NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

Meta και Google στόχευσαν κρυφά ανηλίκους με διαφημίσεις ​σε YouTube και Instagram

Meta και Google στόχευσαν κρυφά ανηλίκους  με διαφημίσεις ​σε YouTube και Instagram

Η Meta και η Google συνεργάστηκαν για να πραγματοποιήσουν μια μυστική εκστρατεία που στόχευε σκόπιμα 13 έως 17 ετών με διαφημίσεις του Instagram στο YouTube σύμφωνα με τους Financial Times, παραβιάζοντας τους κανόνες του ίδιου του γίγαντα της αναζήτησης κατά της διαφήμισης σε παιδιά.

Το δημοσίευμα, όπως αναφέρει το theverge, σημειώνει ότι η Google κατεύθυνε διαφημίσεις σε ένα υποσύνολο χρηστών που χαρακτηρίζονταν ως "άγνωστοι" στα διαφημιστικά της συστήματα, σε μια προσπάθεια να συγκαλύψει την ομάδα που έτεινε προς τους εφήβους. Σύμφωνα με μια σελίδα βοήθειας της Google Ads, η δημογραφική κατηγορία "άγνωστος" αναφέρεται σε άτομα των οποίων η ηλικία, το φύλο, η γονική κατάσταση ή το εισόδημα του νοικοκυριού υποτίθεται ότι δεν έχουν προσδιοριστεί και μπορεί να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν "ένα σημαντικά ευρύτερο κοινό" όταν επιλεγεί.

Ωστόσο, η Google θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις λήψεις εφαρμογών και τη διαδικτυακή δραστηριότητα για να προσδιορίσει "με υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης" ότι η "άγνωστη" ομάδα αποτελείται από νεότερους χρήστες, αναφέρουν οι FT. Οι υπάλληλοι της Google λέγεται ότι χρησιμοποίησαν αυτό το παραθυράκι για να παρακάμψουν τις πολιτικές της ίδιας της εταιρείας, η οποία έχει εισαγάγει κανόνες που εμποδίζουν τη στόχευση διαφημίσεων με βάση "την ηλικία, το φύλο ή τα ενδιαφέροντα ατόμων κάτω των 18 ετών" το 2021.

Η Spark Foundry, μια θυγατρική του διαφημιστικού γίγαντα Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις εταιρείες για την έναρξη της παράνομης εκστρατείας μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού προχωρήσει στη δοκιμή του προγράμματος στις ΗΠΑ τον Μάιο. Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την εκστρατεία σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με τους FT. Το πρόγραμμα ξεκίνησε εν μέσω της μείωσης των διαφημιστικών εσόδων της Google και της μετάβασης των νεότερων χρηστών της Meta σε ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το TikTok.

Από τότε η Google έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τους ισχυρισμούς και η εκστρατεία έχει πλέον ακυρωθεί, αναφέρουν οι FT. "Απαγορεύουμε την εξατομίκευση διαφημίσεων σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα", ανέφερε η Google σε δήλωσή της προς το δημοσίευμα. "Θα λάβουμε επίσης πρόσθετα μέτρα για να ενισχύσουμε με τους αντιπροσώπους πωλήσεων ότι δεν πρέπει να βοηθούν τους διαφημιστές ή τα πρακτορεία να εκτελούν καμπάνιες που προσπαθούν να παρακάμψουν τις πολιτικές μας".

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr