Στο «Greek-Polish Tourism & Gastronomy Workshop» συμμετείχε η Περ. Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης
Έναν ακόμη σταθμό στον μαραθώνιο συναντήσεων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης με τουριστικές επιχειρήσεις αποτέλεσε η ενεργή συμμετοχή της στο «Greek-Polish Tourism & Gastronomy Workshop», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Radisson Blu Sobieski στη Βαρσοβία. Το workshop διοργανώθηκε από την Tourism Media Events (TME), με τη στήριξη του υπουργείου Τουρισμού, της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Πολωνία και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ).
Το «Greek-Polish Tourism & Gastronomy Workshop» φιλοξένησε πλήθος B2B συναντήσεων. Με στόχο της ενίσχυση του τουριστικού προφίλ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και την περαιτέρω αύξηση της τουριστικής κίνησης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας πραγματοποίησαν, κατά τη διάρκεια του workshop, δεκάδες σημαντικές συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, γραφεία ταξιδιών και διοργανωτές εκδηλώσεων στην Πολωνία, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της περιοχής.
Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης πραγματοποίησε συναντήσεις με τουριστικές επιχειρήσεις και τουριστικά γραφεία της Πολωνίας, μεταξύ των οποίων τα εξής: OBP INCENTIVES & SPORT TRAVEL, SUN TOURS, GLOBTROTER, TABBY TOURS, NOWA TURYSTYKA, HORYZONTY, HOTAILORS BUSINESS TRAVEL, ATJ LINGWISTA TRAVEL AGENCY, API TRAVEL, TTG POLAND, WAKACJE S.A., WIADOMOSCI TURYSTYCZNE, ST. PALIVONTAS, EUROPA TRAVEL, ECCO HOLIDAY ADVENTURE BOUTIQUE, ORKA TRAVEL, BIURO PODROZY PRIMA TRAVEL KIELCE, BIURO PODROZY LUNDI, TRAVEL MANAGER SP. Z.O.O., TABBY TOURS, MAZOVIA TRAVEL COMPANY, KLUB PODROZY HORYZONTY.
Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης της επικοινωνιακής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, η οποία έχει ως κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Μέσω αυτών των συναντήσεων σε workshops και εκδηλώσεις υψηλού κύρους, όπως πρόσφατα η Έκθεση Philoxenia και η 9η Athens International Tourism & Culture Expo 2022, αλλά και δράσεων ενημέρωσης και τουριστικής προβολής, η καμπάνια ανανεώνει ριζικά την τουριστική εικόνα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.
Σχόλια