Αυξάνεται σημαντικά ο τζίρος στα online super market - Ποια προϊόντα πρωταγωνιστούν
Σημαντική άνοδο συνεχίζουν να έχουν τα online super market όπως αποτυπώνεται και από τελευταία στοιχεία για το α' εξάμηνο του 2023 κατά το οποίο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 15% και διαμορφώθηκε στα 153 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η Convert Group, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν:
- 32% σε προϊόντα για κατοικίδια,
- 21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
- 13% σε ποτά και αναψυκτικά,
- 12% σε βρεφικά είδη,
- 12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
- 12% σε φρέσκα τρόφιμα,
- 11% σε είδη αρτοποιίας,
- 7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
- 6% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
- ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν κατά 9%
Ψώνια Δευτέρα και Τρίτη
Τέλος, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα.
Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%
Αξίζει να σημειωθεί πως στα παραπάνω στοιχεία, δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Σχόλια