Νέα καμπάνια της Chiquita αναδεικνύει την μπανάνα ως superfood
Η Chiquita λανσάρει τη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια της «Ώρα για Chiquita». Η limited-edition συλλογή του εμβληματικού μπλε αυτοκόλλητου επιστρέφει ανανεωμένη με QR κωδικούς που μπορούν να σκαναριστούν και να δώσουν ιδέες για όλους τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να καταναλωθεί η μπανάνα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
Να σημειωθεί ότι, οι μπανάνες με τη νέα σειρά QR αυτοκόλλητων «Ώρα για Chiquita» θα είναι διαθέσιμες στα καταστήματα μέχρι και τα τέλη Ιουνίου, με εκατομμύρια μπανάνες Chiquita να διαθέτουν κωδικούς QR, με τους οποίους οι καταναλωτές οδηγούνται απευθείας στο website της Chiquita για να ανακαλύψουν νέες, δελεαστικές και θρεπτικές συνταγές για πρωινό, μεσημεριανά σνακ και βραδινά επιδόρπια.
Παράλληλα, από τις αρχές Μαΐου, στην ιστοσελίδα της εταιρείας τρέχει και ένα διαγωνισμός για το κοινό, όπου οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν χρήσιμες συσκευές για την κουζίνα.
«Καθώς ο τρόπος ζωής, οι συνήθειες και οι διατροφικές τάσεις συνεχίζουν να αλλάζουν η Chiquita επιδιώκει με τη νέα σειρά αυτοκόλλητων να υπενθυμίσει ότι η υγιεινή διατροφή δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη και ότι η μπανάνα μπορεί να αξιοποιηθεί σε όλα τα γεύματα της ημέρας, όχι μόνο στο πρωινό. Είτε τις απολαμβάνετε νωρίτερα μέσα στην ημέρα σε smoothies είτε τις χρησιμοποιείτε σε δημοφιλείς συνταγές, όπως τα κέικ ή τα mocktails, οι μπανάνες Chiquita είναι ένας νόστιμος και απλός τρόπος για να προσθέσετε τις απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά σε κάθε διατροφή, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας», δήλωσε o κ. Marco Volpi, Global Marketing Director της Chiquita.
Σχόλια