Μνημόνιο Συνεργασίας στον τομέα ψηφιακής επικοινωνίας από Πάντειο Πανεπιστήμιο και BBDO
Ο Όμιλος Επικοινωνίας BBDO και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Digital Transformation: E-Diplomacy, e-Campaigning και Digital Law” (Digi-DCL) του Παντείου Πανεπιστημίου υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας σε θέματα επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον.
Η συνεργασία εστιάζει στους τομείς digital campaigning, digital branding, digital-immersive media, digital experience και digital R με τη χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών.
Βασικοί στόχοι της συνεργασίας είναι η ανταλλαγή τεχνογνωσίας, τεκμηριωμένης γνώσης, θεωρητικών επεξεργασιών και ερευνητικής εμπειρίας, η σύνδεση της έρευνας και της ψηφιακής καινοτομίας με την αγορά εργασίας, και η ανταλλαγή εκπαιδευτικών και πρακτικών γνώσεων μεταξύ των Μερών.
Το Μνημόνιο προβλέπει μια σειρά δράσεων που θα μπορούν να αναπτυχθούν από κοινού στο πλαίσιο της συνεργασίας, μεταξύ των οποίων:
- σχεδιασμός και δημιουργία ψηφιακών εκστρατειών, ADtech λύσεων, στοχευμένων ερευνών κ.α., με χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών (π.χ. τεχνητής νοημοσύνης),
- ανταλλαγή ερευνητικών δεδομένων ψηφιακών εργαλείων και μεθοδολογιών σε σχέση με ζητήματα ESG, DEI, SDGs
- πρακτική άσκηση φοιτητών στο πλαίσιο του υπάρχοντος προγράμματος BBDO Greece Young Talent Internship Program for Tomorrow’s Communication Executives, που καλύπτει όλους τους κλάδους της επικοινωνίας: Διαφήμιση, Δημόσιες σχέσεις, MME, Social Media, ή/και χορηγία ετήσιας εγγραφής ενός φοιτητή/τριας
- συνεργασία στο Digi-Diplo challenge Hackathon και θεσμοθέτηση του BBDO Hackathon Challenge Award
- πειραματικά projects, αξιοποιώντας τις ψηφιακές πλατφόρμες, εργαλεία και σημαντικά έργα των εταιρειών του Ομίλου BBDO από την Ελλάδα και το εξωτερικό
Ο καθηγητής Βασίλης Χατζόπουλος, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Digital Transformation: e-Diplomacy, e-Campaigning and Digital Law - MADigiDCL δήλωσε: «Το Digi-DCL είναι ένα μοντέρνο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, στο σύγχρονο πεδίο της ψηφιακής επικοινωνίας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με τον Όμιλο Επικοινωνίας BBDO, μέσα από την οποία δημιουργείται μία σημαντική προστιθέμενη αξία για τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μας. Η συνεργασία αυτή υποστηρίζει ιδανικά τη δέσμευση του Παντείου Πανεπιστημίου να λειτουργεί ως κόμβος παραγωγής και μετάδοσης νέας γνώσης, να καλλιεργεί τη διεπιστημονικότητα και την εξωστρέφεια, και να προάγει την ποιοτική διασύνδεση της ακαδημαϊκής και ερευνητικής δραστηριότητας με την αγορά».
Ο κύριος Τάσος Πράσινος, Πρόεδρος και CEO του Ομίλου Επικοινωνίας BBDO είπε χαρακτηριστικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή την εξαιρετική και αμοιβαίως επωφελή συνεργασία που ξεκινάμε με το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Και αυτή η πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική μας για σταθερή προσήλωση στην αξιοποίηση νέων επιστημονικών εργαλείων και εφαρμοσμένων πρακτικών σε όλους τους τομείς της επικοινωνίας τους οποίους εξυπηρετούμε μέσω των διαφορετικών εξειδικευμένων επιχειρηματικών κλάδων μας. Πρόκειται για ένα ιδανικό πλαίσιο ανταλλαγής εκπαιδευτικής και πρακτικής γνώσης στο οποίο ο Όμιλος BBDO συνεισφέρει με την εμπειρία και την τεχνογνωσία των στελεχών μας, καθώς και με καινοτόμες μεθόδους, εργαλεία και πρακτικές από την ελληνική και την παγκόσμια αγορά, μέσω της διεθνούς μας οικογένειας του Omnicom Group».
Το Μνημόνιο Συνεργασίας που συμφώνησαν ο Όμιλος Επικοινωνίας BBDO και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Digital Transformation: E-Diplomacy, e-Campaigning και Digital Law”(Digi-DCL) του Παντείου Πανεπιστημίου έχει άμεση έναρξη, με τρία πρώτα εργαστήρια Στρατηγικής στη Διαφήμιση, στα ΜΜΕ και στις Δημόσιες Σχέσεις, στο πλαίσιο του μαθήματος Digital Strategic Design Communications σε συνεργασία με την αναπληρώτρια καθηγήτρια Μπέττυ Τσακαρέστου, διευθύντρια του ADandPRLAB και αναπληρώτρια διευθύντρια του μεταπτυχιακού προγράμματος
Σχόλια