Υπάρχει σύγχρονη επιχείρηση χωρίς Website και αλματώδης αύξηση πωλήσεων χωρίς e-Shop;
Ποιος είναι άραγε ο τρόπος για να εδραιωθεί και να αναπτυχθεί με επιτυχία μία εταιρεία στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον; Ποιες είναι οι κινήσεις που οφείλει να κάνει ένας επιχειρηματίας για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό και να ξεχωρίσει, είτε ξεκινάει τώρα μία νεοφυή ή “κλασική” επιχείρηση, είτε θέλει να ανανεώσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού για την εταιρεία του, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει; Υπάρχουν μυστικά που πρέπει να ανακαλύψει και κανόνες που πρέπει να ακολουθήσει; Πώς μπορεί να εφαρμόσει με επιτυχία όσα μας διδάσκει η επιχειρηματική ιστορία;
Στο επιχειρηματικό τοπίο όπως διαμορφώνεται σήμερα, χωρίς εταιρικό website ή χωρίς e-shop, πολύ απλά, δεν υπάρχεις!
H ισχυρή διαδικτυακή παρουσία δεν αποτελεί απλώς μία επιχειρηματική επιλογή, για μία εταιρεία που στοχεύει στην επιτυχία και στην ανάπτυξη.
Είναι μονόδρομος!
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάνουν αναγκαία την ύπαρξη website, αλλά και τη δημιουργία ενός e-shop. Ας αναλύσουμε, με λίγα λόγια, τους βασικότερους.
Διεύρυνση του πελατολογίου σας.
Η επιχείρησή σας, όπως και κάθε εταιρεία, εδρεύει σε μία φυσική τοποθεσία.
Όμως οι δυνητικοί πελάτες σας δεν περιορίζονται στα όρια της πόλης, της περιφέρειας, ή της χώρας μας. Μπορεί να βρίσκονται οπουδήποτε στην Ελλάδα ή στον κόσμο.
Ένας ιστότοπος και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας προσφέρουν άμεσα τη δυνατότητα να προσεγγίσετε πελάτες που διαφορετικά δεν θα είχαν ανακαλύψει ποτέ τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Με την κατάλληλη διαδικτυακή πλατφόρμα, μπορείτε να αξιοποιήσετε αγορές που δεν είχατε ποτέ φανταστεί.
Προσβασιμότητα 24 ώρες το 24ωρο.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του website και του e-shop είναι ότι… δεν κλείνουν ποτέ! Λειτουργούν κάθε μέρα, όλη μέρα!
Έτσι οι πελάτες σας μπορούν να περιηγηθούν και να εξυπηρετηθούν με την άνεσή τους, ό,τι ώρα και αν είναι, από όπου κι αν βρίσκονται! Έτσι, ακόμη και όταν εσείς κοιμάστε… η επιχείρησή σας, όπως και η τύχη σας, δουλεύει!
Καλύτερη παρουσίαση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.
Η ψηφιακή… βιτρίνα της επιχείρησής σας είναι το website και το e-shop σας.
Εκεί μπορούν να παρουσιαστούν με δημιουργικό και ελκυστικό τρόπο όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας: με εικόνες υψηλής ευκρίνειας και ποιοτικές φωτογραφικές λήψεις, με αναλυτικές και λεπτομερείς περιγραφές αλλά και με κριτικές πελατών.
Έτσι, προσφέρετε στους πελάτες σας μία ολοκληρωμένη εικόνα για όλα όσα τους προσφέρετε και τους διευκολύνετε να επιλέξουν αυτό που πραγματικά χρειάζονται.
Η εικόνα της επιχείρησής σας αναδεικνύεται ψηφιακά!
Οι πελάτες και οι συνεργάτες σας, υπάρχοντες και μελλοντικοί, έρχονται κοντά στην επιχείρησή σας μέσω του website και το e-shop σας, που έτσι συντελούν ουσιαστικά στην ανάδειξη της εταιρικής σας εικόνας.
Στο website ο συνολικός σχεδιασμός, από τη δομή έως την επιλογή των χρωμάτων και των γραμματοσειρών, πρέπει να προσελκύει τα βλέμματα και να προσκαλεί τον χρήστη να περιηγηθεί με άνεση, σε ένα φιλικό περιβάλλον, ενισχύοντας την αξιοπιστία σας.
Επιπλέον, στο e-shop, η λειτουργικότητα και, προπαντός, η ασφάλεια στις διαδικτυακές συναλλαγές δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σας.
Η επιχείρησή σας… κυκλοφορεί παντού!
Σήμερα, που τα κινητά έχουν γίνει τα απαραίτητα αξεσουάρ στην καθημερινή μας ζωή, είναι εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχει απόλυτη συμβατότητα του website και του e-shop σας με smartphone και tablet, για να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη εμπειρία κάθε χρήστη.
Με αυτόν τον τρόπο απευθύνεστε σε ένα ευρύτερο κοινό και, επιπλέον, βελτιώνετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες δίνουν προτεραιότητα σε responsive websites, δηλαδή ιστότοπους που έχουν κατασκευαστεί για να εμφανίζονται σωστά σε κινητά τηλέφωνα και tablet.
Το επόμενο βήμα για την αποτελεσματικότερη παρουσία σας στον ψηφιακό κόσμο είναι η δημιουργία σελίδων στα Social Media (Facebook, Instagram, TikTok), που στοχεύει στην άμεση αλληλεπίδραση με το κοινό και στην ουσιαστική του σύνδεση με την επιχείρησή σας.
Η σημασία του ψηφιακού Marketing και των Web Analytics
Το website και το e-shop σας είναι πλέον τα κεντρικά σημεία αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές.
Η ενσωμάτωση των σύγχρονων εργαλείων ψηφιακού Marketing, όπως είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimisation), το e-mail marketing, τα Google Ads και τα Social Media Ads, μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις.
Επιπλέον η εμπεριστατωμένη ανάλυση δεδομένων, με τα κατάλληλα εργαλεία, βοηθάει στην αξιολόγηση της απόδοσης του συνόλου των ενεργειών του ψηφιακού μάρκετινγκ και στη συνεχή βελτίωση της στρατηγικής επικοινωνίας.
Εκμεταλλευτείτε την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας
Οι επιχειρήσεις που διακρίνονται και καθιερώνονται στο χώρο τους είναι εκείνες που επενδύουν στην καινοτομία και στην ανάπτυξή τους, αξιοποιώντας στο έπακρο όλα τα σύγχρονα εργαλεία που τους προσφέρει η τεχνολογική εξέλιξη.
Οι επιχειρηματίες του μέλλοντος είναι εκείνοι που προετοιμάζονται μεθοδικά για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά και με επιτυχία όλες τις προκλήσεις ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και να παραμείνουν στην πρωτοπορία.
Πριν αποφασίσετε τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις σας, αναρωτηθείτε: ποιος μπορεί να σας καθοδηγήσει με ασφάλεια και υπευθυνότητα στο νέο ψηφιακό επιχειρησιακό περιβάλλον;
Εμείς στην Onbyte, είμαστε δίπλα σας, για να μοιραστούμε τις γνώσεις μας, την εμπειρία μας και τις ιδέες μας, που θα οδηγήσουν με σιγουριά στην ανάπτυξη της εταιρείας σας και στην καθιέρωσή της, στον ψηφιακό, αλλά και στον πραγματικό κόσμο.
Εμείς, οι άνθρωποι της Onbyte, είμαστε η νέα, ψηφιακή γενιά.
Γεννηθήκαμε στο ξεκίνημα της ψηφιακής εποχής. Μεγαλώνουμε και εξελισσόμαστε μαζί της.
Αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η σφαιρική γνώση του ψηφιακού κόσμου.
Ενός κόσμου που γνωρίζουμε καλά και μπορούμε να σας τον εξηγήσουμε καλύτερα!
Και για το τέλος, αφήσαμε μία “ρητορική” ερώτηση: Μπορούν να υπάρξουν σύγχρονες επιχειρήσεις, χωρίς σύγχρονους επιχειρηματίες; Η απάντηση είναι προφανής!
Σχόλια