Έρευνα Focus Bari: Οι top επιλογές των Ελλήνων στο διαδίκτυο
Όλοι οι Έλληνες, βρίσκονται στο διαδίκτυο και έχουν εντάξει την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους, με τις μεγαλύτερες ηλικίες να έχουν εξοικειωθεί και να έχουν μπει στο παιχνίδι δυναμικά τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Focus Bari, Focus on Tech Life Tips.
Σχεδόν όλοι (95%) οι Έλληνες και κυρίως νέοι και παιδιά, χρησιμοποιούν καθημερινά τα κοινωνικά δίκτυα.
Τα κοινωνικά δίκτυα (σε ποσοστό 87%), η επικοινωνία (77%) και το online shopping (76%) είναι οι πιο δημοφιλείς λόγοι που οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.
Πλατφόρμες όπως το TikTok έχουν ραγδαία εξέλιξη, ενώ άλλες φαίνεται να χάνουν τη δημοτικότητά τους. Μάλιστα, την τελευταία διετία, παρατηρείται θεαματική αύξηση του Tik Tok (+99%) ενώ το SKYPE παρουσιάζει απώλειες (-13%)
Τρεις στους τέσσερις Έλληνες ψωνίζουν διαδικτυακά ενώ η χρήση ηλεκτρονικών πορτοφολιών για online αγορές αυξάνεται σταδιακά. Χαρακτηριστικό είναι ότι η αύξηση προκύπτει κυρίως από τις μικρές ηλικίες 16-24 (+192%) αλλά και από τους 55+ (+339%)
Σημαντική αναλογία (οι 2 στους 5) Ελλήνων έχουν ακούσει, έστω και σαν όρο, το metaverse.
Σημειώνεται ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δύο στάδια: α) τηλεφωνικές συνεντεύξεις CATI σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 10.000 ατόμων ανά εξάμηνο, καλύπτοντας τον συνολικό πληθυσμό της χώρας από 13 έως 74 ετών και β) online συνεντεύξεις CAWI (Computer Assisted Web Interviews) μέσω YouGov panel (35.200 ενεργά μέλη) σε 1.000 ενεργούς χρήστες internet, καλύπτοντας τον πληθυσμό από 16 - 64 ετών.
Σχόλια