NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how | Success stories
ανάγνωση

efood: Μια start up που άλλαξε την ελληνική αγορά

efood: Μια start up που άλλαξε την ελληνική αγορά

Δίχως αμφιβολία το ξέσπασμα της πανδημίας και οι ανάγκες που δημιουργήθηκαν, σε συνδυασμό με την ραγδαία αύξηση των διαθέσιμων τεχνολογικών εργαλείων αποτέλεσαν καταλύτη μεγάλων αλλαγών στην ελληνική αγορά. Σημαντικές, σε αυτό το πλαίσιο, είναι και οι αλλαγές στον τομέα του delivery, των online παραγγελιών, των καταστημάτων λιανικής και του ευρύτερου οικοσυστήματος που σχετίζεται με την διανομή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στον εν εξελίξει μετασχηματισμό που συντελείται σε οικονομία, επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό κομβικό ρόλο σε όλα αυτά διαδραματίζει η γνωστή σε όλους efood.

Από το disruption το μακρινό 2011… στη διαμόρφωση της αγοράς σήμερα

Φέρνοντας στην Ελλάδα καινοτομίες και γνώριμα εργαλεία του εξωτερικού, το efood -αναντίρρητα- θεωρείται πρωτοπόρο στην αγορά. Σε μεγάλο βαθμό, μάλιστα, θα έλεγε κανείς πως την διαμόρφωσε.

Το efood, από τη δημιουργία του, το 2011, έως και σήμερα έχει καταφέρει να παραμένει η μεγαλύτερη πλατφόρμα διανομής στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα αναπτύσσεται στη βάση της καινοτομίας, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα και τάσεις στην ελληνική αγορά.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, βρίσκεται στο κέντρο της εξέλιξης της αγοράς, βάζοντας νέους όρους για την ανάπτυξής της.

Ποιος θα φανταζόταν τότε (όταν έλαβε χώρα η πρώτη online παραγγελία στην πλατφόρμα του efood) ότι αυτό θα ήταν το μέλλον: Μια καθημερινή και εύκολη διαδικασία για εκατομμύρια καταναλωτές.

Πολλαπλά οφέλη για όλους

Βέβαια, οι αλλαγές που έφερε το efood δεν ωφέλησαν μόνο τους καταναλωτές, που βρήκαν έναν νέο βολικό και σύγχρονο τρόπο εξυπηρέτησης.

Οι αλλαγές αυτές έδωσαν ώθηση και στις εργασίες των καταστημάτων εστίασης & υγειονομικού ενδιαφέροντος, τα οποία μπορούσαν πλέον να διανείμουν μέσω του στόλου της efood τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους: με τρόπο σύγχρονο και επαγγελματικό, μειώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά τους κόστη.

Χαρακτηριστικό δε είναι το γεγονός πως με αφορμή την πανδημία περισσότερες από 6.000 νέες επιχειρήσεις εντάχθηκαν στην πλατφόρμα του efood, το οποίο ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων τους, διασφαλίζοντας τη συνέχεια της λειτουργίας τους όπως και τη διατήρηση του προσωπικού τους!

Διευρύνονται οι δυνατότητες - αναπτύσσεται το quick commerce

Τα τελευταία χρόνια νέες κατηγορίες καταστημάτων εντάχθηκαν στην πλατφόρμα του efood δημιουργώντας μια win - win συνθήκη για επαγγελματίες, εργαζόμενους και καταναλωτές.

Ενδεικτικά από το 2020 οι καταναλωτές απέκτησαν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν και να παραλαμβάνουν είδη super market και μικρής λιανικής, σε λίγα λεπτά από την παραγγελία τους, με το efood να επανακαθορίζει την έννοια της άμεσης διανομής.

Πέραν τούτου, αξίζει να σημειωθεί πως η συνεχιζόμενη αύξηση του αριθμού των καταστημάτων εστίασης, συνδέεται άμεσα με τη νέα συνήθεια που δημιούργησε το efood, εγκαινιάζοντας μάλιστα μια νέα τάση στην ελληνική αγορά, αυτή της δημιουργίας καταστημάτων, αποκλειστικά για διανομή προϊόντων, χωρίς δηλαδή την πλήρη λειτουργία του φυσικού καταστήματος.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως με την εξαγορά του Ομίλου Μούχαλη από την Delivery Hero, το efood, βρίσκεται στη διαδικασία ακόμη μιας καινοτομίας στην αγορά, αυτή της σύνδεσης του online με το φυσικό κατάστημα, προδιαγράφοντας, μια νέα, μελλοντική πραγματικότητα για το ελληνικό εμπόριο εισάγοντας για στην ελληνική πραγματικότητα τις διεθνείς τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναβαθμίστηκε το επάγγελμα του διανομέα: έξτρα παροχές, ασφάλιση, τεχνολογικά εργαλεία

Αξίζει να επισημανθεί, μεταξύ άλλων, πως τα τελευταία χρόνια το επάγγελμα του διανομέα αναβαθμίστηκε σημαντικά δημιουργώντας διαφορετικές προοπτικές στην εργασία και την εξέλιξη του εργαζόμενου.

Σημαντική συμβολή σε αυτό είχε και εδώ το efood, καθώς εισήγαγε σημαντικές παροχές για τους διανομείς, όπως η ασφάλιση και ο εξοπλισμός εργασίας, με σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και ιδιαίτερη έμφαση στην οδική ασφάλεια. Εκτιμάται πως οι παροχές της εταιρείας στους διανομείς ξεπερνούν το 1,8 εκατ. ευρώ

Ένας Οργανισμός με 4.000 ανθρώπους και ισχυρό αποτύπωμα

Αν και τα τελευταία χρόνια ο όρος success story χρησιμοποιήθηκε αλόγιστα σε πολλές περιπτώσεις, για την ιστορία του efood η φράση αυτή δικαιολογείται σε απόλυτο βαθμό.

Από τα πρώτα 54 καταστήματα το μακρινό 2011, η πετυχημένη πλατφόρμα φιλοξενεί πλέον περισσότερα από 21.000 καταστήματα σε 100 πόλεις ανά την Ελλάδα, δημιουργώντας όλα αυτά τα χρόνια έναν πρόσθετο κύκλο εργασιών στα καταστήματα που έχει ξεπεράσει αθροιστικά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η μεγαλύτερη επιτυχία όμως ήταν η αλλαγή κουλτούρας και οι συνθήκες που δημιούργησε για καλύτερες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές και παράλληλη αναβάθμιση των καταστημάτων - παρόχων.

Περισσότερη τεχνολογία στο μέλλον

Η τεχνολογία παραμένει πάντα στο επίκεντρο με στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει η efood σε συνεργάτες και καταναλωτές.

Στο ίδιο μοτίβο και με μεγαλύτερη έμφαση στα σύγχρονα τεχνολογικά επιτεύγματα, εν εξελίξει βρίσκονται οι επενδύσεις της εταιρείας σε εξειδικευμένους επαγγελματίες στην τεχνολογία, με στόχο να δημιουργήσει τη νέα εποχή της διανομής!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr