Καινοτομίες, νέα εργαλεία, ακόμη μεγαλύτερη απήχηση και διαφορετικά trends που αναδύονται χρόνο με τον χρόνο.
Ο κόσμος των social media (συνέχεια του πραγματικού κόσμου) αποτελεί πεδίο δόξης λαμπρό για επιχειρήσεις, διαφημιστές - διαφημιζόμενους, καθημερινούς χρήστες που πλοηγούνται στο διαδίκτυο.
Ειδικοί του χώρου υπογραμμίζουν τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που επικρατούν σήμερα στον κόσμο των social media: πολλά περισσότερα stories, επέκταση του Live Streaming, αύξηση της χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης και Επαυξημένης Πραγματικότητας, αύξηση της προσωποποιημένης εμπειρίας ή ενίσχυση του κοινωνικού εμπορίου και πολλά άλλα.
Είναι όμως όλα αυτά χρήσιμα και ουσιαστικά για την καθημερινότητα; Μήπως το παρακάνουμε; Οι πραγματικές απαντήσεις των χρηστών δείχνουν πως ναι, υπάρχει μια υπερβολή.
Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari, 2 στους 3 Έλληνες δηλώνουν ότι ξοδεύουν χρόνο άσκοπα στα social media!
Ας δούμε τι επικρατεί σήμερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας:
Σχεδόν όλοι (96%) οι Έλληνες είναι πλέον χρήστες internet. Την ίδια ώρα, πάνω από 8 στους 10 (84%) ηλικίας 65+ είναι ενεργοί χρήστες, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία των τελευταίων 30 ημερών.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, καθημερινοί χρήστες ηλικίας 65+ είναι το 79%. Πάντως, σχεδόν καθολική η σύνδεση μέσω κινητού στις ηλικίες 13-54
Τρόπος πρόσβασης;
Αξίζει να τονιστεί επίσης πως μόλις ένα 5% δεν έχει smartphone στις μέρες μας, ποσοστό που δείχνει πως όλοι έχουν πρόσβαση
Επίσης, το 92% του ελληνικού κοινού επιλέγει το mobile internet και το 88% περιηγείται μέσω του κινητού σε καθημερινή βάση
Τα social media
Παράλληλα, πάνω από 8 στους 10 είναι social media users, όμως πάνω από 3 στους 5 δηλώνουν ότι πολλές φορές χαζεύουν άσκοπα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό οι γυναίκες ηλικίας 25 έως 34!
7 στους 10 αγόρασε κάτι online το τελευταίο 6μηνο
Όπως αποτυπώνουν τα στοιχεία της έρευνας, μέσα στο τελευταίο 6μηνο, το 70% του ελληνικού κοινού έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά, ενώ φαίνεται πως το πιο ενεργό κοινό του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι 25-34 ετών [89%]
Στον αντίποδα, μόλις το 19% ηλικίας (13-54) δεν έχει πραγματοποιήσει κάποια διαδικτυακή αγορά τους τελευταίους 6 μήνες.
Τι πιστεύουν οι online users για το μέλλον
Αξίζει να σημειωθεί πως λίγο παραπάνω από τους μισούς (55%) νομίζουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι απλά το επόμενο βήμα στην εξέλιξη ενώ σχεδόν 7 στους 10 (69%) δηλώνουν ότι πρέπει να προσέξουμε ώστε η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης να μην ξεφύγει από τον έλεγχό μας
Σχόλια