NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Δήμος Αθηναίων, HAPCO, TCB στη μάχη μεριδίων διεθνούς συνεδριακού τουρισμού

Δήμος Αθηναίων, HAPCO, TCB στη μάχη μεριδίων διεθνούς συνεδριακού τουρισμού

Μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη μεταξύ των Athens Convention & Visitors Bureau του Δήμου Αθηναίων, του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO & DES, και του Thessaloniki Convention Bureau.

Το Greek Meetings Alliance (GMA) στόχο έχει την εύρεση κοινής πορείας και δράσης στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού και εκδηλώσεων MICE και στηρίζεται σε τέσσερις άξονες.

Με το ταξιδιωτικό ισοζύγιο να παρουσιάζει πλεόνασμα 3.828,3 εκατ. ευρώ τον Αύγουστο του 2022 και 11.458,7 εκατ. ευρώ την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2022. Τις ταξιδιωτικές εισπράξεις να αυξάνονται κατά 28,1% τον Αύγουστο του 2022 και κατά 92,1% την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2022 σε σχέση με τις αντίστοιχες περιόδους του 2021. Την εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση να αυξάνεται κατά 44,0% τον Αύγουστο του 2022 και κατά 121,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2022 σε σχέση με τις αντίστοιχες περιόδους του 2021, ο ελληνικός τουρισμός έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, υπό την προϋπόθεση να φύγει από τον αυτόματο πιλότο, όπως έχει τονίσει ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος.

Προϋπόθεση να κρατήσουν τα routes οι αεροπορικές

Κίνητρα ανάπτυξης και προσέλκυσης νέων τουριστικών αγορών δίνουν οι μεγάλες επενδύσεις που γίνονται σε έργα υποδομών, τα νέα ξενοδοχεία που ξεκινούν να λειτουργούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η ανάπλαση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και οι αεροπορικές συνδέσεις υπό την προϋπόθεση ότι θα δημιουργηθεί το πλαίσιο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, θα αυξηθούν τα επαγγελματικά ταξίδια και οι εκδηλώσεις, ώστε οι αεροπορικές να κρατήσουν τα routes το χειμώνα ή να τα επιμηκύνουν.

Το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης και οι τέσσερις άξονες ανάπτυξης

Η συγκρότηση ενός εθνικού φορέα Greek Meetings Alliance, για την εκπροσώπηση του κλάδου του συνεδριακού τουρισμού και τη χάραξη στρατηγικής με την Θεσσαλονίκη να έχει μεγάλη εμπειρία και αποτελέσματα από τις συνολικές προσπάθειες που έχει κάνει, ο συνεδριακός τουρισμός αποκτά «ταυτότητα» στοχεύοντας σε μεγάλες διεθνείς αγορές.

Όπως τόνισε ο Αλέξανδρου Θάνου, Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, μιλώντας στο epixeiro.gr στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου «η επιτυχία της Θεσσαλονίκης οφείλεται σε συλλογική προσπάθεια, στο ότι η Περιφέρεια δεν διαχωρίζει τις δράσεις της από τις δράσεις και τους στόχους του TCB, αλλά παρουσιάζει στις αγορές του εξωτερικού το πρόγραμμα του TCB». Πολύ χαρακτηριστική και δήλωση της υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη η οποία προέτρεψε του φορείς να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης.

Το μνημόνιο συνεργασίας για την προσέλκυση νέων αγορών στον συνεδριακό τουρισμό στηρίζεται σε 4 άξονες: στην αναγνώριση των εδραιωμένων συνεργειών, στην εκπαίδευση, στην εξωστρέφεια, και σε δράσεις που θα κάνουν τον τομέα ανθεκτικό.

Το νεοϊδρυθέν σχήμα μέσω του TCB κάλεσμα σε άλλους προορισμούς όπως τα Ιωάννινα να συμμετέχουν στη δράση.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr