Στη Food For Thought ανέθεσε η Hellenic Catering τη δημιουργία του brand των νέων προϊόντων ζαχαροπλαστικής Beyond Sugar.
Πρόκειται για μια σειρά γλυκών που η εταιρεία σχεδίασε ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διεθνείς διατροφικές τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών για γλυκά που προσφέρουν γεύση και απόλαυση, χωρίς να περιέχουν ζάχαρη.
Η Hellenic Catering, η εταιρεία μέλος του Ομίλου Vivartia, που έχει συνδέσει το όνομά της με την ποιότητα και τη γεύση στο τρόφιμο εδώ και πλέον 40 χρόνια, εμπιστεύτηκε στη Food For Thought τη δημιουργία του νέου brand γλυκών που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να απολαμβάνουν ποιοτικό γλυκό στο σπιτι χωρίς τις τύψεις της ζάχαρης.
Για το project Beyond Sugar της Hellenic Catering, η Food For Thought ανέλαβε συνολικά την ονοματολογία, τον σχεδιασμό του λογοτύπου καθώς και τη δημιουργία της σειράς συσκευασιών με τρόπο που θα ξεχωρίζει στα σημεία πώλησης. Μέσα απο την εικόνα των προϊόντων, η Food For Thought κατάφερε να αναδείξει με επιτυχία τη στρατηγική της Hellenic Catering για ποιοτικά τρόφιμα, υψηλής διατροφικής αξίας που παράλληλα βασίζονται στις αξίες της ευκολίας και της βιωσιμότητας.
Τα προϊόντα Beyond Sugar απευθύνονται στους καταναλωτές που προσέχουν τη διατροφή τους ή έχουν ξεχωριστές διατροφικές συνήθειες, είναι κατάλληλα και για διαβητικούς και θα βρίσκονται σύντομα στα ψυγεία των μεγαλύτερων σημείων λιανικής πώλησης τροφίμων.
Σχόλια