Μια βόλτα στην λαϊκή αγορά και μια επίμονη σκέψη, η δημιουργία ενός δροσερού, αναζωογονητικού καλοκαιρινού κοκτέιλ οδήγησε τον πρώην ambassador της Gray Goose, Νick Mautone, στην δημιουργία του Honey Deuce το 2007.
Η αλλιώς στη δημιουργία του επίσημου πια κοκτέιλ του τουρνουά, οι πωλήσεις του οποίου ξεπερνούν το άθροισμα των χρηματικών επάθλων όλων των αθλητών του φετινού US open που ολοκληρώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στη Νέα Υόρκη.
Ψάχνοντας την απάντηση στην ερώτηση των “10 εκατομμυρίων δολαρίων” - όσο αναμένεται να φτάσουν τα έσοδα από τις πωλήσεις του εν λόγω κοκτέιλ φέτος- το πιο δημοφιλές αστέρι του US Open είναι να το πιεις στο ποτήρι. Ναι, εκείνο το αναμνηστικό που αναγράφει US Open 2024 και οι φίλαθλοι μπορούν να το πάρουν μαζί τους επιστρέφοντας στο σπίτι αφού φυσικά πληρώσουν 23 δολάρια.
«Honey Deuce»: Μια τεράστια εμπορική επιτυχία διακοσμημένη με σφαίρες πεπονιού
Παρά το γεγονός ότι το Honey Deuce που στην ουσία αποτελείται από βότκα, λεμονάδα και το λικέρ Chambord Raspberry, αλλά και τη χαρακτηριστική διακόσμηση του με πράσινες σφαίρες από πεπόνι που μοιάζουν με μπάλες του τένις, γίνεται ολοένα πιο ακριβό, τα έσοδά του έχουν αυξηθεί τέσσερις φορές τα τελευταία πέντε χρόνια.
Ενώ σύμφωνα με το The Sports Business Journal οι οπαδοί του US Open φέτος είναι περισσότεροι από ποτέ στην 56χρονη ιστορία του.
Μια πολύχρονη στρατηγική συνεργασία και μια εκστρατεία μάρκετινγκ που στηρίχθηκε στη δημοτικότητα του συγκεκριμένου τουρνουά και του τένις, αλλά και στην πρακτική του να είναι το συγκεκριμένο κοκτέιλ με την ονομασία που εμπνέεται από την ορολογία του τένις, διαθέσιμο μόνο κατά τις ημέρες που διεξάγεται το τουρνουά, τουτέστιν μόνο για δύο εβδομάδες τον χρόνο, οδήγησαν σε μια ξεκάθαρη εμπορική επιτυχία.
Πλέον, το τουρνουά διαθέτει πολλά αποκλειστικά σημεία πώλησης-bar "Honey Deuce Express" καθώς και ειδικές ράβδους και βρύσες από όπου το Honey Deuce ρέει άφθονο γεμίζοντας γρήγορα τα αναμνηστικά ποτήρια και επιταχύνοντας την όλη διαδικασία.
Επιπλέον πέρα από το ίδιο το ποτό, για πρώτη φορά φέτος πωλούνται και αναμνηστικά καπέλα, καρφίτσες και μπλουζάκια εμπνευσμένα από το κοκτέιλ μετατρέποντας το σε ένα άτυπο, υγρό και περιορισμένης διάρκειας πολιτιστικό τοπόσημο, παγιώναντας τη θέση του ως κομμάτι της πολιτιστικής ταυτότητας του US Open.
Η Gray Goose έχει επίσης συνεργαστεί με δεκάδες μπάρμαν προκειμένου να πουλήσει το ποτό σε περίπου 140 τοποθεσίες στη Νέα Υόρκη, μόνο βέβαια κατά τη διάρκεια του τουρνουά, διατηρώντας έτσι την μαγεία και μεταφέροντας τη γεύση του σε διάφορα σημεία της πόλης.
Σχόλια