ΗΟWDEN: Νέα εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζει τη διεθνή συλλογική δύναμη
H Assiteca στην Ιταλία, η Euroassekuranz στη Γερμανία και οι γαλλικές CRF και Theoreme υιοθετούν μαζί με 25 ακόμη ευρωπαϊκές εταιρίες διαμεσολάβησης την εταιρική ταυτότητα της Howden.
Η Howden, ο διεθνής ασφαλιστικός όμιλος, αποκαλύπτει σήμερα τη νέα εταιρική του ταυτότητα, καθώς συνενώνει όλες τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, σε όλο τον κόσμο κάτω από ένα όνομα.
Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας (rebrand) ακολουθεί την απόφαση της Howden, όπως ανακοινώθηκε τον περασμένο Απρίλιο, να ενοποιήσει και να απλοποιήσει το επιχειρηματικό της μοντέλο υπό την ηγεσία ενός διεθνούς CEO, του David Howden, στον οποίο θα αναφέρονται απευθείας οι τομείς της ασφαλιστικής και αντασφαλιστικής διαμεσολάβησης, καθώς και ο τομέας ανάληψης κινδύνων.
Aπό σήμερα, το όνομα Howden αποκτά ηχηρή παρουσία σε όλη την Ευρώπη, με εκπροσώπηση που ξεπερνά τα 120 γραφεία σε 20 χώρες και με περισσότερους από 3000 εξειδικευμένους εργαζόμενους, οι οποίοι εξυπηρετούν τις ασφαλιστικές ανάγκες των τοπικών αγορών.
Διεθνώς, η εταιρική ταυτότητα της Howden εκπροσωπείται από 15.000 εργαζόμενους και συνεργάτες, σε 50 χώρες. Το νέο «πρόσωπο» του Ομίλου αποτυπώνει το μέγεθος και το εύρος της δραστηριότητάς του, τα εκατομμύρια των πελατών που τον εμπιστεύονται, αλλά κυρίως, μέσα από μία φρέσκια και δυναμική εικαστική παρέμβαση, αναδεικνύει τη συλλογική διαφοροποίηση των ανθρώπων της Howden.
Στην περαιτέρω προβολή της νέας εταιρικής ταυτότητας στο Η.Β. και διεθνώς, καταλυτικός θα είναι ο συνεχιζόμενος ρόλος της Howden ως χορηγού στο Royal Ascot, αλλά και ως μεγάλου χορηγού της ποδοσφαιρικής ομάδας British and Irish Lions.
Ο David Howden, CEO του Howden Group Holdings, σχολιάζει:
“Καθώς αποκαλύπτουμε τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και εισερχόμαστε στον 30ο χρόνο από την ίδρυσή μας, είμαστε ιδιαιτέρως ευτυχείς, γιατί ανοίγουμε ένα καινούργιο κεφάλαιο για τη Howden. Συνεχίζουμε να στοχεύουμε στην παροχή των καλύτερων και πλέον εξειδικευμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες, συγχρόνως, όμως, ξεκλειδώνουμε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης με τη μεγάλη δύναμη που μας προσδίδει η μία και μοναδική διεθνής μας εταιρική ταυτότητα.
“Στο πλαίσιο της ταχύτατης ανάπτυξής μας, εστιάζουμε ξεκάθαρα στην ανάδειξη της εσωτερικής αξίας της Howden, αξιοποιώντας πλήρως τη συλλογική μας δύναμη, προσελκύοντας ταλαντούχους συνεργάτες ή επιχειρήσεις που βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος με εμάς και θέτοντας ως πρώτη προτεραιότητα τους ανθρώπους μας. Παράλληλα, επενδύουμε συνεχώς στις εσωτερικές μας δομές, για να είμαστε βέβαιοι ότι τα εξειδικευμένα στελέχη μας έχουν στη διάθεσή τους όλα όσα χρειάζονται, ώστε να μπορούν, χωρίς περιορισμούς, να πράττουν το καλύτερο για τους πελάτες τους και να μετατρέπουν την ασφάλιση σε αστείρευτη δύναμη καλού.
“Είμαστε εδώ για τους πελάτες μας, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε για τους μεγαλύτερους πολυεθνικούς οργανισμούς, έχουμε πρόσβαση σε όλο το φάσμα των τοπικών ασφαλιστικών, αντασφαλιστικών και εξειδικευμένων αγορών και από σήμερα έχουμε μία εταιρική ταυτότητα, που αντικατοπτρίζει όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας. Μία ταυτότητα που αντανακλά το ποιοι είμαστε.
“Η στρατηγική μας είναι απλή: έχουμε δεσμευτεί να λειτουργούμε ως μία ενιαία επιχειρηματική μονάδα, χωρίς στεγανά που περιορίζουν το εύρος των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας. Με αυτή τη λογική, με διαφάνεια και με αίσθημα ευθύνης, είμαι σε θέση να υποσχεθώ ότι το αποτέλεσμα θα είναι εξαιρετικό για όλους όσους εμπιστεύονται τη Howden.”
Ο Luigi Sturani, CEO Europe της Howden, προσθέτει: “Η στρατηγική μας στην Ευρώπη είναι απλή: επιδιώκουμε να αναπτύξουμε δυναμικά την παρουσία μας και να παρέχουμε μία μοναδική πρόταση, που θα περιλαμβάνει όλο το φάσμα των υπηρεσιών -ακόμη και τις πλέον εξειδικευμένες- στους πελάτες μας. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, 30 επιχειρήσεις, με παρόμοια εταιρική φιλοσοφία, επέλεξαν να συνενωθούν με τη Howden. Προσελκύσαμε σημαντικά και κορυφαία ταλέντα της αγοράς μας και καθιερωνόμαστε ταχύτατα ως η ευρωπαϊκή εναλλακτική στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Στο πλαίσιο αυτό, ήρθε πλέον η στιγμή να ενωθούμε κάτω από μία κοινή εταιρική εικόνα, η οποία αντανακλά, με τρόπο συνεπή, την ταυτότητά μας, τη φιλοσοφία και τις αξίες μας και θα μας βοηθήσει να κάνουμε πραγματικότητα τα όσα φιλόδοξα και αναπτυξιακά σχεδιάζουμε.”
Σχόλια