NEWSFLASH...
Καριέρα & HR
ανάγνωση

3 ειδικοί σου λένε πώς να κλέψεις τις εντυπώσεις σε μία συνέντευξη

3 ειδικοί σου λένε πώς να κλέψεις τις εντυπώσεις σε μία συνέντευξη
27_10_2022

Powered by:
Thrive Greece Ζήσε καλύτερα. Δούλεψε πιο έξυπνα.
epixeiro icon Καριέρα & HR, Καριέρα & HR

Φυσική ομορφιά, στιλ και δυναμισμός είναι τα όπλα που πρέπει να χρησιμοποιήσεις.

Επιτέλους χτυπάει το τηλέφωνό σου. Σε περιμένουν για συνέντευξη. Κι ενώ προετοιμάζεσαι, σκέφτεσαι πιθανές ερωτήσεις και πιθανές απαντήσεις, κάνεις την έρευνά σου για την εταιρεία και κάνεις ό,τι μπορείς για να χαλαρώσεις μία ημέρα πριν, προκύπτει το εξής ερώτημα: και τώρα τι φοράνε; Αυστηρό ή μοντέρνο ντύσιμο; Γραβάτα; Τακούνια; Και τα μαλλιά; Ίσια, σγουρά; Με gel ή χωρίς; Να βαφτώ ή όχι; Ηρέμησε. 3 ειδικοί σε συμβουλεύουν πώς να κλέψεις τις εντυπώσεις σε μία συνέντευξη χρησιμοποιώντας εκτός από τα πτυχία και την εξωτερική σου εμφάνιση. Ας δούμε όμως κάθε τομέα ξεχωριστά:

Ντύσιμο

«Τι φοράνε τώρα;» Για μία ακόμη φορά σε βασανίζει το ίδιο ερώτημα. Ευτυχώς για εσένα η στυλίστρια Αγγελική Γιαννέλου, σου δίνει τα φώτα της.

«Δεν υπάρχουν αυστηροί κανόνες εύρεσης του τέλειου ντυσίματος για μία συνέντευξη. Το σίγουρο είναι πως πρέπει να αποπνέουμε αυτοπεποίθηση και δυναμισμό, φορώντας εκείνα τα ρούχα που ξέρουμε πως μας κολακεύουν. Εάν πρόκειται για θέση εργασίας σε γραφείο καλό θα ήταν να φορέσουμε ένα σακάκι – για κάποιο λόγο οι άνθρωποι τείνουν να προσδίδουν σοβαρότητα σε αυτούς που φορούν το συγκεκριμένο ρούχο. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα ρούχα που θα φορέσουμε πρέπει να είναι πάντα σε συνάρτηση με τον εργασιακό χώρο που θα βρεθούμε καθώς επίσης και με την ηλικία μας. Το τι φοράμε επικοινωνεί το ποιοι είμαστε, πριν καν μιλήσουμε. Το σημαντικό είναι να δείχνουμε προσεγμένοι παρά να κάνουμε υπερβολική προσπάθεια με κομμάτια που δε μπορούμε να υποστηρίξουμε, καθώς δεν ταιριάζουν στο προσωπικό μας στιλ. Και αυτό που σίγουρα δεν πρέπει να ξεχάσει κάποιος να φορέσει είναι το πιο ωραίο του χαμόγελο»!

Υπάρχει κάτι που πρέπει να αποφύγουμε;

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προκαλούμε με την εμφάνιση μας. Καλό είναι λοιπόν να αποφεύγουμε τα έντονα σχέδια και τις πολυχρωμίες, είτε στο ντύσιμο είτε στα αξεσουάρ μας, τα υπερβολικά κοσμήματα και τα βαριά αρώματα. Το μάτι δέχεται πιο αρμονικά τα απλά σύνολα και τα χρώματα που δημιουργούν ηρεμία και ασφάλεια είναι το γκρι και το γαλάζιο. Κάτι άλλο πολύ σημαντικό είναι ότι δεν πρέπει να ξεχάσουμε τα γυαλιά ηλίου στο κεφάλι μας την ώρα της συνέντευξης. Οι γυναίκες θα πρέπει επίσης να προσέξουν πολύ το μήκος της φούστας όπως και του ντεκολτέ και να προτιμήσουν παπούτσια όχι μόνο θα είναι όμορφα, αλλά που θα μπορούν να περπατήσουν με αυτά.

…και κάτι που πρέπει να προσέξουμε;

Καλό είναι να ετοιμάσουμε τα ρούχα μας από το προηγούμενο βράδυ της συνέντευξης έτσι ώστε την επόμενη μέρα να είμαστε χαλαροί. Πρέπει επίσης να φροντίσουμε να είναι καθαρά και σιδερωμένα και για παν ενδεχόμενο όμως να πάρουμε μαζί μας και ένα δεύτερο Outfit.

Το τι φοράμε επικοινωνεί το ποιοι είμαστε πριν καν μιλήσουμε.

Μαλλιά

Και αφού λύσαμε το πιο δύσκολο κομμάτι, ας πάμε σε κάτι πιο εύκολο. Τι γίνεται με τα μαλλιά; Όσο πιο απλά και ατημέλητα τόσο καλύτερα ή μήπως όχι;

Ο Λευτέρης Κεφαλάκης, hairstylist, απαντάει σε κάθε σου απορία.

«Ανάλογα με το πού απευθύνεσαι και την εργασία που πας να κλείσεις, το επιμελώς ατημέλητο look στα μαλλιά είναι πάντα όμορφο και δεν μαρτυρά ότι έχεις περάσει ώρες στον καθρέφτη. Υπάρχει όμως η εξής παγίδα: αν το επιχειρήσεις μόνος σου θα πρέπει να προσέξεις πολύ το προϊόν που θα χρησιμοποιήσεις γιατί αν δεν προσφέρει μια σταθερότητα υπάρχει ο κίνδυνος να δείχνεις αχτένιστος τελικά.»

Ανάλογα με το ντύσιμο ή την εταιρεία στην οποία απευθυνόμαστε αλλάζουμε και χτένισμα;

Φυσικά. Γι’ αυτό καλό είναι να έχουμε ένα σχετικό πρότυπο dress code της εταιρείας που απευθυνόμαστε ώστε να έχουμε μία εικόνα. Ένα έξυπνο tip είναι να σκεφτούμε τι θα μας βολεύει και σε καθημερινή βάση και θα είναι κοντά στο φυσικό μας. Για παράδειγμα, αν τα μαλλιά μας είναι σγουρά και προτιμάμε τα ίσια, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και το χρόνο που θα πρέπει να διαθέτουμε για αυτό το χτένισμα, έτσι ώστε να μη σπαταλάμε πολύ χρόνο καθημερινά. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το κούρεμα που έχουμε επιλέξει. Σε γενικές γραμμές όμως καλό είναι να είμαστε ο εαυτός μας όποιο και να είναι το στιλ μας. Το σημαντικό είναι να μην κάνουμε ακραίες αλλαγές πριν από μία συνέντευξη για εργασία γιατί αυτό θα έχει ως συνέπεια να μην νιώθουμε άνετα με το αποτέλεσμα και να μην μπορούμε στο τέλος να το υποστηρίξουμε.

Αν η εταιρεία είναι πιο χαλαρή ως προς την εξωτερική εμφάνιση, μπορούμε να επιλέξουμε ένα αξεσουάρ, όπως για παράδειγμα σκούφο ή καπέλο για να δείξουμε άνετοι;

Τα σκουφάκια τα φοράμε λόγω καιρικών συνθηκών και τα καπέλα ίσως σε μια πιο κοσμική εμφάνισή μας. Σε κλειστούς χώρους, όπου συνήθως γίνονται οι συνεντεύξεις, τα βγάζουμε. Είναι μεγάλο λάθος να νομίζουμε ότι μπορεί ένα τέτοιο αξεσουάρ να μας σώσει επειδή δεν προλάβαμε να φτιάξουμε τα μαλλιά μας. Και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να μας ζητηθεί να τα βγάλουμε. Επομένως θα πρέπει ούτως ή άλλως να έχουμε φροντίσει τα μαλλιά μας να είναι περιποιημένα κάτω από αυτά.

Μακιγιάζ

Και αφού έχουμε διαλέξει τα κατάλληλα ρούχα και το σωστό χτένισμα, απομένει η τελευταία πινελιά. Τι μακιγιάζ να προτιμήσουμε;

Ο makeup artist Παναγιώτης Καρακάσης μας δίνει τα φώτα του.

«Το κατάλληλο μακιγιάζ για μία συνέντευξη εργασίας είναι το απλό και φυσικό. Καλό είναι να επιλέξουμε nude χρώματα χωρίς πέρλες και γυαλάδες ή στρας και να αποφεύγουμε οτιδήποτε υπερβολικό και ψεύτικο. Και φυσικά πρέπει να είναι σε απόλυτη αρμονία με τα μαλλιά και το ντύσιμό μας, έτσι ώστε η γενική μας εικόνα να αποπνέει ομορφιά, στιλ και δυναμισμό».


Αρχική δημοσίευση από Ελίνα Δελενίκα, Head of Content Thrive Greece, στο www.thriveglobal.gr

Η αποστολή του Thrive Global είναι να τερματίσει την επιδημία του στρες και της εξουθένωσης προσφέροντας επιστημονικές, εφαρμόσιμες λύσεις που ενισχύουν την ευεξία και μαζί την αποδοτικότητα και σε βοηθούν να αλλάξεις πεποιθήσεις και συμπεριφορές και να περάσεις από τη θεωρία στην πράξη, διαμορφώνοντας νέες συνήθειες προκειμένου να κατακτήσεις την πολυπόθητη ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. 

Ιδρύθηκε από την Arianna Huffington στις ΗΠΑ το 2016 και, μέσα σε ένα χρόνο, κατάφερε να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στα προγράμματα ευεξίας, έχοντας πελάτες που διακρίνονται για το εργασιακό τους περιβάλλον. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2018 και είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια καινοτομία έρχεται στην χώρα μας, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα. Μάθε περισσότερα στο www.thriveglobal.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr