Η Καλλιμάνης μπαίνει σε μία νέα εποχή στην ιστορική πορεία της εταιρείας και του brand, με την πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Συγκεκριμένα, στο νέο λογότυπο πρωταγωνιστεί το όνομα Καλλιμάνης, το οποίο παραμένει συνώνυμο με την ευρύτερη κατηγορία των ψαριών και θαλασσινών, αλλά και την καινοτομία και την παραδοσιακά υψηλή ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας.
Η μινιμαλιστική και τυπογραφική προσέγγιση μεταφέρει την έμφαση στο ίδιο το όνομα, ενώ οι γραμμές που το «αγκαλιάζουν» έχουν ως πηγή έμπνευσης τις καμπύλες που δημιουργούνται από την ουρά των ψαριών, με στόχο να αναδείξουν τη θεμελιώδη σχέση της εταιρείας με τη θάλασσα.
Αντίστοιχα, ενισχύοντας περαιτέρω την ταυτότητα του brand, το νέο λογότυπο περιλαμβάνει αναφορά στη χρονολογία ίδρυσης της εταιρείας («ΑΠΟ ΤΟ 1956») ως υπενθύμιση της μακράς εμπειρίας της Καλλιμάνης στον κλάδο των κατεψυγμένων ψαριών και θαλασσινών, αλλά και στη μακροχρόνια σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους καταναλωτές εδώ και 65 χρόνια.
Η νέα ταυτότητα της Καλλιμάνης σηματοδοτεί την ευρύτερη ανανέωση της εταιρείας μετά την σύμπραξη με τη Dardanel Greece. Το νέο λογότυπο θα «πρωταγωνιστήσει» επίσης και στον ανασχεδιασμό όλων των συσκευασιών της εταιρείας για υφιστάμενα και νέα προϊόντα.
Το λογότυπο της Καλλιμάνης σχεδιάστηκε από την ομάδα της Milk Branding Professionals, σε δημιουργική συνεργασία με τα στελέχη της εταιρείας.
Σχόλια