Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να «συγκατοικίσουν» όχι απαραίτητα με άλλους ανθρώπους, αλλά με ζώα. Και αν η πλειοψηφία τους επιλέγει τα κλασσικά κατοικίδια όπως είναι οι γάτες και οι σκύλοι, το να επιλέξει κανείς ένα πτηνό, ένα χάμστερ ή μια χελώνα δεν θα ήταν το νέο της ημέρας.
Η κυρίαρχη συζήτηση όμως που επικρατεί στη γενιά των «Millenials» είναι το κατά πόσο τα ζώα συντροφιάς αποτελούν ισότιμα μέλη της οικογένειας, κατά πόσο και με τι ποσό συμπεριλαμβάνονται στον οικογενειακό προϋπολογισμό και τι είναι το καλύτερο δυνατό που μπορεί να τους προσφερθεί.
Πολλοί ιδιοκτήτες δαπανούν ολοένα και περισσότερα χρήματα για την ευημερία των μικρών τους φίλων ενισχύοντας έτσι τη λεγόμενη «βιομηχανία των κατοικιδίων» η οποία εξελίσσεται χρόνο με τον χρόνο και αποτελεί μια ραγδαία αναπτυσσόμενη βιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το σύγχρονο “ζωικό βασίλειο”
Σήμερα δεν είναι εντελώς λάθος να μιλάμε για «εξανθρωπισμό» των ζώων, τουλάχιστον, από πλευράς παροχής υπηρεσιών και προϊόντων καθώς η συνεχής αναζήτηση της καλύτερης δυνατής ποιότητας οδήγησε τις βιομηχανίες να εξελίξουν τα προϊόντα τους, να παράγουν ρουχισμό, διαφορετικών ειδών τροφές, παιχνίδια και φάρμακα ώστε να καλύψουν κάθε ανάγκη ή να δημιουργήσουν “πολυτέλειες” για κάθε απαιτητικό ιδιοκτήτη κατοικιδίων.
Η ευζωία των κατοικιδίων μπαίνει στο προσκήνιο για όλο και περισσότερους ανθρώπους με έναν τρόπο που αναπόφευκτα θυμίζει εκείνον ενός γονέα για το παιδί του. Διαθέτοντας όλο και περισσότερα χρήματα για να είναι υγιή και ευτυχισμένα.
Υπερβολή ή μη, σωστό ή λάθος, τα παρακάτω, είναι μόνο μερικά από όσα οι άνθρωποι συνηθίζουν πια να αγοράζουν συχνά, για τα κατοικίδια τους.
Τα special «δωράκια»
Όλοι ψάχνουν τρόπους να επικροτήσουν τους τετράποδους ή δίποδους φίλους τους για κάθε επίτευγμα τους. Αυτό έχει οδηγήσει τις βιομηχανίες να παράγουν λιχουδιές που θα καλύψουν τις ορέξεις τους σύμφωνα με τις διατροφολογικές τους συνήθειες ενώ από την πλευρά τους οι κτηνίατροι συστήνουν ειδικές, κλινικά, ελεγμένες τροφές. Στα ράφια των καταστημάτων μπορεί πια κανείς να βρει τροφές με εξεζητημένα υλικά όπως είναι ο φασιανός, η σφυρίδα και τα εξωτικά φρούτα…
Κατοικίδιο α λα Vogue
Ένας από τους πλέον σημαντικούς κλάδους της βιομηχανίας των κατοικιδίων δεν είναι άλλος από την ένδυση. Φανταχτερά και ενίοτε ακριβά περιλαίμια, φορέματα, πουλόβερ, κοστούμια αποτελούν βασικά προϊόντα που θα προμηθευτεί σχεδόν κάθε ιδιοκτήτης ζώου ιδίως τους χειμερινούς μήνες για ζεστασιά και φυσικά για στυλ.
Ο καλλωπισμός
Η γούνα είναι το σημαντικότερο στοιχείο τόσο στις γάτες όσο και στους σκύλους, έτσι λοιπόν την εμφάνισή τους έχουν αρχίσει και κάνουν ολοένα και περισσότερα κομμωτήρια ζώων ή αλλιώς Pet Grooms που υπόσχονται τον καλλωπισμό αλλά και την καθαριότητα των τετράποδων. Ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ο καλλωπισμός αποτελεί μια συχνή συνήθεια που πολλοί ιδιοκτήτες επιζητούν διακαώς για τα κατοικίδια τους.
Τα gadgets
Εκτός από τα παιχνίδια που διαθέτει κάθε σπίτι με κατοικίδιο, οι ιδιοκτήτες επενδύουν σε τεχνολογικά gadgets έτσι ώστε να μπορούν να παρακολουθούν τα κατοικίδια τους από μακριά ή ακόμη και να ελέγχουν την υγεία τους. Αξίζει να αναφέρουμε για παράδειγμα ότι η εταιρεία PetChatz δημιούργησε μια συσκευή που απευθύνεται σε σκύλους και μπορεί να τους παράσχει λιχουδιές, να παίζει ήχους και βίντεο, ακόμα και να τους επιτρέπει να “επικοινωνούν” μέσω βιντεοκλήσης με τους ιδιοκτήτες τους.
Ενθύμιο για τους ιδιοκτήτες
Ωφελημένα βέβαια από τις ιδέες και τις λύσεις της ακμάζουσας βιομηχανίας δεν είναι μόνο τα ζωάκια αλλά και οι ιδιοκτήτες τους. Με σκοπό να διατηρήσουν ζωντανή τη μνήμη αλλά και τις στιγμές που πέρασαν μαζί ,οι ιδιοκτήτες αγοράζουν διαφόρων ειδών σουβενίρ όπως μπλουζάκια, τσάντες, κούπες, τετράδια, ημερολόγια, ακόμα και χαλάκια πόρτας με παραστάσεις που θυμίζουν κατά κάποιο τρόπο το κατοικίδιό τους ή γενικά το είδος ζώου που προτιμούν.
Σχόλια