Σε μια εποχή όπου η συλλογή και καταγραφή δεδομένων έχει γίνει πλέον μια μεγάλη πρόκληση για όλες τις επιχειρήσεις, η ανάγκη τα χρήματα που επενδύονται να αποδίδουν το μέγιστο γίνεται ακόμα πιο επιτακτική...
Στο πλαίσιο του “Privacy Day”, ενός exclusive event που διοργανώθηκε από την Google στις 28 Μαρτίου 2023, στο Μουσείο Μπενάκη, η MEDIACUBE και η Πλαίσιο Computers, είχαν την τιμή και χαρά να παρουσιάσουν, το πρώτο ελληνικό case study αναφορικά με Privacy Centric Measurement για την βελτιστοποίηση των digital καμπανιών τους.
H πρόκληση
Σε μια εποχή όπου η συλλογή και καταγραφή δεδομένων έχει γίνει πλέον μια μεγάλη πρόκληση για όλες τις επιχειρήσεις, η ανάγκη τα χρήματα που επενδύονται να αποδίδουν το μέγιστο γίνεται ακόμα πιο επιτακτική. Η ολοένα και πιο περιοριστική λειτουργία των κανονισμών αποδοχής και χρήσης των browser cookies, μαζί με την επιβολή της χρήσης εργαλείων, όπως τα cookiebots, έχουν θέσει εμπόδια στη συλλογή, καταγραφή και αξιοποίηση δεδομένων, καθώς και σημαντικές δυσκολίες για lower funnel αξιολόγηση των διαφημιστικών ενεργειών.
Όσο «νόστιμα» μπορεί λοιπόν να είναι τα cookies υπό άλλες συνθήκες, άλλο τόσο «δύσπεπτα» έχουν αποδειχθεί για πολλές εταιρείες, οι οποίες δεν καταφέρνουν εν τέλει να συλλέγουν επαρκή στοιχεία από τις διαφημιστικές και web analytics πλατφόρμες που χρησιμοποιούν, ώστε να μπορούν να αξιολογούν τις τρεχουσες, αλλά και να βελτιστοποιούν ανάλογα τις μελλοντικές διαφημιστικές καμπάνιες τους.
Το Case Study
“Privacy Centric Measurement - A 360° Solution”
Η προτεινόμενη στρατηγική που δημιουργήθηκε, βασίστηκε σε 3 κύριες αρχές: Διατήρηση, Ενημέρωση, Ασφάλεια και αποτελούνταν από 5 πυλώνες (Google Εργαλεία): Global Sitewide Tag, Conversion Modeling, Google Enhanced Conversion, Google Consent Mode και Google Analytics 4 Implementation for e-commerce.
Με την χρήση καινοτόμων data technologies, κατάφερε να διατηρήσει και να αξιοποιήσει δυναμικά την πληροφορία που χάνεται στην σημερινή cookie-less εποχή, εντάσσοντάς την εκ νέου στις digital καμπάνιες, μεγιστοποιώντας τα αντίστοιχα αποτελέσματα.
Αυξάνοντας την αναλογία συλλογής/μη-συλλογής δεδομένων, ομαδοποιώντας συμπεριφορές και συσχετίζοντας τα "μη κατηγοριοποιημένα" conversions με τις διαφημιστικές καμπάνιες, η MEDIACUBE κατάφερε να βρει τρόπο να αξιοποιήσει αυτή την μέχρι πρότινος “χαμένη” πληροφορία τόσο στη διαχείριση οσο και στο optimization των καμπανιών.
Γίνε το επόμενο Case Study!
Λεωφόρος Κηφισίας 330, Χαλάνδρι 15233
Τ: +30 210 600 7510
Ε: hello@mediacube.gr
Σχόλια