Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη εγκαινιάζουν νέο Pop Up Store στο Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»
Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και καινοτομίας εγκαινιάζουν νέο pop up καφεκοπτείο στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», και παρουσιάζουν την ανανέωση της εταιρικής τους ταυτότητας.
Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη επεκτείνουν το δίκτυο τους και εγκαινιάζουν τονέο pop up καφεκοπτείο στο αεροδρόμιο Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος». Το νέο σύγχρονο κατάστημα βρίσκεται στο Εμπορικό Κέντρο του Αεροδρομίου και έρχεται να επισφραγίσει την εξέλιξη της εταιρίας και τη μετάβασή της στη νέα εποχή.
Το ελληνικό οικογενειακό brand, μέσα από την πολυετή του εμπειρία και τη βαθιά του γνώση για τον καφέ και τα τοπικά ελληνικά προϊόντα, δίνει τώρα τη δυνατότητα σε όλους τους ταξιδιώτες να ζήσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης που «μυρίζει» φρεσκοκομμένο καφέ και υπογραμμίζει τη γαστρονομική του κουλτούρα με συνέπεια και αφοσίωση. Μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών ειδών καφέ φρεσκοκόβονται παρουσία πελάτη, ενώ οι επιλογές των ελληνικών εδεσμάτων που «αγκαλιάζουν» το τρίπτυχο «ντόπιο προϊόν - υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές - ιδανικό συνοδευτικό του καφέ» ποικίλουν.
Παράλληλα, στο νέο κατάστημα θα βρει κανείς έτοιμες προτάσεις δώρων που συμβολίζουν Ελλάδα και απόλαυση, καθώς και επιλεγμένα είδη παρασκευής και σερβιρίσματος ροφημάτων.
Το προσωπικό του καταστήματος προτείνει στους ταξιδιώτες τους καλύτερους ιδανικούς συνδυασμούς και φροντίζει να «πετάξουν» παίρνοντας μαζί τους γεύσεις και αρώματα που να θυμίζουν Ελλάδα.
Η Stirixis Group ανέλαβε όλη τη στρατηγική μελέτη ανάπτυξης του concept, το branding, την αρχιτεκτονική μελέτη και κάτοψη, τη μηχανολογική μελέτη, αλλά και τη συνολική διοίκηση της κατασκευής του νέου pop up store των Καφεκοπτείων Λουμίδη. Το νέο αρχιτεκτονικό Concept του Pop up store, αναδεικνύεται άρτια στον σύγχρονο και πρόσφατα ανακαινισμένο Εμπορικό Κέντρο του Αεροδρομίου, ενώ συνδυάζει κλασικά γραμμικά στοιχεία με μία σύγχρονη ρετρό διάθεση με ημικυκλικά μοντέρνα στοιχεία και τολμηρά χρώματα.
Με σκοπό να εκσυγχρονιστεί το brand image, καθώς και να προβληθούν οι διαχρονικές αξίες και η σημαντική ιστορία των Καφεκοπτείων Λουμίδη, προέκυψε ο αρμονικός συνδυασμός του μοντέρνου και του κλασικού, κάτι που εφαρμόστηκε και στο νέο λογότυπο με γεωμετρικά σχήματα και μοντέρνα γραμματοσειρά. Πίσω από κάθε σχήμα κρύβεται μια ιστορία και ένας σκοπός. Όλα τα στοιχεία, σηματοδοτούν μια φρέσκια και ανάλαφρη εποχή για το ιστορικό brand, αναδεικνύουν την εξωστρέφεια και νεανική του προσέγγιση, ενώ ταυτόχρονα επικοινωνούν ευφυώς την ιστορία του brand.
Γνωρίζοντας τις τάσεις της Retail αγοράς και των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή, το νέο κατάστημα δίνει έμφαση στον πελάτη και την περιήγησή του, όχι μόνο φυσικά στον χώρο, αλλά και ψηφιακά μέσω σύγχρονων συσκευών. Η τεχνολογία ενσωματώνεται στο κατάστημα με φυσικό και διακριτικό τρόπο, μέσω monitors που αναδεικνύουν νέα προϊόντα, και tablet stands που κάνουν γνωστό και οικείο σε κάθε πελάτη το e-shop των Καφεκοπτείων Λουμίδη.
Ο Ιάσων Λουμίδης, γενικός εμπορικός διευθυντής, δήλωσε: «Γεμάτοι έμπνευση και δημιουργικότητα εξελισσόμαστε και οραματιζόμαστε το πολλά υποσχόμενο μέλλον της 100% ελληνικής μας επιχείρησης. Το νέο μας pop up καφεκοπτείο στο Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», η ανανέωση της εταιρικής μας ταυτότητας και ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου μας, παρουσιάζουν τις μεθοδικά και πολύ καλά μελετημένες μας κινήσεις που στόχο έχουν να εξελίξουν την επωνυμία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, εδραιώνοντας ταυτόχρονα στην αγορά τη νέα μας σύγχρονη και φρέσκια εικόνα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ομαλή μετάβαση της εταιρίας μας στη νέα εποχή, με καινοτόμες υπηρεσίες και σύγχρονο concept, διατηρώντας παράλληλα τις διαχρονικές μας αξίες. Ομάδα ειδικών δούλεψαν επί μήνες με δημιουργικότητα και έμπνευση και το αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα το έργο τους. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές και να τους προσφέρουμε μια πολυδιάστατη εμπειρία απόλαυσης».
Σχόλια