Creta Farms: Συνεργασία με SoftOne για ψηφιακό μετασχηματισμό του εμπορικού τμήματος
Η Creta Farms επέλεξε τις ολοκληρωμένες λύσεις Regate Sales Force Automation και Field Marketing του ομίλου SoftOne για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του εμπορικού τμήματος της. Η υλοποίηση του έργου πραγματοποιήθηκε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, δίνοντας άμεσα στην Creta Farms όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την εφαρμογή φορητής παραγγελιοληψίας και τιμοληψίας.
Στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της Creta Farms, αλλά και στην αύξηση των πωλήσεων, η ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων Regate Effective SFA επιτρέπει, στους πωλητές της, τη λήψη παραγγελιών με αυτοματοποιημένη προσαρμογή και εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής ανά πελάτη, την ευκολότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση των δρομολογίων, καθώς και τον αποδοτικότερο προγραμματισμό των απαιτούμενων επισκέψεων.
Αντίστοιχα, η ολοκληρωμένη λύση Regate Field Marketing προσφέρει εύκολη συλλογή και διαχείριση στοιχείων από την αγορά σε πραγματικό χρόνο, με δυνατότητα αποτελεσματικού price monitoring, δίνοντας έτσι ένα πολύ σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το Regate Effective είναι ένα ευέλικτο και επεκτάσιμο mobile σύστημα που εναρμονίζεται πλήρως με όλα τα συστήματα μηχανογράφησης της κάθε επιχείρησης, αναβαθμίζοντας την εμπορική της λειτουργία, αυτοματοποιώντας όλες τις εργασίες που γίνονται στο πεδίο και παρέχοντας ενοποιημένη πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο ακόμα και στα πλέον απαιτητικά περιβάλλοντα, με διαφορετικούς ρόλους.
Ο διευθυντής Πωλήσεων της Creta Farms, κ. Γιώργος Νικολέτος, δήλωσε σχετικά: «Αναγνωρίζοντας την αξία του ψηφιακού μετασχηματισμού και έχοντας ως βασικό γνώμονα ανάπτυξης την επιλογή των πλέον καινοτόμων και ανταγωνιστικών ψηφιακών εργαλείων, εμπιστευτήκαμε το Regate Effective ως την κορυφαία λύση αυτοματοποίησης του εμπορικού μας τμήματος. Με το Regate SFA και Regate Field Marketing δώσαμε στους πωλητές και merchandisers της Creta Farms, έναν εύκολο τρόπο να διαχειριστούν σε πραγματικό χρόνο μεγάλο εύρος και πλήθος πληροφορίας, ώστε να ανταποκρίνονται άμεσα σε κάθε ευκαιρία, προσφέροντας στον πελάτη την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, καθώς επίσης την άμεση αξιοποίηση των στοιχείων των πελατών τους, ώστε να μπορούν να αναλύουν και να σχεδιάζουν τρόπους για την επίτευξη τόσο των ποιοτικών, όσο και των ποσοτικών στόχων τους».
Σχόλια