NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

​Βeat: Νέα πολιτική τιμολόγησης από σήμερα Πέμπτη 16/06

​Βeat: Νέα πολιτική τιμολόγησης από σήμερα Πέμπτη 16/06

Κόστος προμίσθωσης από 1,92 έως 2 ευρώ θα υπάρχει από σήμερα, Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του Beat, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της είναι «να ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών της και να της επιτρέψει να εξυπηρετήσει περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά της θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβεί έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».

Επίσης στην ανακοίνωση εξηγεί ότι η διαφοροποίηση στο κόστος προμίσθωσης «εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65.»

Αναλυτικά στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει:

«Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου. >

Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας. >

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.»

Απαντώντας στο ερώτημα για το ποιος εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης η εταιρεία απαντά:

«Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.

Αναφερόμενη στο ότι άλλες εφαρμογές δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης σημειώνει ότι: «Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.»

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr