Επαναπροσδιορίζοντας το eCommerce: Η SoftOne «λύνει τα χέρια» των εμπόρων με το Shopranos
H Τεχνητή Νοημοσύνη με τη μορφή της φυσικής γλώσσας και γραφής μπορεί να αποδειχτεί ένας «από μηχανής θεός» για τους επαγγελματίες και τους εμπόρους, δημιουργώντας εύκολα και γρήγορα επαγγελματικά κείμενα και προτάσεις για όλες τις ενέργειες marketing, επικοινωνίας και υποστήριξης πελατών. Η πρωτοποριακή λύση – όλα σε ένα – Shopranos της SoftOne ενισχύεται με την παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη και γίνεται ένα πολύτιμο εργαλείο στον χώρο του eCommerce.
Μιλήσαμε με τον Γιώργο Μαρκατάτο, General Manager - Digital Commerce & CX Business Unit της SoftOne για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και το Shopranos.
Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη μπήκε ξαφνικά στη ζωή μας και άλλαξε τα πάντα και παντού. Πείτε μας το σχέδιά σας για το θέμα και πώς θα το προσεγγίσετε σαν μια μεγάλη τεχνολογική εταιρεία.
Η SoftOne, αναγνώρισε από νωρίς τα εκτεταμένα οφέλη που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και επιδίωξε να ενσωματώσει αυτήν την καινοτομία σε διάφορους τομείς της επιχειρηματικής καθημερινότητας. Ως εταιρεία, έχουμε εκπονήσει λεπτομερείς αναλύσεις, εξετάζοντας πολλαπλούς τρόπους χρησιμοποίησης της Τεχνητής Νοημοσύνης στο πλαίσιο των προϊόντων μας, συνδυάζοντας την τεχνολογία αυτή με την καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων που έχουν επενδύσει στην προϊοντική γκάμα μας. Ήδη έχουμε παρουσιάσει αρκετές πρωτοποριακές λύσεις, εστιάζοντας κυρίως σε web-based προϊόντα, προσφέροντας βελτιωμένη εμπειρία χρήστη. Προετοιμαζόμαστε επίσης για την άμεση ενσωμάτωση πρόσθετων λύσεων σε όλη τη γκάμα των προϊόντων μας, ξεκινώντας από το SoftOne ERP και φτάνοντας μέχρι τα πιο εξειδικευμένα προϊόντα που προσφέρει η SoftOne.
Ποιες οι λύσεις της SOFTONE για το eCommerce Β2Β και ποια τα βασικά τους χαρακτηριστικά.
Η πλατφόρμα Shopranos αποτελεί την αιχμή του δόρατος στο B2B eCommerce της SoftΟne. Καθημερινά επεκτείνεται για να καλύψει ομάδες πωλήσεων μέσω Sales Force Automation extension, αλλά και δημιουργία e-shops λιανικής, ώστε να καλυφθεί και αυτή η αυξανόμενη ανάγκη του πελατολογίου μας. Το Shopranos προσφέρεται μέσω cloud, ως συνδρομητική υπηρεσία και καλύπτει όλα τα πιθανά σενάρια που μπορεί να έχει μια εταιρεία που συναλλάσσεται ηλεκτρονικά με το πελατολόγιό της. Για παράδειγμα, επιτρέπει σύνθετες εμπορικές πολιτικές, φωτογραφικούς καταλόγους προϊόντων, πολυγλωσσία και εργαλεία βασισμένα στο ΑΙ engine της SoftOne για τη δημιουργία βέλτιστων περιγραφών, αλλά και SEO των προϊόντων, εύκολα, γρήγορα και μαζικά.
Στόχος της πλατφόρμας είναι να καλύψει το σύνολο των δυνητικών καναλιών πώλησης μιας επιχείρησης με τη χρήση της τεχνολογίας και να δώσει μια διαφορετική προσέγγιση στην ανάγκη για omnichannel προσέγγιση των πελατών B2B αλλά και B2B2C.
Σε τι διαφέρει μια cloud-based υπηρεσία e-Commerce από μια κλασική και ποια τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα για όλες τις κατηγορίες εταιρειών.
Όταν μια επιχείρηση κάνει τις έρευνές τις για να επενδύσει σε μια πλατφόρμα Digital Commerce, είτε B2B, είτε B2C, εστιάζει κυρίως στην ευκολία στησίματος, στο χαμηλό κόστος κτήσης και στο όνομα του προμηθευτή της πλατφόρμας. Τους επόμενους μήνες αρχίζουν τα προβλήματα: αργό hosting, επιπλέον έξοδα αναβάθμισης της εκάστοτε πλατφόρμας, υπηρεσίες για μικρές αλλαγές, κόστη για αγορά νέων modules και νέων add-ons, προβλήματα ασφαλείας και πολλά άλλα.
Τα προαναφερθέντα προβλήματα (και πολλά άλλα) εξαλείφονται με το Shopranos και την cloud-based φιλοσοφία του. Με μια ετήσια συνδρομή, ο πελάτης μας έχει πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία και σε όλες τις αναβαθμίσεις, ενώ έχει πάντα πλήρη κάλυψη της πλατφόρμας από θέματα ασφαλείας και ταχύτητας. Αυτή είναι και η δύναμη του cloud: Ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών που εξυπηρετεί, αυξομειώνει όλους τους πόρους (σκληρό δίσκο, μνήμη, CPUs) με αποτέλεσμα ο τελικός πελάτης να έχει πάντα γρήγορη πλατφόρμα χωρίς να επιβαρύνεται με επιπλέον κόστη.
Το κυριότερο όφελος αν θα μπορούσα να το συνοψίσω σε μια γραμμή είναι ότι με την επένδυση στο Shopranos που είναι μια αμιγώς cloud-based υπηρεσία, μεταφέρεται όλη η ευθύνη διαχείρισης της υποδομής στη SoftΟne, που με τη σειρά της διασφαλίζει ότι κάθε πελάτης της έχει τη μέγιστη ταχύτητα και ασφάλεια με μηδενικό downtime.
Προσφέρεται διασύνδεση του Shopranos με τις άλλες εφαρμογές σας ERP / Λογιστικές;
Το Shopranos συνδέεται εντός λίγων λεπτών με όλα τα προϊόντα του ομίλου SOFTONE, ήτοι Soft1 ERP, Atlantis ERP και Regate Effective.
Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας Shopranos σε σχέση με άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι ο τρόπος που διασυνδέεται με τρίτα συστήματα εκτός του οικοσυστήματος SoftOne. Η ομάδα υλοποίησης με εμπειρία άνω των 20 ετών στη διασύνδεση συστημάτων, έχει επενδύσει σημαντικούς πόρους ώστε να ετοιμάσει ένα σετ εργαλείων (Data Pump) όπου καθοδηγούν τον υπεύθυνο έργου να κάνει τη διασύνδεση σε όλα τα βασικά δεδομένα (master data) αλλά και στα οικονομικά δεδομένα (transactional data). Παρέχει εργαλεία μέσω web services ή με απευθείας queries πάνω στη βάση του τρίτου συστήματος για real-time μεταφορά στοκ ανά αποθηκευτικό χώρο αλλά και τιμές και εκπτώσεις ανά πελάτη, που παραδοσιακά είναι δύσκολο να εξαχθούν με ασφάλεια και ακρίβεια.
Εν κατακλείδι, το Shopranos παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία για σύνδεση με οποιοδήποτε εμπορολογιστικό ή ERP σύστημα της ελληνικής και διεθνούς αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί πελάτες μας χρησιμοποιούν διεθνείς λύσεις λογισμικού και η διασύνδεση με το Shopranos γίνεται με απλό και εύκολο τρόπο.
Τι προσφέρουν οι πρόσφατες προσθήκες ΑΙ στην πλατφόρμα Shopranos και πώς ενισχύουν και βοηθούν τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης στις καθημερινές του εργασίες;
Η εντυπωσιακή απόδοση των εργαλείων δημιουργίας περιεχομένου έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον παγκοσμίως, γύρω από τη δυνατότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης να ενισχύσει περαιτέρω τις ικανότητες του ανθρώπου. Το ΑΙ εκ πρώτης μπορεί εύκολα να διατεθεί σε ένα σύγχρονο τμήμα μάρκετινγκ, για να βοηθήσει τα στελέχη του τμήματος να δημιουργήσουν αναβαθμισμένο περιεχόμενο όλων των τύπων, από τα δελτία τύπου μέχρι και τα κείμενα που συναντάμε στις προϊόντικές ιστοσελίδες.
Το Shopranos επέλεξε αυτόν τον ασφαλή δρόμο για να διαθέσει το SoftOne AI engine που βασίζεται σε Generative AI για να διευκολύνει τις εργασίες του τμήματος μάρκετινγκ πάνω στην πλατφόρμα. Αυτό επιτυγχάνεται σε δυο σημεία:
(α) Το Shopranos με τη χρήση AI μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα υψηλής ποιότητας τίτλους και περιγραφές σε οποιαδήποτε γλώσσα, που περιλαμβάνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να διαβάσει ο τελικός πελάτης (είτε εταιρεία είτε καταναλωτής), ώστε να αξιολογήσει το προϊόν. Η δύναμη του Shopranos έγκειται στο ότι μπορεί είτε να δημιουργήσει κείμενο από το μηδέν, είτε να βελτιώσει το υφιστάμενο κείμενο που έχει γράψει το τμήμα μάρκετινγκ. Αυτή η βελτίωση τίθεται στα μάτια του τμήματος μάρκετινγκ για έγκριση, απόρριψη ή ακόμα και για περαιτέρω βελτίωση!
(β) Η δύναμη του AI επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία περιεχομένου για SEO στα προϊόντα, με διαφορετικές προσεγγίσεις αν πρόκειται για Meta Tags, Facebook SEO, Instagram ή Google. Το Shopranos συνθέτει πληροφορίες από διαφορετικές πηγές, όπως τίτλους, περιγραφές, κατηγορίες από το ERP αλλά και δεδομένα του Διαδικτύου, ώστε να προτείνει τα βέλτιστα SEO tags και την αυτόματη εφαρμογή και χρήση τους από το e-shop.
Η πλατφόρμα όμως κάνει κάτι παραπάνω. Έχει τη δυνατότητα να εφαρμόσει τα παραπάνω αυτόματα σε όλα τα είδη, ώστε το e-shop του κάθε πελάτη να βγει στον αέρα άμεσα και με ξεχωριστά κείμενα γραμμένα με σωστή ορθογραφία και σωστή κάλυψη του περιεχομένου. Έτσι μια εταιρεία μπορεί με ένα κλικ να ανεβάσει 10.000 προϊόντα και αυτά να έχουν αυτόματα τις βέλτιστες περιγραφές και SEO.
Τι πρόκειται να δούμε στο κοντινό μέλλον από τη πλατφόρμα Shopranos;
Το Shopranos υποστηρίζεται από ένα φιλόδοξο roadmap που προβλέπεται να εξελιχθεί έως τα τέλη του 2025, με στόχο να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία Digital Commerce με omnichannel προσέγγιση στο πελατολόγιό μας που θα εμπιστευτεί την πλατφόρμα.
Σύντομα, η πλατφόρμα θα επεκταθεί στον τομέα B2C ecommerce, καλύπτοντας e-shops λιανικής, ενώ θα παρέχει υποστήριξη και σε ομάδες πωλήσεων που δραστηριοποιούνται σε B2B πωλήσεις (Sales Force Automation). Επιπλέον, προβλέπεται η ενσωμάτωση δυνατοτήτων προσφορών (quotations), διαχείρισης επιστροφών (RMAs), mobile B2B λειτουργικότητας, καθώς και εφαρμογών πιστότητας (loyalty apps). Επιπλέον, προγραμματίζεται η ενσωμάτωση επεκτάσεων για mobile marketing, καλύπτοντας τον τομέα του σύγχρονου εμπορίου ευρείας (modern trade). Η διαρκής ανάπτυξη του Shopranos αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή του να παρέχει στις επιχειρήσεις ένα σύστημα που ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις του ψηφιακού εμπορίου.
Ιδιαίτερη μνεία οφείλει να δοθεί στον τρόπο που η ομάδα υλοποίησης μαζί με την ομάδα προϊόντος συνεργάζονται, ώστε κάθε δυο εβδομάδες να υπάρχει μια νέα έκδοση στο προϊόν, αυτόματα διαθέσιμη σε όλο το πελατολόγιό μας, μέσω της φιλοσοφίας cloud που πάντα αναβαθμίζεται αυτόματα στην τελευταία έκδοση.
Δείτε επίσης:
- Η άνοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο Agent Smith
- Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς θα μεταμορφώσει τη ζωή μας και τις επιχειρήσεις
- Τα πιο χρήσιμα εργαλεία ΑΙ για επαγγελματική και εταιρική χρήση
- ChatGPT: Πρόσβαση, βασικές λειτουργίες και «μυστικά»
- Η AI της Salesforce ενισχύεται και ξεκλειδώνει νέους και πιο έξυπνους τρόπους διασύνδεσης των εταιρειών με τους πελάτες τους
- Οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης της DGTAL σημαντικό εργαλείο για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Σχόλια