NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Unlocking Digital
ανάγνωση

Μια στρατηγική για τα ξενοδοχεία που θέλουν να προσελκύουν millennials

Μια στρατηγική για τα ξενοδοχεία που θέλουν να προσελκύουν millennials

Η παρακολούθηση των πιο πρόσφατων τάσεων μάρκετινγκ από τα ξενοδοχεία και η προσέλκυση πελατών μέσω στοχευμένης στρατηγικής μάρκετινγκ, μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση του αριθμού των κρατήσεων και ως εκ τούτου των εσόδων ενός καταλύματος.

Μόνο λίγες μονάδες, ιδιαίτερα μεταξύ των μεγαλύτερων ομίλων, προβλέπουν αυτές τις αλλαγές, βελτιώνουν τις προσφορές τους και αναπτύσσουν νέα προϊόντα που είναι πιο προσαρμοσμένα στους millennials που ήρθαν για να αντικαταστήσουν τους baby boomers, στους οποίους είχαμε βασίσει τα εμβληματικά μοντέλα μας.

Σύμφωνα με έρευνες, διαφαίνεται πως οι millennials αναζητούν αυθεντικές και πολυτελείς ταξιδιωτικές εμπειρίες που επιθυμούν να μοιραστούν. Η ευημερία τους δεν συνδέεται μόνο με αυτό που κατέχουν (ιδιοκτησία) ή μπορούν να αγοράσουν, καθώς οι ίδιοι επίσης αναζητούν νέα σύμβολα μέσα από τις συνθήκες και την πολυπλοκότητα των εμπειριών που έχουν ήδη βιώσει. Ειδικότερα, αξίζει να υπογραμμίσουμε πως οι millennials ενδιαφέρονται 23% περισσότερο για διεθνή ταξίδια από τις παλαιότερες γενιές και αντιπροσωπεύουν έως και το 20% όλων των διεθνών τουριστών. Το 72% των millennials θα προτιμούσαν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά. Επιπρόσθετα, το 23% των millennials να είναι πιο πιθανό να ταξιδεύουν συχνά σε σύγκριση με άλλες γενιές και ως εκ τούτου, η βιομηχανία ταξιδιών και φιλοξενίας αναμένεται να επωφεληθεί από τα 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια που ξοδεύουν ετησίως αυτοί οι νεότεροι, εύποροι ταξιδιώτες.

Ωστόσο, η εν λόγω αύξηση των δαπανών των millennials δεν θα ωφελήσει τους πάντες στην τουριστική βιομηχανία. Συγκεκριμένα, πολλά πολυτελή ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν στρατηγικά εμπόδια. Οι μεγάλοι κύκλοι ανάπτυξης απαιτούν από τις επιχειρήσεις να λάβουν κρίσιμες επενδυτικές αποφάσεις σήμερα, εάν επιθυμούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές κατά την επόμενη δεκαετία. Ως αποτέλεσμα, τα πολυτελή ξενοδοχεία και οι ταξιδιωτικές εταιρείες υψηλών προδιαγραφών επαναξιολογούν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους, προκειμένου να προσελκύσουν εύπορους millennial καταναλωτές και να προσφέρουν εμπειρίες που υπερβαίνουν ένα αεροπορικό εισιτήριο ή ένα δωμάτιο ξενοδοχείου.

Αρκετά λανθασμένα επιχειρήματα χρησιμοποιούνται για να δικαιολογήσουν τη δημιουργία πολυτελών καταλυμάτων σε σχεδόν σταθερή βάση.

Πρώτον, πιστεύουμε ότι η παρουσία ενός πολυτελούς ξενοδοχείου από μόνο του θα προσελκύσει μια πολυτελή και διεθνή πελατεία. Αν αυτό ήταν αλήθεια, θα ήταν εκπληκτικό. Βέβαια, η προσθήκη ενός διεθνούς σήματος από μια γνωστή αλυσίδα δεν θα αλλάξει αυτό το γεγονός. Σε αυτόν τον κλάδο, η προσφορά δεν επηρεάζει τη ζήτηση. Η συγκεκριμένη πελατεία ταξιδεύει σε έναν προορισμό για κάποιο σκοπό (επαγγελματικούς λόγους ή αναψυχή) και, σε αυτή την περίπτωση, παραμένει στο ξενοδοχείο. Δεν ταξιδεύετε σε μια πόλη λόγω των ξενοδοχείων της. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να καθιερωθεί, ει δυνατόν, μία «βιώσιμη ελκυστικότητα» πριν από την έναρξη των ξενοδοχειακών έργων.

Υπάρχει επίσης το διάσημο ρητό, «πρέπει να ανοίξετε ένα πολυτελές ξενοδοχείο διότι δεν υπάρχει σήμερα». Μπορεί να υπάρχει μόνο ένας λόγος (πραγματικότητα της αγοράς) για τον οποίο δεν υπάρχει. Η δυνατότητα φιλοξενίας VIPs, η οποία είναι εξαιρετικά ασυνήθιστη για έναν προορισμό, δεν επαρκεί για να αναμένεται απόδοση της επένδυσης. Χρειαζόμαστε επιπλέον πελάτες. Ως εκ τούτου, κρίνεται απαραίτητο να εξετάσουμε το παραπάνω πριν κατασκευάσουμε έναν τεράστιο αριθμό νέων ξενοδοχειακών μονάδων παρά να ανακαλύψουμε εκ των υστέρων ότι δεν υπήρξε ποτέ επαρκής ζήτηση.

Επιπρόσθετα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και οι ιδιοκτήτες επιθυμούν όλο και περισσότερο να λάβουν βαθμολογία τεσσάρων ή πέντε αστέρων για προσωπικούς λόγους, κύρος και για να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές, ξεχνώντας ότι αυτή αποτελεί μια πραγματική θέση στην αγορά με συνοδευτική εικόνα, τιμές και υπηρεσίες, παρόλο που μόνο το 14% των πελατών ξενοδοχείων χρησιμοποιούν τις κατατάξεις αστέρων ως κριτήριο επιλογής.

Λοιπόν, ποια είναι η λύση;

Το μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι ένας όρος ομπρέλα που περιλαμβάνει τις διάφορες στρατηγικές και τεχνικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία για να προωθήσουν την επιχείρησή τους και να αφήσουν μια ευνοϊκή εντύπωση στους καταναλωτές. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια στρατηγική που θα βοηθήσει να γίνει το ξενοδοχείο σας όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό, ώστε να προσελκύσετε τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών.

Στον ξενοδοχειακό κλάδο, ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσουν τα μεμονωμένα ξενοδοχεία είναι ο ανταγωνισμός. Το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για τα ξενοδοχεία, καθότι τους επιτρέπει να προωθήσουν το κατάλυμά τους, να αναδείξουν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του, να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές και να καθορίσουν τα οφέλη από τη διαμονή τους εκεί.

Τελικά, η ενημέρωση για τις πιο πρόσφατες τάσεις μάρκετινγκ ξενοδοχείων και η προσέλκυση καταναλωτών μέσω του μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων να μεγιστοποιήσουν τον αριθμό των απευθείας κρατήσεων που δημιουργούν και τα έσοδα που χρειάζονται για την επιβίωση και την ανάπτυξη τους.

Επομένως, σας προτείνουμε να αναβαθμίσετε τα καταλύματά σας, να τα τοποθετήσετε εκεί που πρέπει να βρίσκονται στην αγορά, να επανεξετάστε το branding σας, να προσθέσετε τις υπηρεσίες που αναζητούν οι νέες γενιές πελατών, να μεταβείτε από all-inclusive σε all-in-house... Και τέλος, να κυριαρχήσετε στην αγορά με αποκλειστικές, έξυπνες και καινοτόμες ψηφιακές καμπάνιες.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr