PEPSICO Hellas: Διευρύνει το αποτύπωμα στην Ελλάδα με μεγάλες επενδύσεις
Η Pepsico Hellas προχώρησε πέρυσι σε επενδύσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ στα εργοστάσιά της προκειμένου αφ’ ενός να αποκτήσει μία αυτονομία έναντι των εξελίξεων που αύξαναν το λειτουργικό κόστος όπως ήταν οι μεταφορές και τα logistics από το εξωτερικό και αφ’ ετέρου να είναι κοντά στους Έλληνες καταναλωτές.
Στόχος της εταιρείας, όπως ανέφερε η General Manager της PepsiCo στην Ελλάδα Inga Dengel είναι να παράγει το 60% των συνολικών αναψυκτικών της που καταναλώνονται στην Ελλάδα στα εγχώρια εργοστάσια. Ο τζίρος της εταιρείας το 2023 έφτασε στα 238 εκατ. ευρώ με αντίστοιχες αυξήσεις τζίρου σε αναψυκτικά και σνακς. Οι αυξήσεις προέρχονταν και από τον όγκο πωλήσεων. Οι επενδύσεις αυξήθηκαν σημαντικά, όπως και η άνοδος του κόστους κατά 22% λόγω πρώτων υλών και ενέργειας. Ειδικά το κόστος της ενέργειας κατέγραψε αύξηση 35% τα τελευταία δύο χρόνια. Το μεικτό περιθώριο διαμορφώθηκε στο 42,5%. Γενικότερα, το 2023 κρίνεται ως μία πολύ επιτυχημένη χρονιά. Για το 2024 εκτιμάται ότι θα κινηθούν στο ίδιο μοντέλο και με την ίδια στρατηγική, εκτιμώντας (βάσει στοιχείων του 9μηνου) ότι θα ολοκληρωθεί η χρονιά κοντά σε διψήφια αύξηση τζίρου.
Οι κινήσεις σε προϊόντα και δίκτυα διανομής
Σε προϊοντικό επίπεδο, εκτός από την ανάπτυξη των αναψυκτικών Pepsi Cola, υπάρχει η στρατηγική συνεργασία με την ΕΨΑ αλλά και η παρουσία της στο νερό (Ionian). «Θεωρούμε ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στο νερό”, δήλωσε η κα Inga Dengel Σε επίπεδο marketing, η Pepsico θα εστιάσει και στα snacks όπου αποτελεί κυρίαρχη δύναμη και στην αναψυκτικά όπου θέλει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της.
“Στόχος μας είναι να βγούμε έξω από τα Super markets” δήλωσε η κα Dengel δείχνοντας ότι θέλει να διευρυνθούν οι πωλήσεις των προϊόντων και εκτός από τα μεγάλα καταστήματα. Ταυτόχρονα θα διευρυνθεί το χαρτοφυλάκιο αναψυκτικών και σνακς με νέα προϊόντα στην Ελλάδα. Ένας από τους επιχειρηματικούς στόχους είναι να γίνει πιο local (τοπική) εταιρεία στην Ελλάδα
Σχόλια