NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Coca Cola HBC: Πάει για αυξημένες πωλήσεις 15% στο β’ τρίμηνο και ρεκόρ πωλήσεων στο γ’ τρίμηνο στην Ελλάδα

Coca Cola HBC: Πάει για αυξημένες πωλήσεις 15% στο β’ τρίμηνο και ρεκόρ πωλήσεων στο γ’ τρίμηνο στην Ελλάδα

Αυξημένες πωλήσεις κατά 15% εκτιμούν οι αναλυτές της εταιρείας ότι θα παρουσιάσει η Coca Cola HBC στο β’ τρίμηνο που ολοκληρώθηκε προ δύο εβδομάδων ενώ οι εκτιμήσεις για το γ’ τρίμηνο βλέπουν ρεκόρ πωλήσεων λόγω της τουριστικής κίνησης και των υψηλών θερμοκρασιών.

To καλοκαίρι του 2024 θα είναι η δεύτερη χρονιά κατά την οποία η Coca Cola , θα υλοποιήσει το νέο marketing mix (προϊόντα και τιμές) και φιλοδοξεί να κάνει –βοηθούντος και του καύσωνα βεβαίως- να πραγματοποιήσει ρεκόρ πωλήσεων σε νερά και αναψυκτικά. Ταυτόχρονα , το προωθητικό marketing ( πωλήσεις με κίνητρα) στα super market για το Costa Coffee έχει αυξήσει το μερίδιο αγοράς του ομίλου στον κερδοφόρο χώρο του καφέ αλλά και τις πωλήσεις του brand στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα συντηρούνται σε κερδοφόρα επίπεδα οι πωλήσεις και των αλκοολούχων ποτών .

Ο όγκος πωλήσεων, ο τζίρος, τα λειτουργικά κέρδη, καθώς και τα καθαρά κέρδη, βρίσκονται σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα από το 2019, και φυσικά μετά και την απώλεια της Ρωσίας-Ουκρανίας

Η τελευταία έκθεση της Eurobank Equities

H Εurobank Equities σε έκθεσή της (Μαρτίου 2024) , ανέφερε ότι αναμένει αύξηση των εσόδων του ομίλου στα 10,7 δισ. ευρώ φέτος από 10,18 δισ. το 2023, με τα αναπροσαρμοσμένα καθαρά κέρδη να αναμένονται στα 800 εκατ. ευρώ από 764 εκατ. ευρώ πέρυσι. Σε όρους αποτίμησης, η μετοχή παραμένει κάτω από τον ιστορικό μέσο όρο των 9 φορών το EV/EBITDA και με discount άνω του 20% έναντι των ευρωπαϊκών εταιρειών του κλάδου. Εάν η μετοχή ανέλθει έως την τιμή-στόχο, η CCH θα διαπραγματεύεται με EV/EBIΤDA στο 9, κοντά στον ιστορικό της μέσο όρο και με discount άνω του 10% έναντι των ευρωπαϊκών.

Πώς κινήθηκε στο α’ τρίμηνο 2024

Οργανική αύξηση εσόδων της τάξεως του 12,6% κατέγραψε η Coca-Cola HBC AG το α' τρίμηνο του 2024 στα πλαίσια της συνεχούς υλοποίησης της στρατηγικής της εταιρείας με τα προϊόντα 24/7 κατανάλωσης.

Παράλληλα, σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,8% σε οργανική βάση, η οποία οφείλεται στις καλές επιδόσεις των αναδυόμενων και των αναπτυσσόμενων αγορών. Οι όγκοι πωλήσεων στα ανθρακούχα αναψυκτικά ήταν σταθεροί, ενώ στα ποτά ενέργειας και στον καφέ σημείωσαν ισχυρή διψήφια αύξηση (+37,3% και +34,3% αντίστοιχα).

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 10,6% σε οργανική βάση, ως αποτέλεσμα των αποτελεσματικών πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 1,0% σε δημοσιευμένη βάση, με την ισχυρή οργανική αύξηση να αντισταθμίζεται από τον αντίκτυπο των δυσμενών συναλλαγματικών διαφορών μετατροπής των αποτελεσμάτων στο νόμισμα αναφοράς του Ομίλου στη Νιγηρία και την Αίγυπτο.

Συνεχιζόμενη βελτίωση του μεριδίου αγοράς σε αξία, κατόπιν των ισχυρών επιδόσεων του 2023, με αύξηση κατά 120 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά και 70 μονάδες βάσης στα ανθρακούχα αναψυκτικά.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr