«Fulfilled by Skroutz»: Η νέα υπηρεσία για την αποθήκευση του εμπορεύματος
Το Skroutz κάνει το επόμενο βήμα συστήνοντας το νέο μοντέλο λειτουργίας Fulfilled by Skroutz.
Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης του εμπορεύματος των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης του Skroutz.
Με την στρατηγική αυτή επένδυση το Skroutz θέτει τις βάσεις ώστε οι έμποροι να μπορούν να μεγαλώσουν το αποθεματικό τους αλλά και να απαλλαγούν από τις πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεων τους.
Η νέα αυτή υπηρεσία είναι ήδη σε λειτουργία πιλοτικά από τον Απρίλιο με 20 επιλεγμένους εμπόρους με στόχο το νούμερο αυτό να αυξηθεί σταδιακά με στόχο να ξεπεράσει τους 200 μέσα στους επόμενους μήνες.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, «το μοντέλο Fulfilled by Skroutz εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το διττό όραμα του Skroutz. Αφενός, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων των εμπόρων και αφετέρου την εξαιρετική αγοραστική εμπειρία που χαίρουν οι καταναλωτές από τα πρώτα κιόλας στάδια της αναζήτησης τους στο Skroutz μέχρι και το τελικό στάδιο της παραλαβής των παραγγελιών τους.
Οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν εγγυημένη παράδοση την επόμενη εργάσιμη μέρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε συνδυασμό με την υπηρεσία Express Παράδοση, δεδομένου ότι η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα ακόμα και στους απομακρυσμένους εμπόρους των νησιών να έχουν το αποθεματικό τους σε διακομιστικά κέντρα που εξυπηρετούν άμεσα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν σε μια αποστολή τις πολλαπλές παραγγελίες τους μέσω Skroutz Marketplace από το ίδιο καλάθι αποχαιρετώντας έτσι τις πολλαπλές παραλαβές μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα για την ίδια παραγγελία».
Ο Νικόλαος Μπόμπος, Marketplace Operations Director του Skroutz υπογραμμίζει: “Στο Skroutz Marketplace θέλουμε οι καταναλωτές να έχουν τέλεια αγοραστική εμπειρία και οι συνεργάτες μας να εξελίσσονται και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους. Η δημιουργία του Fulfilment by Skroutz είναι ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση ενώ θέτει τις βάσεις ώστε να αναπτυξουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες που προσφέρουμε αλλά και να επαναπροσδιορίσουμε το εταιρικό μας αποτύπωμα”. Στόχος του Skroutz είναι να χτίσει το πιο σύγχρονο ecommerce οικοσύστημα στην Ελλάδα και το `logistics αποτελεί μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος.
Σχόλια