Η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε στα Loyalty Awards και στα Energy Mastering Awards
Η ΑΒ Plus και οι βέλτιστες πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος της ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκαν στα Loyalty Awards και στα Energy Mastering Awards.
Εδώ και 26 χρόνια η ΑΒ προσφέρει στους πελάτες της ένα από τα πλέον ιστορικά προγράμματα πιστότητας στην ελληνική αγορά. Η συνεχώς εξελισσόμενη και εναρμονισμένη με τις ανάγκες της αγοράς, ΑΒ Plus, αποτελεί κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στοιχείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό για την εταιρεία, καθώς θεωρείται από τους πελάτες «η κάρτα Loyalty με τα περισσότερα οφέλη».
Αναλυτικότερα, η AB Plus αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της φροντίδας που δείχνει η ΑΒ στους πελάτες της, παρέχοντας τους πρωτοποριακές λύσεις. Με κάθε δράση της, αναζητά διαρκώς το καινούριο, το καινοτόμο και το διαφορετικό, για να προσφέρει το καλύτερο, σε όλους και τον καθέναν ξεχωριστά. Με δυνατότητες που κάνουν τα ψώνια στα ΑΒ πιο εύκολα, γρήγορα, προσωπικά και κυρίως πιο οικονομικά για κέρδος κάθε μέρα. Για όλα αυτά διακρίθηκε στα φετινά Loyalty Awards και αναδείχθηκε ως μεγάλος νικητής κατακτώντας τον τίτλο «Loyalty Brand of the Year», κερδίζοντας, συνολικά, 15 βραβεία, 2 Platinum, 8 Gold και 5 Bronze.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε ταυτόχρονα και στα Energy Mastering Awards 2023, μια διοργάνωση όπου επιβραβεύονται οι βέλτιστες πρακτικές σχετικά με τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, την εξοικονόμηση πόρων και λειτουργικών δαπανών (ηλεκτρική ενέργεια, καύσιμα, νερό, πρώτη ύλη), όπως και κάθε στροφή στις «πράσινες» πρακτικές.
Η ΑΒ διακρίθηκε σε πέντε κατηγορίες, με κορυφαίο το βραβείο «WINNER» για την υποψηφιότητα με τίτλο «Βιώσιμη ανάπτυξη και λειτουργία καταστημάτων σούπερ μάρκετ», ενώ έλαβε επιπλέον 2 Gold, 1 Silver και 1 Bronze βραβεία.
Σχόλια