Η Lidl Ελλάς υποδέχεται τη Σαρακοστή με μια διαφημιστική καμπάνια
Από τις 20 Φεβρουαρίου η Lidl Ελλάς υποδέχεται τη Σαρακοστή φέρνοντας ακόμα περισσότερα σαρακοστιανά προϊόντα στο τραπέζι των καταναλωτών, μέσα από τη σειρά προϊόντων «ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ» με περισσότερες από 120 γεύσεις σε ανανεωμένες συσκευασίες.
Η Lidl Ελλάς γνωρίζει ότι κάθε εποχή είναι συνδεδεμένη με τις γεύσεις της. Η εποχή με το πιο χαρακτηριστικό αποτύπωμα είναι αυτή της Σαρακοστής. Με ρίζες στην παράδοση, αλλά και το βλέμμα στις σύγχρονες διατροφικές συνήθειες της Ελλάδας, η Σαρακοστή προσφέρει μεγάλη ποικιλία σε συνταγές και διατροφική αξία.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Lidl Ελλάς φέρνει στο προσκήνιο όλες αυτές τις ξεχωριστές νηστίσιμες γεύσεις. Αυτές που περιμένουν όλη τη χρονιά, για να λάμψουν και να θυμίσουν πόσο πραγματικά απολαυστικές είναι. Σε μια ταινία με γρήγορο μοντάζ, διασκεδαστικό λόγο και χρήση πολλών διαφορετικών τεχνικών κινηματογράφησης, η Lidl Ελλάς αναγνωρίζει ότι στη Σαρακοστή πρωταγωνιστεί η γεύση.
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται τόσο στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και σε υλικά καταστημάτων και διαφημιστικά φυλλάδια, αλλά και πολλά άλλα μέσα.
Σχόλια