Πώς ο εξειδικευμένος κειμενογράφος σας θα δημιουργήσει το επίκαιρο & αποτελεσματικό storytelling για το brand σας
Ό,τι δημιουργούμε, ακόμη και σε εποχές αβέβαιες, μπορεί να υπογραμμιστεί και να αναδειχτεί κατάλληλα και αποτελεσματικά μέσω της τεχνικής του brand storytelling. Η ειδική και δοκιμασμένη με επιτυχία επικοινωνιακή στρατηγική που έχει υιοθετηθεί εδώ και χρόνια, ακόμη και από εταιρείες-κολοσσούς με παγκόσμια δραστηριοποίηση, συνίσταται στη διαμόρφωση και προβολή των ιστοριών (και των σχετικών επιμέρους "κεφαλαίων") ενός brand.
Έχει σημασία να θυμόμαστε ότι, κατά τη δημιουργία του υλικού (που μπορεί να είναι άρθρα, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κείμενα που θα αναρτηθούν στην εταιρική ιστοσελίδα ή videos κλπ.) θα πρέπει να προχωρά κανείς έχοντας ως στόχο όχι απλά την ενημέρωση του (καταναλωτικού) κοινού, αλλά επιπλέον την ταύτιση και την ενδυνάμωση της σχέσης. Συνεπώς, το storytelling που αναδεικνύει με αυτό τον τρόπο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του κάθε ιδιαίτερου brand θα υποστηριχθεί και από τη συμβολή ενός κειμενογράφου που έχει εξειδικευτεί στο αντικείμενο και που διαθέτει την οπτική της επικοινωνίας, όπως αναφέρεται παραπάνω. Ένας έμπειρος, στο brand storytelling, κειμενογράφος θα μπορέσει να αναδείξει ακόμη και ήδη υπάρχον υλικό, "αποκαλύπτοντας" μία μεγαλύτερη εικόνα για το ποια είναι η προσωπικότητα του brand που αξίζει να προτιμούν οι καταναλωτές, οι οποίοι ανυπομονούν να διαβάσουν, να ακούσουν ή να δουν περισσότερα για το ποιον… βάζουν καθημερινά στη ζωή τους!
Ας δούμε πού μπορεί να εστιάσει η αποτελεσματική εξιστόρηση κάθε brand, χάρη στην προσεγμένη "ματιά", όπου συμπράττει και ο ειδικός κειμενογράφος μας:
Προσπάθεια
Ναι, εννοείται ότι πίσω από κάθε έργο, πίσω από κάθε προϊόν ή υπηρεσία που απευθύνεται στον καταναλωτή / κοινό υπάρχει προσπάθεια. Εφόσον, όμως, ζούμε σε εποχές που χαρακτηρίζονται από αβεβαιότητα ή δύσκολες συνθήκες, η δημιουργία και τακτική ανάπτυξη μίας ιστορίας που επικοινωνεί τη συνέπεια, την αντοχή και την προάσπιση αξιών, παρά το αντίξοο περιβάλλον, δημιουργεί και τονώνει το σεβασμό. Παρά τις δύσκολες συγκυρίες, υπάρχουν φορείς που όχι μόνο προσπαθούν, αλλά και εξιστορούν με ποιο τρόπο δραστηριοποιούνται, κάνουν κοινωνούς σε αυτή την απαιτητική πορεία όσους έμπρακτα τους εμπιστεύονται και με αυτό το "μοίρασμα" τους τιμούν και συνδέονται περισσότερο μαζί τους.
Επιμονή
Κάθε προσπάθεια είναι αξιόλογη, τί νόημα έχει, όμως, εάν κανείς δεν επιμείνει; Ιδιαίτερα σε περιόδους που χαρακτηρίζονται από ιδιαιτερότητα ή αστάθεια, το να μιλήσει κανείς για την επιμονή που κάνει, και που προτίθεται να εξακολουθήσει να κάνει, δίνει κουράγιο. Το ίδιο ισχύει και για τα σχετικά μηνύματα που εκπέμπει το storytelling που με επιμέλεια δημιουργεί ο κειμενογράφος σας. Άλλωστε, σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε ότι η επιμονή και η διάρκεια είναι εγγενή στοιχεία του brand storytelling: δεν αρκεί να πούμε κάτι με μία ανάρτηση ή ένα άρθρο και να θεωρούμε ότι θα συνδεθούμε, όπως αναμένουμε, με το κοινό μας. Μία σχέση "χτίζεται" και ενδυναμώνεται σταδιακά, μέσα από την τακτική επικοινωνία.
Όραμα
Κανείς δε γνωρίζει περισσότερο από εσάς, που προσφέρετε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, το όραμά σας, από που έχετε ξεκινήσει, με τί αξίες πορεύεστε και το πού πηγαίνετε. Πιθανότατα, σχετικό υλικό της εταιρικής και προϊοντικής σας ταυτότητας είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα σας, σε έντυπα που δημιουργείτε κλπ. Κατά την ανάπτυξη των ιστοριών των brand, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε κάποιες από τις παραπάνω πληροφορίες, μέσα όμως και από το πρίσμα της συναισθηματικής σύνδεσης με τους καταναλωτές που σας επιλέγουν. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να επικοινωνηθεί το πού μπορεί να οδηγηθεί κάθε άνθρωπος που επέλεξε ένα φορέα ή μία υπηρεσία για την κάλυψη των αναγκών του, αλλά και για μία συνεπή παρουσία που υπογραμμίζει πόσο σημαντικό είναι να διατηρεί κανείς την προοπτική.
Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι κάθε brand σχεδιάζεται και διατίθεται με το στόχο να φτάσουν αυτοί στους οποίους απευθύνεται σε καλύτερες συνθήκες ζωής. Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε τα σχετικά ερεθίσματα είναι υπερβολικά πολλά, με αποτέλεσμα ο σημερινός ή μελλοντικός καταναλωτής μας να μην εισπράττει το μήνυμα, να κουράζεται ή να αποσυντονίζεται. Το κάθε κείμενο, μικρού ή μεγάλου μεγέθους, που θα δημιουργήσει ο ειδικός κειμενογράφος για το storytelling που αρμόζει σε ό,τι προσφέρετε έχει τη δύναμη να "τραβήξει" την προσοχή του κοινού, αλλά και να τη διατηρήσει. Αναφέροντας, σύμφωνα με τις παραπάνω προδιαγραφές, ποιος μας βοηθά κάθε φορά να βρούμε τις λύσεις που χρειαζόμαστε, θα αναπτύσσεται η ενδιαφέρουσα εξιστόρηση μίας κοινής πορείας, ακόμη και σε σε εποχές ιδιαίτερων απαιτήσεων. Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, ότι το brand σας είναι αυτό που θα δώσει στο κοινό σας την ιδιότητα του ήρωα, μέσα στην πιο επιτυχημένη ιστορία, τη δική σας!
Σχόλια