Frank Thibaut: Τα οφέλη της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και οι στόχοι του ΕΙΕΠ
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 ολοκληρώθηκε με εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Μια διοργάνωση που μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο, από το 2017 έως σήμερα.
Φέτος, από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, 102 εταιρείες και τα στελέχη τους έδωσαν δυναμικά το παρόν σε αυτή τη μεγάλη γιορτή της Εξυπηρέτησης που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Με αφορμή αυτό συνομιλήσαμε με τον κ. Frank Thibaut Πρόεδρο Δ.Σ. ΕΙΕΠ, Διευθυντή Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού.
Ο ίδιος μιλά για την επιτυχία της διοργάνωσης που έχει γίνει θεσμός, περιγράφοντας μεταξύ άλλων στόχους και περαιτέρω δράσεις στο άμεσο μέλλον. Ειδικότερα:
H Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών έχει καταφέρει να γίνει θεσμός στην ελληνική αγορά. Κατά τη γνώμη σας, ποιοι είναι οι παράγοντες της επιτυχίας αυτής;
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με δική του πρωτοβουλία παρουσίασε τον παγκόσμιο αυτό θεσμό στα μέλη του το 2017 και μέσα σε λίγα χρόνια εξελίχθηκε σε ετήσιο σημείο αναφοράς στα ελληνικά εταιρικά δρώμενα. Αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην εδραίωση της εταιρικής κουλτούρας που αναγνωρίζει τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Πρόκειται για μια σημαντική διοργάνωση που φέρνει στο επίκεντρο τους ανθρώπους της εξυπηρέτησης, που είναι επάξια οι πρωταγωνιστές αυτής της ξεχωριστής γιορτής.
Ποια είναι τα οφέλη μιας εταιρείας από τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών;
Ο εορτασμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών έχει πολλαπλά οφέλη για τις εταιρείες, οι οποίες, με τις δράσεις τους επιβραβεύουν και αναδεικνύουν τον καθοριστικό ρόλο του εσωτερικού τους πελάτη στη σύνθετη υπόθεση της εξυπηρέτησης και την ίδια στιγμή τιμούν τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Φέτος είχαμε ρεκόρ συμμετοχών με τον αριθμό των εταιρειών που γιόρτασε μαζί μας να ξεπερνά κάθε προηγούμενο! Συγκεκριμένα, 102 εταιρείες έδωσαν δυναμικά το «παρών» σε αυτή τη μεγάλη γιορτή και έκαναν τη διαφορά με τις ευφάνταστες ενέργειές τους.
Ως ΕΙΕΠ, ποιος θα λέγατε ότι είναι ο απώτερος στόχος σας, τόσο μέσα από την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, όσο και μέσα από τις υπόλοιπες δράσεις σας;
Η συμβολή του ΕΙΕΠ στην προώθηση της κουλτούρας εξυπηρέτησης στη χώρα μας είναι κομβική. Μακροπρόθεσμος στόχος για εμάς είναι ο εκσυγχρονισμός της ελληνικής επιχείρησης, με την υιοθέτηση καινοτόμων και βέλτιστων πρακτικών στον απαιτητικό τομέα της εξυπηρέτησης. Κι αυτό κατά τη γνώμη μου αποτελεί κλειδί για την εξέλιξή της ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον κλάδο που δραστηριοποιείται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΕΙΕΠ είναι ο μοναδικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός στη χώρα μας που εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μέσω του πολυδιάστατου έργου του συνεισφέρει διαχρονικά και με μετρήσιμα αποτελέσματα στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης, με θετική επίδραση ως εκ τούτου και στην ελληνική οικονομία ευρύτερα.
Σχόλια