NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Τα TGI Fridays ανέθεσαν στη Warply το νέο loyalty πρόγραμμα και το mobile app «Fridays Club»

Τα TGI Fridays ανέθεσαν στη Warply το νέο loyalty πρόγραμμα και το mobile app «Fridays Club»

Τα TGI Fridays ανέθεσαν στη Warply το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης πελατών «Fridays Club».

Πρόκειται για ένα μοναδικό πρόγραμμα loyalty που προσφέρει επιβράβευση και προνόμια στα μέλη του, κάθε φορά που επισκέπτονται το αγαπημένο τους κατάστημα TGI Fridays σε όλη την Ελλάδα.

Το νέο πρόγραμμα λανσαρίστηκε πρόσφατα, μαζί με την καινούργια εφαρμογή για κινητά «Fridays Club» και έχει ήδη πάνω από 120.000 χρήστες.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, τα TGI Fridays επέλεξαν τη loyalty & customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, για την επιβράβευση των πελατών, τις αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη και τις επικοινωνίες συμπεριλαμβανομένων push notifications, in-app campaigns, newsletters, καθώς και engaging in app games.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr