Η Amita ανανεώνει τις συσκευασίες της και μας καλεί να ανακαλύψουμε τη φύση μέσα από τη νέα της καμπάνια
Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο αγαπημένος χυμός των Ελλήνων, ανανεώνεται και επανασυστήνεται στο κοινό μέσα από ολοκαίνουριες συσκευασίες!
Με έμπνευση τη φύση και επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα που μας προσφέρει η επαφή μαζί της, η Amita γεμίζει με απόλαυση, γεύση και ενέργεια κάθε στιγμή της ημέρας μας, σταθερά για 41 χρόνια.
Εμπνεόμαστε από τη φύση μέσα από τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Amita!
Η νέα εποχή της Amita αξιοποιεί τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας στην Ελλάδα, η οποία αναδεικνύει την αποξένωσή μας από το φυσικό περιβάλλον, καθώς περνάμε το 83% της ζωής μας σε εσωτερικούς χώρους. Όμως, όπως έρχεται να μας υπενθυμίσει η Amita, η σχέση μας με τη φύση είναι βασικός παράγοντας για τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και ευεξίας. Η νέα καμπάνια επιδιώκει να αναδείξει την Amita ως τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον καθένα από εμάς και το υπέροχο φυσικό περιβάλλον, και να μας παρακινήσει να αυξήσουμε το ποσοστό του χρόνου που περνάμε στη φύση. Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος και η Amita μας παροτρύνει να τον απολαύσουμε!
Η Amita μέσα από μία ευρεία γκάμα προϊόντων, με μεγάλη ποικιλία γεύσεων και πολύτιμων θρεπτικών συστατικών μάς προσφέρει 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά. Διατηρεί σταθερά τα στοιχεία που την κάνουν «Φυσικά Μοναδική», όπως την εξαιρετική πρώτη ύλη από φρούτα υψηλής ποιότητας, χωρίς συντηρητικά και με ασύγκριτη γεύση, καθώς και τις άριστες διαδικασίες εμφιάλωσης των χυμών της. Στις ανανεωμένες συσκευασίες Amita, τα φρούτα είναι πιο απολαυστικά από πότε και μέσα από κάθε γουλιά χυμού μάς υπενθυμίζουν όλα τα καλά που η φύση έχει να μας προσφέρει.
Σχόλια