NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

Διακρίσεις για την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas στα Supermarket Awards 2023

Διακρίσεις για την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas στα Supermarket Awards 2023
09_10_2023 | 16:00
epixeiro icon Ειδήσεις | Events, Εμπόριο

Στα πρόσφατα Supermarket Awards 2023, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas απέσπασε το Χρυσό Βραβείο για την ενέργεια συλλογής και ανακύκλωσης ρούχων από το My Market και το Skip σε συνεργασία με τη Fabric Republic, στην κατηγορία «Κοινές Ενέργειες CSR & Κοινές Προωθητικές Ενέργειες», καθώς και το Ασημένιο για το re-branding του Cajoline στην κατηγορία «Επιτυχές Επαναλανσάρισμα Προϊόντος».

1. Gold Award: Κοινές Ενέργειες CSR & Κοινές Προωθητικές Ενέργειες

Το Skip, σε αποκλειστική συνεργασία με τα My market, εγκαινίασε την κινητή μονάδα της «Κοινωνικής Ντουλάπα Skip», με την οποία επισκέφθηκε επιλεγμένα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας, προκειμένου να ενημερώσει τον κόσμο για την πρωτοβουλία και να συλλέξει ρούχα που έφεραν οι πελάτες των My market.

Όπως δήλωσε ο Ανδρέας Παπαμηνάς, National Account Manager της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas: «Είναι μεγάλη μας τιμή να λαμβάνουμε αυτό το βραβείο στα Supermarket Awards 2023. Αυτές οι διακρίσεις υπογραμμίζουν την αφοσίωσή μας στις συνεργατικές πρακτικές και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Είναι η απόδειξη ότι η ύπαρξη σκοπού στα brands και τις εταιρείες μπορεί να συμβαδίζει με την επιχειρηματική αποτελεσματικότητα και την κορυφαία απόδοση. Η άψογη συνεργασία μας για αυτό το project με τη METRO και τα My market αναδεικνύει τις διαχρονικές σχέσεις της Unilever με τους συνεργάτες της στο λιανικό εμπόριο και αποτελεί παράδειγμα της ακλόνητης δέσμευσής της για προσφορά».

H Σοφία Τατά, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO AEBE, ανέφερε: «Η επιτυχημένη ενέργεια των My market με το Skip, σε συνεργασία με την Fabric Republic, αποτελεί ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα συνεργασίας με σκοπό τη δημιουργία θετικού κοινωνικού, αλλά και επιχειρηματικού αντικτύπου. Αυτό το βραβείο αναδεικνύει την αξία της ανακύκλωσης των ρούχων και επαναχρησιμοποίησης τους, από φορείς και άτομα που τα έχουν ανάγκη. Μέσα από την πολύ σημαντική αυτή βράβευση επιβεβαιώνεται η δύναμη της συνεργασίας μεταξύ των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, προμηθευτών και αξιόλογων φορέων για την επίτευξη κοινών στόχων, για την κοινωνία και το περιβάλλον».

2. Silver Award: Επιτυχές Επαναλανσάρισμα Προϊόντος / Σειράς Προϊόντων

Χάρη στο στρατηγικό re-branding του, το Cajoline προσέφερε μια αληθινή καινοτομία στην ελληνική αγορά με μια μοναδική πρόταση και την καινοτόμο τεχνολογία Pro-Fibre, με οφέλη τριπλής δράσης: απαλότητα, άρωμα μεγάλης διάρκειας, φροντίδα / προστασία των ρούχων. Με τον τρόπο αυτό, η αγαπημένη μάρκα αναδεικνύει τη συνεχή επιδίωξή της για αναζήτηση καινοτόμων λύσεων και την αφοσίωση στην προσφορά μοναδικών εμπειριών στους καταναλωτές.

Όπως ανέφερε ο Home Care Lead για την Νοτιοανατολική Ευρώπη, Γιώργος Καρατζάς: «Η επιτυχία του re-branding του Cajoline, ενός αγαπημένου brand του ελληνικού καταναλωτικού κοινού, αντανακλά τη συνεχή δέσμευσή μας να παρέχουμε υψηλής ποιότητας, καινοτόμα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών μας. Αυτό το βραβείο αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσής μας, να προσφέρουμε φροντίδα τόσο στα ρούχα όσο και στο περιβάλλον και να απαντήσουμε στις ανάγκες των καταναλωτών για ένα πιο βιώσιμο μέλλον».

Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas παραμένει προσηλωμένη στην προώθηση θετικών αλλαγών στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων, στην προώθηση ισχυρών συνεργασιών και στην παροχή προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών και βελτιώνουν τη ζωή τους.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr