NEWSFLASH...
TourismLab
ανάγνωση

Οι «40αρηδες millenials» επαναπροσδιορίζουν την ταξιδιωτική βιομηχανία

Οι «40αρηδες millenials» επαναπροσδιορίζουν την ταξιδιωτική βιομηχανία

​Μια νέα συνθήκη έρχεται πια στο προσκήνιο, γεγονός που δημιουργεί νέα οικονομικά, κοινωνικά και καταναλωτικά δεδομένα. Οι γνωστοί millenials δεν είναι πια πιτσιρικάδες...αλλά έχουν κλείσει ή οδεύουν προς τα 40.

Οι γεννημένοι από το 1981 έως 1996 οδηγούνται πλέον στην πιο παραγωγική περίοδο της ζωής τους: Μια περίοδο σημαντικών αποφάσεων, δαπανών και άλλων κρίσιμων επιλογών.

Όπως αναδεικνύει σε δημοσίευμα του το CNBC, μια σημαντική αλλαγή της παραπάνω εξέλιξης εντοπίζεται και στην τουριστική βιομηχανία.

Μπορεί οι millenials να μην έχουν την ίδια δυναμική (και αγοραστική δύναμη) όπως οι περίφημοι baby boomers, τα χαρακτηριστικά και τα «θέλω» τους διαφοροποιούν τις ανάγκες ή τα χαρακτηριστικά ενός ταξιδιού.

Ειδικότερα, ένα βασικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός πως οι millennials ταξιδεύουν πολύ περισσότερο από άλλες ηλικιακές ομάδες, ξεπερνώντας την πολύ πλουσιότερη γενιά των baby boomers.

Για παράδειγμα, όπως αποτυπώνεται σε έρευνα της Morning Consult, το 18% των millennials πραγματοποίησαν τρεις ή περισσότερες εσωτερικές πτήσεις το 2022, σε σχέση με τo 10% της γενιάς Gen X και 6% των baby boomers!


millenials_taxidia.jpg?mtime=20230421124805#asset:410749


Εμπειρία και όχι τσεκ σε λίστα επιθυμιών

Μόλις 1 στους 5 millenials φαίνεται πως αναζητά τις κορυφαίες επιλογές σε ένα ταξίδι (πτήσεις), το οποίο για αυτή την γενιά αποτελεί μια συνολική εμπειρία και όχι κάποιο "τσεκ" σε μια λίστα επιθυμιών.

Κρίσιμη παράμετρος που διαμορφώνει την εικόνα των ταξιδιών για τους millenials είναι πως λόγω οικονομικών δυσκολιών - και αλλαγών στην κουλτούρα - έχουν αναβάλει αγορά σπιτιού, αυτοκινήτου, γάμου και άλλες κομβικές αποφάσεις. Δεν είναι σπάταλοι, όμως θέλουν να ξοδεύουν (ίσως πιο έξυπνα), εξακολουθώντας να δίνουν αξία σε ποιοτικές διακοπές έναντι αποταμίευσης, αναφέρει η ίδια έρευνα.

Όπως επισημαίνει η Λίντσεϊ Ρέσκε, αναλύτρια της Morning Consult «αυτό που κινητοποιεί σε μεγάλο βαθμό τους millennials για τα ταξίδια τους, είναι οι εμπειρίες».

Η συγκεκριμένη γενιά μαζί με τη Gen Z είναι πιθανότερο να ξοδέψουν χρήματα στις εμπειρίες (61%) έναντι των καταναλωτικών αγαθών (37%), σύμφωνα με την έκθεση (Global Travel Trends Report) της American Express Travel για το 2023.

Σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, οι δύο αυτές ηλικιακές ομάδες δίνουν προτεραιότητα σε ταξίδια που εστιάζουν στην προσωπική ευημερία και διαμένουν σε ξενοδοχεία με σπα και υπηρεσίες ευεξίας. Άνθρωποι των νεότερων γενιών εμπνέονται τα ταξίδια τους από τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, καθώς και μέσω των social media.


millenials_taxidia2.jpg?mtime=20230421124909#asset:410750


Millenials οι μισοί πελάτες της Airbnb

Εύλογα οι μισοί πελάτες της Airbnb για το 2022 στις ΗΠΑ ανήκουν στην κατηγορία των millenials, όπως σημειώνει έρευνα της βρετανικής YouGov - περισσότερο, δηλαδή, από τους Gen Xers και τους boomers μαζί

Τέλος, όπως υπογραμμίζεται στο ίδιο δημοσίευμα του CNBC αν και πολλοί millennials έχουν να ξεπληρώσουν φοιτητικά χρέη και πιέζονται και από το αυξανόμενο κόστος ζωής, εξακολουθούν να ξοδεύουν χρήματα προκειμένου να ταξιδέψουν.

Ξοδεύουν όμως κατά ένα τρίτο λιγότερο, κατά μέσο όρο, ανά ταξίδι από τους «baby boomers» τα τελευταία τρία χρόνια.


us-airbnb.PNG?mtime=20230418171551#asset:410199


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr