NEWSFLASH...
Culture Hub
ανάγνωση

Πτήσεις με καθυστέρηση: Επιβίωση πριν την επιβίβαση

Πτήσεις με καθυστέρηση: Επιβίωση πριν την επιβίβαση

Οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις πτήσεων είναι δυστυχώς μια αναπόφευκτη πραγματικότητα. Ειδικά το καλοκαίρι που περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις τους και καθώς τα έντονα καιρικά φαινόμενα τείνουν να εμφανίζονται πιο συχνά.

Ωστόσο υπάρχουν ορισμένοι “δρόμοι” που μπορείτε να ακολουθήσετε όταν τα πράγματα πάνε στραβά. Αρκεί να τους γνωρίζετε ώστε να είστε έτοιμοι να τους ακολουθήσετε σε περίπτωση που τα πράγματα κοντά στο gate δεν πάνε κατ ευχήν.

Κατεβάστε το app της αεροπορικής σας εταιρείας

Κατεβάστε την εφαρμογή της αεροπορικής σας εταιρείας, η οποία συνήθως δείχνει και την τοποθεσία του αεροσκάφους ενώ δημοσιεύει επίσης έγκαιρα ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση μιας πτήσης ή τις αλλαγές της πύλης. Οι ενημερώσεις ενδέχεται να εμφανίζονται στην εφαρμογή της αεροπορικής εταιρείας πριν από οπουδήποτε αλλού.

Καλέσετε την εξυπηρέτηση πελατών

Έτσι μπορείτε να μάθετε με ποιες αεροπορικές εταιρείες συνεργάζεται ο αερομεταφορέας σας, σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνετε εκ νέου κράτηση σε άλλη αεροπορική εταιρεία. Όταν μια αεροπορική εταιρεία εκτελεί μια πτήση για λογαριασμό μιας άλλης, υπάρχουν συμφωνίες διασύνδεσης που τους επιτρέπουν να μεταφέρουν επιβάτες σε πτήσεις άλλων αερομεταφορέων. Ωστόσο οι σχετικές πληροφορίες δεν είναι πάντα άμεσα διαθέσιμες στο διαδίκτυο.

Για την σωστή σας καθοδήγηση ένα τηλεφώνημα ίσως να κριθεί και το πιο αποτελεσματικό. Συνήθως βέβαια οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δυστυχώς δεν σας παρέχουν αυτή τη δυνατότητα.

aeroplane0011.jpeg?mtime=20230824172509#asset:430983


Μην περιμένετε απλά μπροστά στον πίνακα του αεροδρομίου

Ο κεντρικός πίνακας του αεροδρομίου προφανώς και σας δίνει μια γενική εικόνα για τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις των πτήσεων. Ωστόσο ο πίνακας αυτός δεν αποτελεί το μοναδικό σας εργαλείο. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες διαθέτουν websites, τα οποία περιλαμβάνουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών σε αυτές τις περιπτώσεις.

Εάν η καθυστέρηση ή η ακύρωση είναι σφάλμα της αεροπορικής εταιρείας, οι περισσότεροι μεγάλοι αερομεταφορείς μπορούν να σας κάνουν εκ νέου κράτηση σε άλλη συνεργαζόμενη αεροπορική εταιρεία.

Γραμμή για το γραφείο εξυπηρέτησης της αεροπορικής σας εταιρείας

Συνήθως, όταν προκαλείται καθυστέρηση ή ακύρωση από την αεροπορική εταιρεία, οι επιβάτες — στις περισσότερες περιπτώσεις — δικαιούνται μερικές υπηρεσίες αφού οι χρόνοι αναμονής έχουν υπερβεί τις τρεις ώρες, όπως γεύματα ή κουπόνια γευμάτων. Και αν οι ταξιδιώτες αναγκαστούν να διανυκτερεύσουν, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες θα καλύψουν το κόστος της διαμονής σε ξενοδοχείο.

Αλλά το να αποκτήσετε αυτό που δικαιούστε μπορεί να είναι μια πρόκληση όταν εκατοντάδες επιβάτες βρίσκονται στην ουρά ή περιμένουν έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο επί ώρες.

Για τον λόγο αυτό δεν ενδείκνυται να ζητήσετε βοήθεια στην πύλη, όπου θα βρίσκονται και πολλοί άλλοι επιβάτες. Αντίθετα, αναζητήστε το γραφείο εξυπηρέτησης της αεροπορικής σας εταιρείας. Αλλά ακόμα και τα launges του αεροδρομίου, για τα οποία μπορεί να σας δοθεί κατ εξαίρεση πρόσβαση και που μπορούν να αποτελέσουν μια κάποια λύση.

aeroplane-2233.jpg?mtime=20230824171708#asset:430982


Προσεγγίστε έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών με συγκεκριμένο αίτημα

Το καλύτερο είναι να φτάσετε στον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών, προετοιμασμένοι και με ένα συγκεκριμένο αίτημα. Είτε πρόκειται για μια εκ νέου κράτηση σε μια συγκεκριμένη πτήση της εταιρείας, είτε για μια πτήση που φεύγει με συνεργαζόμενη αεροπορική εταιρεία, είτε για αναχώρηση από διαφορετικό αεροδρόμιο από αυτό που ενδέχεται να έχετε αποκλειστεί, καλό είναι να έχετε προαποφασίσει τι θέλετε να κάνετε πριν σας αραδιάσουν ενδεχόμενες επιλογές σας.

Γενικά διεκδικήστε το αυτονόητο, να φτάσετε στον προορισμό σας με όσο το δυνατόν λιγότερη ταλαιπωρία και αναφέρετε αν χρειαστεί ότι έχετε κάποια σημαντική δέσμευση όπως το προλάβετε έναν γάμο ή ένα σημαντικό εταιρικό meeting.

Κρατήστε αποδείξεις

Μπορείτε βέβαια και να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας. Μια νέα πτήση, ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, ένα γεύμα ή κάποιο είδος μεταφοράς που έχει προκύψει εξαιτίας αδικαιολόγητης αργοπορίας κάποιας πτήσης υπάρχει η πιθανότητα να αποζημιωθεί εκ των υστέρων, με την επίδειξη των αποδείξεων.

Φυσικά εδώ θα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος αυτό να μην συμβεί και για το λόγο αυτό θα πρέπει δυστυχώς να έχετε διαβάσει τα ψιλά γράμματα που αφορούν στην πτήση και την αεροπορική εταιρεία που επιλέξατε.

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι ακυρώσεις πτήσεων ή οι μεγάλες καθυστερήσεις συνήθως καλύπτονται είτε με επιστροφή χρημάτων είτε με πτήση που αντικαθιστά την αρχική σας πτήση. Ένας επιβάτης μάλιστα μπορεί να πάρει αποζημίωση έως και 600 ευρώ, αναλόγως με τις ώρες της καθυστέρησης, τις ειδοποιήσεις και τις εναλλακτικές που δόθηκαν για μια ενδεχόμενη αλλαγή προγράμματος καθώς και την αιτία της καθυστέρησης ή της ακύρωσης.

Ο καιρός… δεν είναι με το μέρος σας

Δυστυχώς αν ο λόγος της ακύρωσης ή της καθυστέρησης μιας πτήσης έχει να κάνει με τον καιρό η αεροπορική σας εταιρεία δεν φέρει κατά κανόνα καμία ευθύνη, συνεπώς και εσείς κανένα από τα παραπάνω δικαιώματα.

Ο καιρός είναι μία από τις κύριες αιτίες καθυστερήσεων και δυστυχώς δεν είναι με το μέρος του ταξιδιώτη.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλές (on time) πτήσεις!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr