Η παγκόσμια αγορά πολυτελών brands αξίζει περισσότερα από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια ετησίως, κερδίζοντας συνεχή ανάπτυξη, σαν η πολυτέλεια να μην γνωρίζει από κρίσεις. Η επιθυμία εισόδου σε αυτήν την αγορά εξακολουθεί να είναι το όνειρο πολλών εταιρειών που επιδιώκουν να αποκτήσουν ένα κομμάτι αυτής της πίτας. Πώς μπορεί όμως αυτή η επιθυμία να γίνει πραγματικότητα;
Για να λανσάρετε ένα νέο προϊόν ή να εισέλθετε σε αυτή την αγορά, τίποτα δεν πρέπει να αφεθεί στην τύχη. Είναι απαραίτητο να διαμορφώσετε μία καλή στρατηγική μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας της εταιρείας σας και να την οδηγήσετε σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Η αγορά του lux είναι μια ώριμη αγορά που μονοπωλείται από τους μεγάλους οίκους. Οι ίδιοι απολαμβάνουν φήμη λόγω της ηλικίας τους, της ικανότητάς τους να επενδύουν μαζικά στη διαφήμιση και της ύπαρξης των καταστημάτων τους στα πιο όμορφα μέρη του κόσμου. Σήμερα, ο κόσμος της πολυτέλειας δεν αναφέρεται μόνο στα προϊόντα, αλλά στα πιο εκθαμβωτικά και δημιουργικά έργα τέχνης. Οι σημερινοί fashionistas όχι μόνο φορούν προϊόντα πολυτέλειας για να δείξουν την οικονομική τους άνεση, αλλά και για να εκπέμψουν τη μοναδική τους προσωπικότητα, μια ανεξάρτητη στάση ζωής και το πάθος που τους διέπει.
Παρατηρώντας την πορεία πολυπόθητων brands-ηγετών της αγοράς, διαπιστώνουμε πως υπάρχει ένα μοτίβο για την επιτυχία τους. Βέβαια, εξαιτίας του σημερινού ανταγωνισμού στην αγορά πολυτελείας, κρίνεται ζωτικής σημασίας να ξεχωρίζουμε από τους άλλους αν θέλουμε πραγματικά να πετύχουμε.
Για να ξεκινήσετε, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας μιας μάρκας πολυτελείας:
- Προσδιορίστε την αγορά-στόχο σας
- Διαφοροποιήστε το brand σας από τον ανταγωνισμό
- Δώστε έμφαση στη συμβολική αξία
- Δημιουργήστε αντίληψη αποκλειστικότητας
Προσδιορίστε την αγορά-στόχο σας
Καθώς προσπαθείτε να χτίσετε τη δική σας μάρκα πολυτελείας, κρίνεται θεμελιώδες να βρείτε την αγορά-στόχο που θα μπορέσει να αντέξει οικονομικά αυτό που θέλετε να πουλήσετε. Παρά το γεγονός ότι οι μάρκες πολυτελείας είναι τώρα πιο προσβάσιμες από ποτέ, οι πλούσιοι πελάτες αποτελούν το θεμέλιο της επιτυχίας τους.
Ένα από τα εύκολα αισθητά χαρακτηριστικά των πολυτελών εμπορικών σημάτων αποτελεί η ποιότητα και η δεξιοτεχνία τους. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι χρειάζεστε ύλες κορυφαίας ποιότητας προκειμένου να ταυτιστείτε με τους πλούσιους πελάτες στους οποίους στοχεύετε. Εάν δεν μπορέσετε να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους, το brand σας μπορεί να εκτεθεί ανεπανόρθωτα.
Διαφοροποιήστε το brand σας από τον ανταγωνισμό
Ένας από τους πιο αξιόπιστους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διαφοροποιήσετε το πολυτελές εμπορικό σήμα σας σε αυτήν την εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά είναι μέσω της εμπειρίας του πελάτη. Καθώς προσπαθείτε να δημιουργήσετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι οι επιχειρήσεις στην αγορά πολυτελείας βασίζονται στην αφοσίωση των πελατών για να ευημερήσουν. Η εμπειρία της επωνυμίας σας πρέπει να ισούται με δέσμευση απέναντι στον πελάτη σας και να αντικατοπτρίζει την εξατομικευμένη συμβολική της αξία.
Δώστε έμφαση στη συμβολική αξία
Στις περισσότερες περιπτώσεις, εκτός από την ποιότητα και τη δεξιοτεχνία, τα είδη πολυτελείας δεν διατηρούν πρόσθετη λειτουργική αξία σε σύγκριση με άλλα προϊόντα καθημερινής χρήσης. Αυτό που ξεχωρίζει στις περισσότερες μάρκες πολυτελείας είναι η συμβολική τους αξία, η οποία πηγάζει από την κοινωνική τους θέση. Ανακαλύψτε ποια είναι αυτή και βρείτε τον κατάλληλο τρόπο να την αναδείξετε.
Δημιουργήστε αντίληψη αποκλειστικότητας
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η συμβολική αξία της επωνυμίας σας είναι αυτό που την καθιστά επιθυμητή. Για να προωθήσετε ακόμη περισσότερο την επιθυμία της αγοράς για την επωνυμία σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε και να ενισχύσετε τις αντιλήψεις αποκλειστικότητας. Όλοι θέλουν να ξεχωρίζουν από το πλήθος και αν η αγορά αντιλαμβάνεται την επωνυμία σας ως αποκλειστική, τότε θα κερδίσετε τις εντυπώσεις των πελατών σας.
Καθώς ξεκινάτε να δημιουργείτε την πολυτελή επωνυμία σας, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι η επιτυχία είναι ένα ταξίδι. Σε αυτό το ταξίδι, όπως και σε κάθε άλλο, είναι βέβαιο ότι θα συναντήσετε προκλήσεις. Δεν πρέπει να αφήσετε αυτές τις προκλήσεις να σας καταβάλλουν. Λάβετε υπόψιν ότι η ποιότητα και η δεξιοτεχνία βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε μάρκας πολυτελείας. Εφόσον η εύποροι πελάτες σας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτό, εσείς έχετε υποχρέωση να τους προσφέρετε το καλύτερο.
Για να οδηγηθείτε στην επιτυχία, κρίνεται νευραλγικής σημασίας να επιλέξετε τον κατάλληλο επιχειρηματικό σύμβουλο, ο οποίος θα σας καθοδηγήσει σε αυτό το ταξίδι, βάσει της εκτεταμένης τεχνογνωσίας του στη δημιουργία και την προώθηση ενός brand πολυτελείας, όχι μόνο σε offline, αλλά και σε online μέσα. Επιλέξτε εκείνον που θα αντιληφθεί το DNA του brand σας και θα ταυτιστεί με το όραμά σας. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, να αφήσετε το δικό σας στίγμα στην αγορά πολυτελείας και να αναχθείτε σε ένα top-of-mind brand.
Σχόλια