις ανάγκες του μέλλοντος. Παραμένουμε σταθερός συνεργάτης για τους πελάτες μας, ενώ ενδυναμώνουμε τη διεθνή μας παρουσία και προάγουμε την καινοτομία στην τεχνολογία και το digital marketing.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr