Καταναλωτής & Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Τι έχει αλλάξει - πάρτε μέρος στη μεγάλη έρευνα του GRECA
Πανδημία, άνθιση της τεχνολογίας, μεγαλύτερη έμφαση στην Εμπειρία Πελάτη, νέες τάσεις και αντιλήψεις. Παράγοντες που φαίνεται ότι αποτέλεσαν καταλύτη εξελίξεων γύρω από τους καταναλωτές και το ηλεκτρονικό εμπόριο...
Άραγε πραγματικά τι νέο έχει εισέλθει στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου τα τελευταία χρόνια; Πώς καθορίζεται η επιλογή του καταναλωτή μέσα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον; Ποιος ο ρόλος των social media στην πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου;
Απαντήσεις στα παραπάνω κρίσιμα ερωτήματα, μεταξύ άλλων, μπορεί να δώσει κανείς στην Ετήσια Έρευνα Καταναλωτή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (B2C) που διεξάγουν για ακόμα μια χρονιά ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) και υπό την αιγίδα της eQuality NGO.
Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει τις συμπεριφορές των σύγχρονων καταναλωτών ως προς τις online αγορές τους.
Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο στο σχετικό link
Η έρευνα αυτή διεξάγεται τα τελευταία 20 χρόνια και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τον Μαΐο του 2024.
Για τη συμπλήρωση του απαιτούνται 5 λεπτά. Οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους σκοπούς της έρευνας.
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου & των υπηρεσιών αυτής, όπου αποτελείται από περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Έχει διαμορφώσει το κώδικα δεοντολογίας. Σήμερα, αριθμεί περισσότερα από 650 μέλη και αποτελεί επίσημο συνομιλητή της πολιτείας και έχει σχέσεις διαλόγου και με όλα τα θεσμικά όργανα και τους φορείς που εφάπτονται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο της Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας. Παράλληλα διατηρεί Ευρωπαϊκή παρουσία μέσω του Πανευρωπαϊκού Φορέα για το ηλεκτρονικό εμπόριο e-Commerce Europe, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του.
Στις δράσεις του συνδέσμου συγκαταλέγονται το σήμα αξιοπιστίας των Ελληνικών e-shops GR.EC.A Trustmark & ο Θεσμός της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Σχόλια