Τι πρέπει να κάνετε για να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη εορταστική περίοδο για την επιχείρηση σας;
Τα Χριστούγεννα βρίσκονται προ των πυλών και όλες οι επιχειρήσεις βρίσκονται υπ’ ατμόν προσδοκώντας αυξημένες πωλήσεις και τζίρο. Αν για εσάς η προετοιμασία για μία τόσο απαιτητική περίοδο, περιορίζεται απλώς στο στολισμό ενός χριστουγεννιάτικου δέντρου σε μία γωνιά της επιχείρησή σας, μάλλον δε βάλατε και πολύ ψηλά τον πήχη. Βάλτε τον τώρα μέσα από 4 απλές πρακτικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ, που μπορούν να ανεβάσουν ακόμη πιο ψηλά στην κορυφή των πωλήσεων, το αστέρι του τζίρου σας.
Προετοιμάστε τη “λίστα” σας!
Ο Άγιος Βασίλης δεν αφήνει την προετοιμασία των δώρων για την τελευταία στιγμή. Γι΄ αυτό και έχει μια μεγάλη λίστα που καταγράφει όλα τα δώρα που πρέπει να ετοιμάσει και να παραδώσει. Το ίδιο θα πρέπει να έχετε κάνει κι εσείς. Χαράξτε τη στρατηγική σας και προετοιμάστε τις ενέργειές σας, αρκετό χρόνο πριν από την εορταστική περίοδο. Χρειάζεται χρόνος για τη χάραξη αλλά και το αμπαλάζ της στρατηγικής που σκοπεύετε να ακολουθήσετε π.χ. Newsletters, ευχητήριες κάρτες, πακέτα προσφορών, ακόμη και η ανάπτυξη κάποιας εφαρμογής για smartphones κτλ, απαιτούν καλή προετοιμασία. Ο Άγιος Βασίλης έχει τα ξωτικά που τον βοηθούν ώστε και την τελευταία στιγμή, να είναι όλα έτοιμα στην ώρα τους. Εσείς; Ξεκινήστε έστω και τώρα!
Κάντε επιτέλους την έκπληξη.
Αν η στρατηγική αλλά και τα μέσα μάρκετινγκ που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε φέτος είναι ίδια με τα περσινά ή ακόμη χειρότερα είναι ίδια με αυτά που προσφέρετε τα τελευταία χρόνια, ξανά σκεφθείτε το. Βάλτε λίγη χρυσόσκονη φαντασίας και προσφέρετε κάτι διαφορετικό. Ακόμη και αν δεν έχετε την ικανότητα να αλλάξετε το “δώρο”, σίγουρα μπορείτε να αλλάξετε το περιτύλιγμα του! Μπορείτε για παράδειγμα να τονώσετε την ιστοσελίδα σας ή το e-shop που διατηρείτε, με χριστουγεννιάτικα γραφικά, επικοινωνώντας το ευχάριστο κλίμα που επικρατεί στην επιχείρησή σας και περνώντας παράλληλα το μήνυμα πως ζείτε και χαίρεστε αυτές τις στιγμές, όχι μόνο εξαιτίας του προσδοκώμενου τζίρου, αλλά και επειδή σας αρέσει!
Μην πουλάτε. Ανταμείψτε.
Το κλίμα των εορτών ευνοεί ενέργειες που ως στόχο έχουν, όχι μόνο την αύξηση των πωλήσεών σας, αλλά δίνουν το έναυσμα σε κάθε επιχείρηση ώστε να τονώσει τις σχέσεις της με το υπάρχον αλλά και το εν δυνάμει πελατολόγιό της, ακολουθώντας μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Προχωρήστε λοιπόν σε προωθητικές ενέργειες που αναγνωρίζουν και ανταμείβουν την προτίμηση όσων πελατών εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα, αν θέλετε να επικοινωνήσετε μία νέα γενική προσφορά ή μία στοχευμένη σε συγκεκριμένη μερίδα καταναλωτών, συνοδεύσετε την αναγγελία της με μία ευχητήρια κάρτα που με προσωποποιημένο τρόπο θα σας φέρνει πιο κοντά στους πελάτες σας, υπενθυμίζοντάς τους παράλληλα την παρουσία σας και για την περίοδο του νέου χρόνου!
Οι προσφορές και τα μελομακάρονα θέλουν μέτρο!
Στις γιορτές δεν πρέπει να το παρακάνουμε ούτε με τα πολλά γλυκά, ούτε με τις πολύ μεγάλες εκπτώσεις! Οι ακραίες εκπτωτικές πρακτικές μπορεί να είναι δελεαστικές τη συγκεκριμένη περίοδο που προσπαθείτε να αποκομίσετε τα μέγιστα σε τζίρο, αλλά θα πρέπει να θυμάστε πως η επιχείρησή σας έχει μπροστά της 12 νέους ολόκληρους μήνες. 12 μήνες κατά τους οποίους οι πελάτες σας θα πρέπει να μπουν στη διαδικασία του να συγκρίνουν τις κανονικές πλέον τιμές σας, με εκείνες τις ακραία χαμηλές που είχατε κατά την εορταστική περίοδο ή ακόμη χειρότερα, να θεωρήσουν πως μόνο στις εορτές συμφέρει να σας επιλέξουν!
Σχόλια