Αναζητώντας τα βάθη της διαχρονικής ομορφιάς και του κάλλους φτάνει κανείς αναπόφευκτα και στην ελληνική μυθολογία, στις Χάριτες που υπήρξαν θεές της γοητείας, της ομορφιάς και της φύσης.
Σε βάθος χρόνου η επιφανειακή σημερινή ομορφιά με τους όποιους όρους της, συναντά τις ρίζες του κάλλους που βοηθούν στο να ξεπεραστούν παγιωμένα στεγανά αντίληψης, κύματα βραχυπρόθεσμων τάσεων, τα δεσμά του χρόνου, του φύλλου και των επιμέρους σταδίων της ζωής μας.
Και το ελληνικό brand HARITES μπορεί να ιδρύθηκε από την Μπέρτα Καράσσο μόλις τον Ιούλιο του 2023, αλλά ήδη ξεχωρίζει για τα προϊόντα, την αισθητική, τις βραβευμένες συσκευασίες και τη ποικιλοτρόπως βιώσιμη φιλοσοφία περί ομορφιάς, περιποίησης και καλλυντικών.
Σαν άλλη υπενθύμιση για τη φροντίδα του εαυτού με τρόπο και με μέτρο που δεν διαταράσσει ισορροπίες, δίχως τις υπερβολές που αγχώνουν και με τη βάση ότι το φυσικό, μα υγιές δέρμα δεν είναι προνόμιο μιας συγκεκριμένης ηλικίας, με την ελευθερία που χαρίζει μια πιο ανέμελη και γειωμένη ρουτίνα ομορφιάς, το brand Harites αναζητά, όπως ακριβώς το έθεσε η δημιουργός του, το λευκό t-shirt στην γκαρνταρόμπα της ομορφιάς.
Αναζητώντας το λευκό t-shirt στην γκαρνταρόμπα της ομορφιάς
Δεν είναι η πρώτη φορά που σε αυτή την στήλη παρουσιάζουμε ελληνικά brands που έχουν γνώμονα την απλότητα, τη βιωσιμότητα, την ενσυναίσθηση, μια νέα αντίληψη, μια φιλοσοφία που θέλει πραγματικά τα προϊόντα να υπηρετούν τον άνθρωπο, να στοχεύουν στην ευεξία του και σε μια καθημερινότητα πιο φυσική, πιο γειωμένη.
Και το ταξίδι της Μπέρτα Καράσσο οδηγεί στη δημιουργία ακριβώς ενός τέτοιου brand. Η ίδια ξεκινώντας από την Θεσσαλονίκη, επηρεάστηκε από μια πόλη με ιταλική και ισπανική κληρονομιά, μια πόλη όπου με έναν μοναδικό τρόπο αποτυπώνονται ανάγλυφα όλες οι μακραίωνες διαδρομές των ανθρώπων της. Ενώ η πορεία της συνεχίστηκε το 2006 στην ιταλική μητρόπολη της μόδας, το Μιλάνο, όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως creative director στο Istituto Marangoni κι εργάστηκε σε μεγάλους οίκους μόδας όπως στους Maison Martin Margiela και Alexander McQueen, μεταξύ άλλων.
Πέντε χρόνια μετά, επιστρέφοντας στην Θεσσαλονίκη της δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστεί με το περιοδικό GLOW, το πρώτο lifestyle αλλά και την TOMS Greece, ως marketing manager. Η ποικιλόμορφη εμπειρία της σε διαφορετικούς τομείς όπως πωλήσεις, περιοδικά, 360° marketing όσο και τα κενά της αγοράς την οδήγησαν στην απόφαση να δημιουργήσει, το δικό της brand καλλυντικών, τις HARITES.
Έχοντας εργαστεί και σπουδάσει στον χώρο της μόδας, ανακάλυψε τη σημασία του δέρματος στην ιστορία του κοστουμιού. Συνειδητοποίησε ότι η φροντίδα της επιδερμίδας βοηθάει πολύ θετικά στην εμφάνιση και την ψυχολογία του ατόμου όπως και τα ρούχα και ότι μια όμορφη εμφάνιση δεν είναι ποτέ ολοκληρωμένη δίχως μία υγιή επιδερμίδα.
Έτσι λοιπόν, οι HARITES δημιουργήθηκαν από την προσωπικη της ανάγκη για την απλοποιηση και κατανόηση των προϊόντων ομορφιας που χρησιμοποιούμε. Καθώς τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η άνοδος της βιομηχανίας της ομορφιάς με ραγδαίους ρυθμούς, χωρίς ωστόσο να συνεπάγεται την κατανόηση σε βάθος της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Νέα συστατικά και νέες τεχνολογίες παρουσιάζονται σχεδόν καθημερινά, ενώ όλες οι ανθρώπινες τάσεις κραυγάζουν μετά τη πανδημία για επιβράδυνση, ηρεμία και ευεξία.
Αντιστοίχως το Harites προωθεί το concept της βασικής περιποίησης, της προστασίας και της ενυδάτωσης, και μια πιο απαλή προσέγγιση στη διαδικασία της γήρανσης. Καθώς η βιολογική γήρανση είναι μέρος της ζωής, η καθημερινή περιποίηση της επιδερμίδας μας είναι σημαντική και χρειάζεται να πραγματοποιείται με επιμέλεια αλλά και ηρεμία, σαν το αγαπημένο, καθαρό “λευκό t-shirt” που έχουμε στην καθημερινή μας περιποίηση και την γκαρνταρόμπα της ομορφιάς μας.
Πρώτες ύλες και νέες φόρμουλες, πραγματικά MADE IN GREECE
Το brand Harites καθώς διανύει τα πρώτα βήματα της λειτουργία του, οι αποθήκες του βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη , το εργαστήριο και το γραφείο που εργάζεται η Μπέρτα στην Αθήνα ενώ τα προϊόντα εξάγονται ήδη σε διάφορα κράτη όπως στην Ισπανία, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο , Ρουμανία αλλά και χώρες της Βαλτικής.
Η ίδια θεωρεί ότι η μικροεπιχειρηματικότητα στην Ελλάδα αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις, αλλά ταυτόχρονα παρουσιάζει και πολλές ευκαιρίες.
Μα φτάνοντας στη γκάμα των υλικών και προϊόντων περιποίησης στην Ελλάδα, μας επισημαίνει ότι υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία, πολλές ελληνικές εταιρείες που παράγουν προϊόντα περιποίησης. Κάνει λόγο για τα εξαιρετικά εργαστήρια με επιστήμονες που υπάρχουν στη χώρα μας. Για να ιδρύσει το δικό της brand συνεργάστηκε με αξιόλογους επιστήμονες και εταιρείες που δημιουργούν νέες πρώτες ύλες από την ελληνική γη και δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από το εξωτερικό.
Από πλευράς έρευνας και ανάπτυξης είμαστε πλήρως εξοπλισμένοι, ειδικά τώρα που η βιομηχανία κινείται προς τις πιο βιώσιμες πρακτικές. Μπορεί κανείς να βρει πρώτες ύλες και νέες φόρμουλες πραγματικά MADE IN GREECE, μου λέει χαρακτηριστικά.
Μελλοντικά, αν και η ίδια λέει στους δικούς της ανθρώπους ότι θα ήθελε να αφιερώνεται μόνο στο product development, προς το παρόν πρέπει να αναπτύσσει πολλά κομμάτια της επιχείρησης ταυτόχρονα.
Η περαιτέρω ανάπτυξη στον τομέα της αντηλιακής προστασίας, καθώς και η ανάπτυξη προϊόντων περιποίησης σώματος, χωρίς να παραβλέπει ποτέ το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα στα πλαίσια μιας conscious product development φιλοσοφίας είναι τα αμέσως επόμενα βήματα που θέλει να ακολουθήσει. Βήματα φυσικά, σταθερά, γειωμένα.
Σχόλια